2025. Február 8. Szombat - Aranka
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-D. A dízel.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2011-06-03 09:47 oroszvp22 részére
Ez egy népszerű kérdés volt az utóbbi időben, így ha visszalapozol megtalálod a választ.
oroszvp22 | 2011-06-03 09:02
Üdv! Sziasztok!
Xedos 6 1.6-nak mekkora a klíma szíja? Tudjátok?
atter | 2011-06-02 23:52 Zolika67 részére
Szia!
Ma raktam rá a hengerfejet még egy két apróság hiányzik de azokat elvben holnap beszerzem aztán röföghet...
mondanom sem kell már eléggé tűkön ülök :D
Zolika67 | 2011-06-02 21:34 atter részére
Szia Atter !
Mi újság a szekérrel???
Indítottad már?
atter | 2011-05-31 10:05 Bálint66 részére
Változik a hangja tőle valamelyest,olcsónak mondjuk nem olcsó pl a K&N CM-9908 elvileg passzol bele azt 16000 körül adják de méret alapján lehet keresni a legtöbb gyártónál szerintem,de nagyon márkátlant nem érdemes venni
Bálint66 | 2011-05-30 23:47 atter részére
Aham. Hát.. :D Nem vagyok az ilyen barkácsolós fajta. Bár karosszérialakatos a szakmám, de valahogy nem szeretek kínlódni, csak ha muszáj.
Olyat láttam még, hogy a motor és a szűrő közé tettek ilyen P alak szerű lemezt, hogy az fedje el a hőtől. Hát nemtudom.. :) Lehet tényleg ez a betétszűrős megoldás lenne a jó. Az mennyibe fájna? Hangra is azt adná a betétszűrő mint a rendes sportszűrővel?
atter | 2011-05-30 21:49 Bálint66 részére
közvetlen a motor mellett szerintem is többet árt mint használ,a ködlámpás kivezetés nem rossz ötlet feltéve,hogy nincs berakva a ködlámpád,egyébként én ha raknék mindenképp betétszűrőben gondolkodnék,bár nem olcsó de bemegy a gyári helyre és a sportszűrők minden előnyét nyújtja ,vagy mivel neked már megvan a szűrőd akkor egy kis barkácsolással meg mindenféle méretű pvc csővel lehetne köré házat szerkeszteni és össze lehetne kötni a gyári légbeömlővel,ez még talán járható út lenne
Bálint66 | 2011-05-30 21:22 atter részére
Neked mi a véleményed a sportlégszűrőről? Annyi autónál látni, hogy szinte közvetlen a motor mellett van felszerelve.
Itt egyszer mazda-autóval is beszéltem erről, ő aztmondta hogy a ködlámpa helyénél lehetne megoldani a kivezetését, hogy menetszeles levegőt kapjon, mégse a meleg levegőt szívogassa.
Nekem van ilyen szűrőm, de csövek nincsenek rajta, a légtömegmérőhöz tudnám felcsatlakoztatni.
Mióta mazda-autótól ezt hallottam, nem mertem felszerelni. Te mit javasolnál?
atter | 2011-05-30 20:39 Bálint66 részére
Azt nem mondom,hogy nem érezte meg a zsebem :) de annyira nem volt vészes,korrekt a gépműhely ahol csinálták megszerezték a gyári cuccokat csak a dugattyúkat kellett legyártatni de azt is ott intézték meg kértem egy picit komolyabb gyűrűsort hozzá azt is simán megoldották,már összefelé rakom remélem a hétvégén indithatom is és akkor teljes lesz a boldogság :) (Persze a saját munkám forintositom, motor ki/be szét/össze,de teljesen megértem azokat az összegeket amiket a szerelők ezért elkérnek mert elég nagy szívás meg bosszankodás esetenként és azt nem lehet senkinek megfizetni ... :)
Bálint66 | 2011-05-30 19:28 atter részére
Gondolom ára is volt, mivel gyáriakat vettél. Nagyon jó autó meg kell hagyni. Én most majd üléshuzatot szeretnék bele varratni. Ez lesz a következő :)