2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-01-11 08:13 mazda-auto.hu részére

Az első modat kérdés lett volna. ???

mazda-auto.hu | 2013-01-11 08:13 busman75 részére

Csak fékezéskor, vagy mindig ráz. A gyári Enkei felni egyébként nagyon könnyű, így egy rosszabb szerkezeti minőségű gumival nagyon nehéz jól kicentrirozni a kerekeket. Gyakori még, hogy minden kerék lelazítás során rozsda kerül az ilyenkor szintén lelazuló féktárcsák és az agy közé. Természetesen ez is rázáshoz vezet.

EFY | 2013-01-10 23:21 busman75 részére

A jobb oldali féltengelyen van egy csapágy,attól is rázhat,ha kopott.Egy időben én is mindent elkövettem a rázás miatt.Persze ez volt az utolsó dolog :)amit cseréltem.nem biztos,h ez a baj nálad,de megtörténhet.

atter | 2013-01-10 20:35 busman75 részére

Egy kis plusz info ! Egy barátom most szólt,hogy van készre szerelve xenon szettje xedoshoz,tehát azzal már nem kell barkácsolni semmit csak összedugni a csatlakozókat és már működik is , ha érdekel akkor adj mailcímet és küldöm azt elérhetőségét

atter | 2013-01-10 20:15 busman75 részére

Szia! Rázni sok mindentől tud ,talpas gömbfej ,lengőkar szilentek milyen állapotúak ? Ha xenont akarsz akkor ezen a linken van hozzá leírás mert máshogy nem fog belemenni : http://www.traffipax-lezerblokkolo.hu/hid_xenon_daylight_drl_angel_eye_led_beszerles/mazda_xedos_6_1.6_digitalis_hid_can_bus_professionalis_h1_tompitott_projektoros_fenyszoroba_6000k_kelvin_xenon_szinhzomersekletu_szett_beszerelese-g1729.html

busman75 | 2013-01-10 17:28

Sziasztok! Ismét egy kis segítség kellene. Most cseréltem ki a két első gumimat,mert nagyon rázott. Most jobb lett sokkal de még mindig rázkódik az eleje.Mi lehet vele???xedos6-ról van szó. A másik,az elsö lámpában a tompított izzó az H1-es???Xenont akarok bele,mert semmit nem látni.

atter | 2013-01-10 11:30 EFY részére

Sajnos kontárokból nincs hiány :( Az meg már kicsit fárasztó,hogy ott kell állnom a szerelő mellett és fogni a kezét :) akkor ennyi erővel már én is meg tudom csinálni :)

EFY | 2013-01-09 23:28 atter részére

Sajnos magam is tapasztaltam a hozzánemértésüket :( És még meg is fizettem rendesen.kipufogót vittem cserélni.utána nem akart menni,fulladozott meg egyebek.visszavittem.lambdaszondacsere,katalizátort kiherélték,valamit még csináltak a számitógéppel is,mert utánna már szabályozatlan keverékkel működött jó pár évig.10-12 literes fogyasztással,trükkökkel lehetett müszakizni.meguntam és hoztam a németektől egy másik V6-ost,ami 7 -hetes- litert fogyaszt 90-100-as tempóban.nem fogom megunni az biztos :))

charlietaylor | 2013-01-09 22:02 Zozóka részére

Szívesen!

Zozóka | 2013-01-09 21:54

Köszi srácok!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó