2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-01-11 08:13 mazda-auto.hu részére

Az első modat kérdés lett volna. ???

mazda-auto.hu | 2013-01-11 08:13 busman75 részére

Csak fékezéskor, vagy mindig ráz. A gyári Enkei felni egyébként nagyon könnyű, így egy rosszabb szerkezeti minőségű gumival nagyon nehéz jól kicentrirozni a kerekeket. Gyakori még, hogy minden kerék lelazítás során rozsda kerül az ilyenkor szintén lelazuló féktárcsák és az agy közé. Természetesen ez is rázáshoz vezet.

EFY | 2013-01-10 23:21 busman75 részére

A jobb oldali féltengelyen van egy csapágy,attól is rázhat,ha kopott.Egy időben én is mindent elkövettem a rázás miatt.Persze ez volt az utolsó dolog :)amit cseréltem.nem biztos,h ez a baj nálad,de megtörténhet.

atter | 2013-01-10 20:35 busman75 részére

Egy kis plusz info ! Egy barátom most szólt,hogy van készre szerelve xenon szettje xedoshoz,tehát azzal már nem kell barkácsolni semmit csak összedugni a csatlakozókat és már működik is , ha érdekel akkor adj mailcímet és küldöm azt elérhetőségét

atter | 2013-01-10 20:15 busman75 részére

Szia! Rázni sok mindentől tud ,talpas gömbfej ,lengőkar szilentek milyen állapotúak ? Ha xenont akarsz akkor ezen a linken van hozzá leírás mert máshogy nem fog belemenni : http://www.traffipax-lezerblokkolo.hu/hid_xenon_daylight_drl_angel_eye_led_beszerles/mazda_xedos_6_1.6_digitalis_hid_can_bus_professionalis_h1_tompitott_projektoros_fenyszoroba_6000k_kelvin_xenon_szinhzomersekletu_szett_beszerelese-g1729.html

busman75 | 2013-01-10 17:28

Sziasztok! Ismét egy kis segítség kellene. Most cseréltem ki a két első gumimat,mert nagyon rázott. Most jobb lett sokkal de még mindig rázkódik az eleje.Mi lehet vele???xedos6-ról van szó. A másik,az elsö lámpában a tompított izzó az H1-es???Xenont akarok bele,mert semmit nem látni.

atter | 2013-01-10 11:30 EFY részére

Sajnos kontárokból nincs hiány :( Az meg már kicsit fárasztó,hogy ott kell állnom a szerelő mellett és fogni a kezét :) akkor ennyi erővel már én is meg tudom csinálni :)

EFY | 2013-01-09 23:28 atter részére

Sajnos magam is tapasztaltam a hozzánemértésüket :( És még meg is fizettem rendesen.kipufogót vittem cserélni.utána nem akart menni,fulladozott meg egyebek.visszavittem.lambdaszondacsere,katalizátort kiherélték,valamit még csináltak a számitógéppel is,mert utánna már szabályozatlan keverékkel működött jó pár évig.10-12 literes fogyasztással,trükkökkel lehetett müszakizni.meguntam és hoztam a németektől egy másik V6-ost,ami 7 -hetes- litert fogyaszt 90-100-as tempóban.nem fogom megunni az biztos :))

charlietaylor | 2013-01-09 22:02 Zozóka részére

Szívesen!

Zozóka | 2013-01-09 21:54

Köszi srácok!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó