2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Odi | 2012-10-24 19:33

Köszönöm atter. Jók lennének azok a képek és előre is köszönöm az e-mail hendre_norbi@yahoo.com ide elküldheted a képeket:)

Thomas84 | 2012-10-21 11:17

1,6 benzin 1993-as motorhoz kellene

Thomas84 | 2012-10-21 11:17

Sziasztok! Xedos 6-hoz gyújtástrafó van esetleg valakinek eladó? Köszi!

atter | 2012-10-17 21:38 Thomas84 részére

389.000 az egy X6 nak meg se kottyan ;) nekem most van benne 467.000 O.o és köszöni jól van :D mondjuk az durva,hogy 5 éve mikor megvettem akkor 200.000-el kevesebb volt benne :D de ebből is látszik ez egy minőségi autó :D A kerékrázásomra lehet,hogy megtaláltam a választ ma voltam gumisnál mert ersztett az egyik szelepem és ott tünt föl,hogy elhagytam a téligumis alufelnimből a tehermentesitőt valamikor szerelés közben és mivel a felnim közepe 2mm-el nagyobb mint a kerékagyam valószinű ez okozza ,rendeltem is új garnitúrát majd beszámolok mi lett az eredmény ,a gumis haverom azt mondja,hogy lehet a felni is de akkor gyorsitáskor is érezni kéne ,mindegy majd kiderül Odi! A fűtőradiátor kiszedés az sajnos műszerfal ki és stb... elég komoly meló viszont biztos a siker, pontosabban nekem megfordult a fejemben egy másik megoldás is (amit nem próbáltam gyakorlatban de elvileg működhet) : a radiátor úgy van elhelyezve a fűtésboxban,hogy a rögzítő csvarjai a tűzfal felé néznek ergo ha a tűzfalból kivágunk egy megfelelő méretű kockát egy multiköszörűvel akkor egyszerűsödik a csere persze ehhez is le kell bontani a szívósort és aztán az ott maradó lyukat is be kell valahogyan fedni (pl egy alulemez és popszegecs :) ) szóval ez sem egyszerű de még mindig könyebbnek tünik mint a műszerfalat kiszedni ha esetleg ilyesmiben gondolkodsz akkor annyit tudok segiteni,hogy küldök képeket magáról a fűtőboxról meg a tűzfalról is mindkét oldalról,mert én már lebontottam egy xedost tehát ezek az adatok hozzáférhetőek :) vagy a végére marad a "legkényelmesebb" a vegyszeres tisztitás ami ha teljesen nem is (mert azt nem tudom hogy fűt az x6 100% on :) ) de nagyrészben megoldja a dolgot ehhez csak kb fél nap szabadidő pár gumicső,egy fúrógéppel hajtható szivattyú meg némi foszforsav tartalmú vegyszer kell, az eredménye kétesélyes rosszabb mondjuk biztosan nem lesz (én tavaly csináltam és van fűtésem ,mondjuk lassan melegszik be kb 25km után fúj forrót de onnantól már okés )

Podi8 | 2012-10-16 23:54 Odi részére

Üdv. "bordót"? Az mi???

Thomas84 | 2012-10-16 22:26 atter részére

Szia Atter! Azt hiszem sorstársak vagyunk, mert az elfelejtettem írni, hogy fékezéskor a "sssss" hang mellett nekem is ráz az eleje, a kormányon is érzem. Azt hiszem így 389.000 km tájékán elindultam a lejtőn? :)

Odi | 2012-10-16 20:55

Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy a fütöradiátor kiszedéséhez ki kell szedni a bordót másképp nem lehet? Muszáj kitakarítani mert semmi fűtésem nincs.

Fred | 2012-10-15 22:47 atter részére

Szia Atter! Nálam régebben 323F-nél fordult elő ilyesmi, 150-es tempónál fékezéskor azt hittem, szétesik az egész autó.:( Új féktárcsa volt, gyárilag ütött. Nem ellenőrizték csak beszerelték, de utána helyrehozták a hibát.

atter | 2012-10-15 21:39 Thomas84 részére

Szia én elsőre kerékcsapágyra tippelnék de így nehéz megmondani Viszont egy idevágó kérdésem nekem is van , fékezéskor ráz a kocsi eleje ,lehet,hogy csak a jobb oldal ezt még nem birtam eldönteni :) de vajon mi lehet ? féktárcsák,kormánygömbfej és talpasgömfej kizárva mert az mind most lett cseréve,futómű is be lett állítva,és hirtelen kifogytam az ötletekből , szerintetek ?

Thomas84 | 2012-10-14 18:46

Sziasztok! X6-nál valahonnan az első futómű környékéről talán balról folyamatos halk "sssssss" hang jön, amikor gurul a kocsi, kanyarodáskor hangosabb. Mi lehet ez, féltengely? kerékcsapágy? egyéb? nm legszik semmi, már amennyire ez megítélhető kívülről. Válaszokat előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó