2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Odi | 2012-09-06 19:23

A szerelő szerint a váltó csere lesz. Váltó cserénél az évjárat számít vagy csak a motor hogy 1,6?

Odi | 2012-09-06 16:16

Xedos6 1,6 a tünete, ha nyomom a gázt semmi nem hallatszik, de ha motorfékre engedem akkor morgás hallatszik van mikor üresbe is de nem jellemző, felemeltem és megforgattam a kereket és a váltónál hallatszik vlm de lehet a kuplung is? Van valakinek vlm tapasztalat vagy ötlete mi lehet az. A váltó is tönkre mehet? Olaj volt cserélve.

geri59 | 2012-09-04 20:37 drnet részére

Örülök, hogy megoldódott a probléma, én tünetmentes vagyok azóta, Neked sem lesz problémád vele!!

Fred | 2012-09-04 13:33 mazda-auto.hu részére

köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-09-03 15:03 Fred részére

Valami másról lehet szó, nem a szíjról! Akár melegen megszűnő, túl kevés szelephézag is lehet, de sok minden más is.

drnet | 2012-09-03 13:01 drnet részére

Na most már merek nyilatkozni, mert lassan 1 hete kész. Kb. 20-30-szor indítóztam azóta, és csak egyszer nyikkant meg, de csak rövid időre (max 0,5 mp). Tehát úgy néz ki bevált. Egyébként kb. 1 mm-rel lettek kisebbek a tárcsák, ami nem lényeg.

Fred | 2012-09-03 08:43

Sziasztok! Azt tapasztaltam az X6 2.0 autómnál, hogy időnként 4000-4500-as fordulatnál erőtlenné válik és a hangja is csúnya lesz, nem akar menni. Ha ez bejön, akkor utána 90-100 km/ó alatt kell vele menni, egy fél óra alatt helyreáll, de nem mindig. Különösen nagy melegben érzékeny erre. Néha csak a következő hidegindításnál megy normálisan. Lehet, hogy a fogasszíj kismértékű nyúlása miatt elmászik a vezérlés? 70 ezer km-es a szíj. Köszi, ha van valakinek ötlete.

drnet | 2012-08-24 16:00

OK, köszi. Remélem jó lesz. Ha ügyes a szaki, akkor elég 1 mm-t levennni.

geri59 | 2012-08-24 15:33 drnet részére

Szia!! Én írtam, hogy esztergálták a tárcsát, azóta semmi gondom vele, de biztos, hogy nem olyan sokat kell levenni belőle, hogy károsodjon, bevallom nem tudom hány milliméter volt az a rész, amit leszedtek, de azóta jó, nem nyikorog!!!

drnet | 2012-08-24 10:19

Sziasztok! Már írtam az ékszíj nyikorgás problémámról itt. Utángyártott tárcsa a hajtó tengelyen (most már tuti, hogy) nem létezik. A gyári 60 ezer körül van, tehát marad az esztergálás. Találtam olyan esztergályost, aki megcsinálja, de ő olyat hallott, hogy a szíjtárcsa felülete fel vad edzve, és ha azt a kopásálló részt ő leesztergálja, akkor a síma acél már viszonylag hamar el fog kopni. Erről valakinek van-e tapasztalata? Hétfőn kapják szét az autót, és kedden viszem a tárcsát az esztergályoshoz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó