2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


drnet | 2012-07-10 15:04 hege részére

Nekem is évekig volt ez a hiba. A bendixet is többször hallottam. 2 autóvillamossági is szétkapta az önindítót. Mindkettő megnygtatott, hogy az önindító mintha gyári lenne, minden tök szuper, és fogalmuk sincs mi csinálja. Természetesen a szerelőnél sosem volt hibajelenség. Végül ajánlottak egy szerelőt, aki már a telefonban azt mondta, hogy valószínű a sok apró kontakthiba összeadódik, és nem jut kellő fesz az önindítóhoz. Közvetlen lekötötte az akksiról egy tekercsel. Azóta semmi hiba. Tekercsel együtt volt 4 eFt. Ez több int egy éve volt, azóta szupi.

hege | 2012-07-10 09:11 Bálint66 részére

Szia a kocsi valszeg bendixes nem húz be a bendix autovilamoságis megtugya csinálni kis kontakt spré és kész is ha minden oké .

Bálint66 | 2012-07-09 13:03 atter részére

Szia Atter! 2005-ös az akksi :-) Csoda hogy még működik. Nem hinném hogy töltöttségi problémája lenne, a sav szint is rendben van. De el fogom vinni egy villamosságihoz.

Bálint66 | 2012-07-09 12:25 Zolika67 részére

Szia Zoli! Én is a sarura gondoltam először, mert elég bacán állnak az akksin. A csavaron már mikor vettem is el voltak nyíródva, a téli töltéseknél is vissza kellett őket kalapálni. Gyertya probléma nem lehet ludas? Köszi a választ!

Zolika67 | 2012-07-08 22:05 Bálint66 részére

Szia. Lehet ám az akkusaru,vagy az indítómotor vezetéke kontakthibás.Esetleg gyújtáskapcsoló betét...

atter | 2012-07-08 21:26 Bálint66 részére

Szia! Ugyanezzel szórakozok több mint fél éve :) alapban a kattanás az öninditó hibájára szokott utalni,nem vészes pár ezer forintos tétel,de én kicseréltem az enyémet egy másikra (bár az is bontott )és ugyanaz a jelenség és teljesen random módon ,van hogy hetekig nem csinálja ,de mióta 50 fok van azóta majdnem minden nap előfordul :/ az akksid mennyire régi ? mert ha mondjuk 4 évnél régebbi mint az enyém akkor az is lehet a hiba oka, egy villamosságis pár perc alatt beméri neked és eldönti melyik a rossz (én sajnos még nem vettem rá a fáradságot,hogy elvigyem,de mostmár muszály lesz :)

Bálint66 | 2012-07-08 18:44

Sziasztok! Segítségetek szeretném kérni, Xedos 6 1.6-osnál. Tegnap fordult velő velem először 4 év alatt először, hogy nem akart beindulni. Ebben a nagy hőségben mentem vele kb 30 km-t, leálltam vele egy fél órára, még akkor után indult. További 40-50 km megtétele után már negyedszerre sem akart indulni. Gyújtás volt, indítózásnál csak egy kattanás, semmi több. Ötödszörre beindult, hazaértem vele.. Leálltam vele 1 órára, de a napon állt a kocsi azát ki akartam vinni a garázsba, ismét nem indult csak többszöri próbálkozásra. Ismét volt gyújtás, indítózásnál csak egy kattanás! Mi lehet a probléma? Válaszotokat előre is köszönöm!

pinterc | 2012-07-05 00:25

Oké, tényleg köszi a segítséget ...ezeket az infókat kimásolom, és kinyomtatom, és megpróbálok ezekből kiindulni! Üdv nektek! :)

atter | 2012-07-04 22:56 pinterc részére

konkrétan a 28-380-as alkatrészre van szükséged a 28-003 az egy darab nylonfóliaszerűség ami az összefekvő fémfelületeket választja el egymástól, egyébként szart sem ér :) jobban jársz ha vágsz a helyére egy pvc darabot :) a 28-012A és a 28-0A3A a rugók végén lévő gumi,ez általában egy az egyben menthető szokott lenni , a becsúszószár védő gumiharmonikát kapsz univerzálisban kb 1500 pénzért nekem évek óta hibátlanul szolgál :) ja ha lejuttok a cseréig valamikor akkor nyúljatok fel a toronyba egy drótkoronnggal mert abban tuti vastagon áll a rozsda és azt érdemes kitakaritani aztán pedig valami korróziógátló alapozóval vastagon kikenni

pinterc | 2012-07-04 22:30

Hűha gyerekek :D köszönöm a sok hasznos infót, Atter te aztán érted a dolgod :D putto, neked is köszönöm a segítséget... na majd valahogy megnézem, vagy megkérdezem, az a baj, hogy mintám nincs, mert az bele van forrva a mostani rossz lengéscsillapítóba, és jelenleg is azon gurulok :D Viszont itt a robbantott ábra alapján, ez az egy egység is úgy tűnik elég sok kis alkatrészből áll össze kép: http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat=AECA01&_grp=W1&blk=2800 cikkszám szerint: - 28-019E - 34-034 - 28-003 - 34-091 - 28-380A 28-380Y - 28-012A Gondolom ezek mind szükségesek, és azt nem tudom, hogy a csomagban mind benne van, vagy pedig horribilis összegekért/db, csak azt az egy egységet veszem, magát azt a "szilentet" ...az a baj, hogy nálam, nem kivehető, hogy ezek külön-külön lennének, annyira egybe van gyógyulva a rozsdától... valszeg úgy kell majd szétflexelni, hogy legalább az ültetőrugó ki legyen szabadítva... egyébként majd ismerős érdeklődik utána, aki hozta a lengés csillapítókat, mert neki van kedvezménye egy üzlettel ...csak hát ez majd jövőhéten lesz. Akkor ezekszerint bontottat nem érdemes venni, mert kitudja, egyrészt hogy meddig bírja még, meg hogy mi hiányzik róla...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó