2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atter | 2012-06-10 22:11 hege részére

Gyújtáskapcsolóm és hozzá 2 kulcsom van , és valahol szerintem akad ajtózáram is

hege | 2012-06-10 18:28

xedos 6 ba érdeklődnék hogy vezetőoldali ajtózár + indító és 2 db kulcsod van e valakinek esetleg?

putto | 2012-06-06 11:02

Valaki szedett már le 2.5v6 ról EGR szelepet ? mert elég ramatynak néznek ki a csavarok :)

putto | 2012-06-06 11:01 dene részére

Szia, féket is érdemes megnézni, nekem mostanában tapadt be és feljesen megette a jobb első fékpofát. A csapágynak jellegzetes hangja van, mintha kék BKV buszon ülnél :)

dene | 2012-05-30 12:57 atter részére

A meglepő törések toplistáját én vezetem a pilótaüléssel, de azt láttad. :D A tippet köszönöm, valamikor feldobom a 3 tonnás bakokra, és megnézem. Jellemzően 10km/h körül-alatt hallom a hajókürtöt, és kanyarodásnál, de mindig érzem, hogy fékezi az autót. A minimálisabb lejtőkön - emelkedőkön pedig nem kell mindig fék ott, ahol régebben kellett.

dene | 2012-05-30 12:53 Podi8 részére

Azért gondoltam a cserére, mert jellemzően azt olvasom, hogy gyenge láncszem a xedosnál. A gyújtáskábelek és gyertyák vizsgálata most jön nálam is, hogy az 5 hengeres pöfögés véget érjen. Szerencsére van 2 használt gyári garnitúra, így legalább próbálgatni tudom. :)

atter | 2012-05-30 11:56 dene részére

Szia! Nekem legutoljára úgy tört rugóm,hogy észre sem vettem mert a felső végén tört el és még a kasznin sem látszott kivűlről ,csak kerékcserénél derült ki egyszer tök véletlenül :) lehet,hogy nálad is hasonló a szitu, a morgó hang szerintem is kerékcsapágy lesz, bár nekem a váltómból is hasonló jött mielőtt ki kellett cserélni:( de ha felbakolod mindkét kereket aztán beinditod sebességbe rakod hogy forogjanak akkor könnyebb megtalálni a hang forrását,ha nem ad így hangot akkor tutira kerékcsapágy

Podi8 | 2012-05-29 22:22 dene részére

Ha a rugók eredetiek és nincsenek eltörve NEHOGY kicseréld (minek?), ez igaz minden eredeti működőképes alkatrészre (csak olvass vissza pár hsz-t, pl. gyújtáskábelek). Én inkább bontóba járok mint "minőségi magyar maszek" alkatrészt belerakni. A morgó, daráló, néha hangos "durranó" hang egyértelmű kerékcsapágy.

dene | 2012-05-29 18:21

Köszönöm a tippet. Amennyire néztem, nincsen nyoma a gumin, vagy a tányéron. Viszont az autó bal eleje lóg egy kicsit, a hang meg mintha jobbról jönne... Egyébként a lengéscsillapítók egy évesek sincsenek, de rugók cseréjét tervezem, mert azok az eredetiek.

EFY | 2012-05-29 17:29 dene részére

Szép napot. A gumi nem a rugótányérba ér esetleg bele?Túl széles gumi,vagy valami felfüggesztési elem megadta magát,és lóg a kerék.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó