2025. Március 18. Kedd - Sándor

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csonkasz | 2013-01-03 21:03 littlerock79 részére

Az enyém is 2007-es, csak 110 LE-s. Kb ilyen lehet a kütyü, csak nekem még más a doboza. Igen 6 mappa/99 szám a kapacitása.

littlerock79 | 2013-01-03 20:09 csonkasz részére

Szia! Köszönöm a választ! neked is olyan sima, egyszerű fejegységed van ezek szerint? Azt hiszem az általad linkelt kütyü itt is megvan: http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=275&termek=18691 Hány zeneszámot tudsz tárolni? 6 mappában 99-et?

csonkasz | 2013-01-03 19:02 littlerock79 részére

Az utolsó részhez: Nekem innen van mp3 játszóm a kocsiban: https://xcarlink.hu/index.php teljesen jól működik. Most éppen nem megy a webáruház, de holnaptól talán igen. A többi részhez csak annyit, hogy vagy össze kell szoknotok az autóval, vagy valami gond van, mert nekem (igaz, egyenletes tempóval, nem Bp-en) simán elpöfög városban 1100-1200-as fordulaton is. Az enyém majdnem álló helyzetből is, 2-ben simán felgyorsul (nem mint a rakéta, de szépen, majdnem alapjáratról ki lehet gyorsítani)

littlerock79 | 2013-01-03 18:34

Sziasztok! Nemrég vettem egy 2007-es évjáratú Mazda 5-öst, és lenne pár kérdésem, hátha választ kapok :) - nos az autó tempomattal autópályán 130-as tempóval 7,3 litert eszik, és egy picit sokallom. 143 lóerős 2000-es dízel elvileg 106000 km-mel (végig márkaszervizben szervizelt leinformált autót vettünk) OMV prémiumüzemanyagból eszik ennyit. A másik, - ami jobban idegesít, az az, hogy 1200-1300-as fordulatnál bakkecskét játszik, enyhén ráz az autó. nemis ráz, inkább amolyan lengés. Ez a fordulat a forgalom üteme miatt szinte elkerülhetetlen sokszor, és hamar váltok is vagy elveszem a gázt, és finoman ismét kigyorsítok (ettől elég bizonytalan a mozgásom a forgalomban, azaz lemaradok az előttem lévőtől, ha kanyarodáskor tapasztalom a dolgot, van hogy egyes fokozatba kell visszakapcsoljak, ahhoz meg eléggé meg kell torpantani az autót), tartok attól, hogy esetleg kezdődő lendkerék probléma. Leállításkor, indításkor nem vettem még észre rendellenesnek tűnő hangokat, rezonanciát. Van egy pici, de gondolom ekkora dízelmotornál ez természetes. - 1600-as fordulat alatt kínzás használni az autót így nekem városban nagy csalódás (Budapest) itt szeretném megjegyezni, hogy a 2.2-es kifutó 6-os mazda az alacsony fordulatszámon is gyönyörűen fut. - elkég gyakran regenerál a DPF miatt. Akár autópályán,akár városban 2-300 km között biztosan van egy regenerációs fázis (erre a pillanatnyi fogyasztásmérő által mutatott értékek alapján következtetek) - Még valami. Egy egyszerű CD lejátszós fejegység van az autóban a fejegység hátulján van egy 16 pin-es üres foglalat, tud esetleg virtuális CD-tárat kezelni a készülék? pl Yatour, vagy dension termékek. Minden választ szívesen veszek Üdv!

mazda-auto.hu | 2013-01-02 08:30 babinko részére

Az olajnyomás lámpa felvillanása ritkán jelent kis problémát, különösen, ha az alapjáratnál magasabb fordulaton is jelez a lámpa, Ez azt jelenti, hogy még az alapjárati fordulatszámhoz is kevés az olajnyomás, nem is beszélve a magasabb főtengely fordulathoz igényelt jóval nagyobb nyomásról. Mindenképpen céálszerű lenne ellenőrizni az olajszivattyú szűrőjét az olajteknőben, illetve olajnyomást kellene mérni különböző fordulatszámokon. Ki kell deríteni, hogy ennyire kevés volt az olaj, vagy a szivattyú, más okból nem tudott kellő mennyiségű olajat szállítani. Ha elfogyott az olaj, akkor természetesen a magas olajfogyasztás okát is meg kell keresni. A javítás utáni használat során pedig jön a "reménykedés", hogy a valószínűleg tartósan fennáló kenési hiányosságot "túlélték" a csapágyasások. (A lámpa már csak vészjelzés volt, előtte valószínűleg sokat járt a motor alacsony olajnyomással.) Egy ilyen diagnosztika max. 13200+Áfa nálunk.

mazda-auto.hu | 2013-01-02 08:20 zoo78 részére

1.A dízelhez 90-95-100 Ah-s akkis a gyári is, így hibás a kézikönyv. Érdemes rá figyelni, hogy az ilyen Ah-hoz tartozó DIN akku ház 330 mm hosszú, de csak a Japán szabványost lehet átalakítás nélkül beépíteni, mely 300 mm körüli! 2. Valószínűleg az használódott el.

Fecó | 2012-12-30 13:08 zoo78 részére

Bocsánat. Ezen a könyvben írt akkuméretezésen én is elagyaltam! De a miért,valszeg a külméretben lehet,valszeg nálunk,csak 90-től-100 Ah-ig létezik ez a külméretben kompatibilis Japán mérethez bejlagolás/kokányolás mentesen,meg a generátor elemei is simán bírja túlméretezést!

devayandras | 2012-12-29 23:02

A motor szóban forgó részénél a kipufogótorok van azt hiszem; nem egy kis olaj löttyent csak rá?

devayandras | 2012-12-29 22:59 babinko részére

Milyen olajjal használod? A "kartergázos" motor nekem kissé olyan, mint amikor az uszodában nagyon "Ph"-s a víz. Eredendően nem jelent semmit. Minden motornak van minimális kartergáza, mivel nem 100%ban tömítenek az alkotóelemek.

devayandras | 2012-12-29 22:53 Fabisz részére

Nem lehet, hogy rendesen becsukott ajtó nélkül lett valahogy zárva, vagy a befagyott ajtó feszegetve?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó