2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2015-03-10 10:56 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen. Úgy döntöttem,hogy egyelőre 20 ezer km-nél semmiféle tisztót nem veszek igénybe.

mazda-auto.hu | 2015-03-09 14:19 ungyi részére

 Sajnos nincs tapasztalatunk az stp termékeket illetően. A benzinbe tölthető égéstér tisztítóban látok logikát, de az olajjal érintkező alkatrészek esetében az olajba önthető adaléknak nincs érteleme, ha évente volt eddig a motorolaj cserélve, vagy legkésőbb 10000 km-enként.

mazda-auto.hu | 2015-03-09 14:12 andrastibor részére

 Sajnos nincs adat.

ungyi | 2015-03-08 18:38

Bocsánat- 50 EZER km-nél.

ungyi | 2015-03-08 18:37

T.Mazda.

2011-ben vásárolt 1.6-os benzines 3-asom van, 20 ezer km van benne. Kellene, jólenne beletenni időnként stp tisztítót, vagy nincs jelentősége. Van olyan vélemény, hogy ráérek 50 km-nél egyszer, addig nem érdemes, de van olyan is, aki szerint 5 ezrenként már most el kell kezdeni. Mi az Önök véleménye az stp alkalmazásáról a mazda 3 esetében? Köszönöm szépen.

andrastibor | 2015-03-06 15:05

 Tisztelt mazda 3! Én azt szeretném meg tudni hogy a JMZBK14Y261352867 es alvázszámú autón volt e vezérműszett cserélve, és ha még nem akkor szerintetek hány km-nél kell cserélni? Elöre is köszönöm szépen válaszotok! Üdv4

sipi | 2015-02-23 20:20 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ. Elszomorító a Tom térkép frissítése és a frissítés kezelése. A Navteq-nél jugyan jobb, de a mobilon futó iGo-nak a közelébe sem ér...

mazda-auto.hu | 2015-02-23 11:23 sipi részére

 Nem tudok róla, és nem tartom valószínűnek.

sipi | 2015-02-20 13:53

Van egy BL-es Mazda3 autónk NVA-SD8110 fejegységgel, amin Tom-Tom navigáció fut. Olyan, amilyen. Jó lenne helyette a iGo-t használni. Megszeretném tudni, hogy lehetséges-e ezen a készüléken más navigációt (iGo) futtatni az eredeti helyett?

mazda-auto.hu | 2015-02-18 14:06 peti007 részére

 Valóban cellánként 2,4V felett 6x2,4=14,4 töltőfeszültség felett intenzívebbá válik-válhat a gázképződés, és 2,7V jelenti a "plafont". Processzorvezérelt, azaz többlépcsős, kíméletes töltésre képes töltő esetében nem gondolom, hogy baj lehet. Nem kell lekötni az autó hálózatáról az akkut. Javaslom inkább a nyári üzemmód használatát. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó