2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-02-09 07:45 diego6 részére

 Szerintem kizárólag Mazda képviseletben érdemes érdeklődni. Kizártnak tartom, hogy a Bosch tudna segíteni.

diego6 | 2015-02-07 17:37 mazda-auto.hu részére

 Kedves mazda-auto.hu,

Köszönöm a választ! Azt még megkérdezhetném, hogy/hol tudom megnézni az alvázszám alapján, hogy milyen vezérlők megfelelőek? Esetleg érdemes érdeklődni a Boschnál?

Köszönöm,

Tamás

mazda-auto.hu | 2015-02-05 09:03 mazdasjopek részére

 Ez gyakorlatilag az autó teljes fedélzeti elektronikájával kapcsolatban van, nem helyettesíthető. Célszerű szervízben elvégeztetni a csatlakozók takarítását.

zenith | 2015-02-05 08:09

Üdv! Nekem is van egy záras problémám, ebben kérnék segítséget, 2009-es még első gen. 3-as (utolsó gyártási éve):

Hideg és párás reggelekre az utcán álló autóm nyitás után nem érzékeli, hogy ismét becsuktam az ajtót, jelez a műszerfal ill. világít a belső világítás. Csak fagypont alatt, tehát valami befagy. Kell neki legalább 20 perc autózás, hogy kiolvadjon (külső hőmérséklettől függően).

Kérdésem, hol található az érzékelő? A zárban? Mit tudok tenni vele?

mazdasjopek | 2015-02-04 19:57 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda Autó!

Köszönöm a választ.. Valószínűleg  az önök által megnevezett PJB vezérlő lehet a hiba oka. Kérdésem az lenne hogyan tudnám kiiktatni ezt a vezérlőt ?.....van e ennek valami biztosítélka amit kivéve csak kulcsal tudnám működtetni a központi zárat. Vagy pontosan mit kellene tennem annak érdekében hogy kiiktassam azt a vezérlőt?

Tudnának esetleg mellékelni egy rajzott hol van pontosan ez? Esetleg ez valamilyen relé formátumú alkatrész amit csak ki kell vegyek a csatlakozóból? Mit javasolnak?

Válaszukat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:22 mazdasjopek részére

 Valószínűleg az ún. PJB vezérlő doboz okozza a jelenséget. A kesztyűtartó alatt-mögött helyezkedik el. Nem feltétlenül javítható, érdemes a érintkezőket megtisztítani elektronikai spray-jel, talán segít.

mazdasjopek | 2015-02-03 15:56

Tisztelt Mazda-Autó!

Mazda3  1.6 benzines 2005  évjárat. a következő hibát produkálja. A központizár  változó időközönként nyitja  majd zárja az ajtókat, mindezt teljesen magától. Percenként többször  függetlenül attól hogy megy e vagy áll az autó. Ugyanez a hiba fenáll akkor is ha a kulcsok nincsenek az autó közelében. Így  kulcsok hibáját kizártnak tartom. Ha kulcsal zárom le az ajtókat a központi zár akkor is több alkalommal kinyitja..vagy épp visszazárja. Jelenleg a központizár biztosítékát  kivettem így zárható nyitható  a kulcsal . Viszont az index lámpák ugyanúgy jelzik hogy az elektronika nyitná vagy zárna az ajtókat. Önök szerint mi okozhatja ezt a híbát? Válaszukat előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2015-02-03 10:06 diego6 részére

Ezek egyike sem az a cikkszám, mely alapján rendelni lehet az új vezérlőegységet. A helyes cikkszám az alvázszám alapján található meg. Ráadásul az indításgátló modult a műszerfal tartalmazza ennél a típusnál, azzal is össze kell "tanítani". 

diego6 | 2015-02-02 16:43 diego6 részére

 Sziasztok,

Akkor egyszerűsíteném kicsit a kérdésemet. El tudná nekem magyarázni valaki, hogy az egyes kódú vezérlők között mi jelenti a különbséget és ezek közül mi az, ami kizárja a felprogramozás után való használatot? Vagy, melyik kódrészlet az, aminek az egyezősége elégséges a csereszabatossághoz?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-01-27 09:23 Bandee82 részére

 A leeresztett váltóolaj állapota utalhat esetleges rendellenes kopásra, ha fémrészecskék vannak benne. Látatlanban egyébként nem lehet megítélni, hogy valóban gond van-e a váltóval. Az ülés problémáját szintén lehetetlen megítélni a távolból. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó