2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda3 teszt.
Visszatér a Mazda RX-7 típus.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
xejbo | 2014-12-11 19:54 Balázs83 részére
Balázs83, keresd meg a facebookon ezt a csoportot: Mazda 3 Club Hungary! Ne csak én legyek ott GTA-s! :) A kérdésedre sajnos nem tudok érdemben válaszolni! Nem tudom hol lehet a hiba!
Flysup78 | 2014-12-11 12:01
Köszönöm a választ!
Tehát marad az ima és a reménység...
Igaz, pont ezért viszem márkaszervízbe, hátha ott kisebb eséllyel törik bele, viszont ha baj van, drágábban hozzák helyre, mint egy márkafüggetlen szervízben. :(
Balázs83 | 2014-12-11 10:20 mazda-auto.hu részére
Igen, azt nézegettük, de nem találtam meg a hibát. Melyik biztosítéknak kéne lennie, mert a takarólemezen levő rajzon nem írja!? Vagy hova kellene bevinnem, ahol nem aranyáron nézik meg?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2014-12-11 10:13 Flysup78 részére
Valós problémáról lehet szó, legutóbb éppen egy ilyen autó egyik gyertyája okozott 4 órás túlmunkát, hogy elkerüljük a hengerfej leszerelését, mely jóval nagyobb költséggel járt volna. Sajnos az izzítógyertya kialakítása miatt ha a feje kicsit is deformálódott az elhasználódástól, akkor nem fér ki a furaton, mert ennél a típusnál a fejjel majdnem megegyező a furat átmérője. Így kiszerelés közben letörhet a fej, és beesik a hengerbe.
Mindig próbálok úgynevezett bipolárisan hozzáállni a kérdésekhez, tehát nem azt írom, ami a mi oldalunknak kedvezőbb, de általában a szerviz arról nem tehet, ha egy izzítógyertya eltörik kiszerelés közben. Az már inkább szerviz kérdés, hogy egy ilyen esetben mekkora költséggel jár a "kármentés". Ki tudja-e "műteni" a gyertyát a furatból, illetve a hengerből, a hengerfej leszerelése nélkül. Persze három-négy izzítógyertya beszakadása esetén már a hengerfej levétele a célszerűbb.
Flysup78 | 2014-12-11 09:22
Tisztelt Mazda-Auto!
mazda-auto.hu | 2014-12-11 07:47 Balázs83 részére
A kesztyűtartó alatt kell levenni egy fekete műanyag fedelet, így látható lesz az ún. PJB doboz, ebben is vannak biztosítékok, illetve lehet, hogy maga a kapcsoló doboz hibásodott meg.
mazda-auto.hu | 2014-12-11 07:45 Szabi részére
10 év, vagy 240000 km a vezérműszíj előírt csereperiódusa. A szűrő meglétét még alvázszám alapján sem lehet egyértelműen megállapítani, csak szemle segítségével.
Balázs83 | 2014-12-10 11:01
Nem tudjátok mi lehet a gond, ha sem az automata fényszóróm, sem az automata (esőérzékelős) ablaktörlőm nem működik egy ideje? Biztosíték? Ha igen, hol találom, melyik lehet az?
(2004 Mazda3 GTA)
Köszi!
Myko | 2014-12-09 18:25 Yoshimura részére
Az enyém nem - 2008-as kocsi. Bár nem tudom,hogy létezett-e többféle fejegység hozzájuk. Nekem 6 lemezes cd-tár van hozzá.
mazda-auto.hu | 2014-12-09 14:40 Yoshimura részére
Ha nincs az előlapon feltüntetve, akkor nem. 2006 előtt általában nem.