2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-09-17 08:29 Pirogaba részére

 130-as tempóval, klímával a 9 liter már-már elfogadható.

mazda-auto.hu | 2014-09-17 08:27 tzoli81 részére

 A benzinesek láncosak. A kristály lámpa már a ráncfelvarrás előtt bevezetésre került, a típus megjelenése után viszonylag hamar felváltotta a piros hátsó lámpát. Nem egyforma a hangrendszer, felszereltségfüggő. Az 1,6-2,0-2,3 motoros verzióknak csak a korrózió a jellemző problémája.

tihanyi74 | 2014-09-17 08:00 szviktor87 részére

 Nagyon köszönöm a segitséged!

szviktor87 | 2014-09-17 06:57 tihanyi74 részére

 Szia tihanyi74!

 

A hömérséklet szabályzó meghibásodása nem egyedi eset. Már sok mazda tulajtól hallottam erröl a problémáról, többek között nálam is elöjött. Ha van egy szabad délelöttöd, meg egy kis kézügyességed akkor otthon is orvosolható a hiba. Nekem sikerült!

 

Ezen a linken megtalálod a hiba pontos leírásat és javítását:

http://mazda3klub.hu/forum/index.php?text_search=kl%C3%ADmavez%C3%A9rl%C5%91

 

Fentröl az 5-ik hozzászólás!

 

Én úgy tudom hogy ezek a motorok kivétel nélkül láncos vezérlésüek és gyárilag nincs megadva csereintervallum. Nekem egyszer azt mondták egy mazda szervízben hogy 200 ezer km felett ha hideg motornál már lehet hallani hogy csörög a lánc, akkor érdemes cserélni.

 

Üdv Viktor

Pirogaba | 2014-09-16 22:15 mazda-auto.hu részére

 Az az igazsag, hogy a klasszikus tankolos modszerrel csak varosi hasznalat kozben mertem a fogyasztast -ekkor jott ki a 12 liter- viszont a legutobbi autopalyas atlagot a fedelzeti 9 liter korulire merte, kb 200 km-en.

Lehetseges, hogy tulzott az elvarasom egy ekkora motorral szemben es teljesen realis a fogyasztasa klimahasznalat mellett, az automatavaltot is figyelembe veve? Mert, ha igy van, mi akkor is nagyon szeretjuk, csak tudni kene. :)

tihanyi74 | 2014-09-16 20:58

 Sziasztok,

Új vagyok és lenne egy kérdésem.

Vásárolnék egy 2004-es 1.6 TX Mazda 3-ast, viszont van egy olyan problémája, hogy a (digit)légkondicionáló konstans 22 fokon áll. Be és kikapcsolni lehet, de a 22 C fokról nem tudom eltekerni a hőmérsékletet, hiába forgatom a klimaszabályzó "karikát". Ill. még egy kérdésem van, hogy a vezérléscsere mikor esedékes ezen a motorú autón. Most 178 000 km van benne és 2004-es.

Gábor

tzoli81 | 2014-09-16 17:49

 Sziasztok! 

Én is most keresgélek Mazda 3-at! 

Szeretnék egy fiatalabb autót, jelenleg 2001-es 323-as DiTD-m van.

Mint mindenki, én is szerettem volna egy nagy, vagy erős autót, de másfél millió környékén ez lehetetlen próbálkozás... MPV a kikönyökölő dízel miatt esett ki, a Mazda 6-ok nem voltak szimpik ebben az árkategóriában.. Nézegettem Mazdán kívül is, C-Max, C Veki, H Astra... De végül ide lukadtam ki. A dieselt kizárom, fiatalabb dízelt nem akarok, max újonnan, a DiTD tökéletes volt, használtan ma is beleugranék! :D Illetve most is az.

Szerintem 3-asban fiatalos a kínálat, szerethetőbb, esélyesebb kevés km-t futott pédányokat találni, mint egy nagy családi kombiban. Tudom nem a km, hanem az állapot... De ha két jó állaputó autó között választhatok akkor a km fog dönteni... :P

Én is nézegettem azokat a GTA-kat. Kicsit lehangoló, hogy az eladó 4db-ból és kettő motorhibás! :-/

Tudnátok nekem abban segíteni, hogy különösen mire érdemes vásárláskor odafigyelni a rozsdán kívűl? 1.6-ost szeretnék., abból van a kínálat! :) Mindegyik benzines láncos?

Pontosan mikortól volt ráncfellvarrás? És mit tartalmazott? A kristály lámpákat a ráncfelvarrással kapta, vagy felszereltség függő? Eddig csak a fehér számlap tűnt fel...

Mindegyikben egyforma hifi van, vagy volt különrendelhető Bose? Valaki kiemeli, valaki nem. 

Köszi előre is a sgítséget! 

mazda-auto.hu | 2014-09-16 11:32 Pirogaba részére

 A bejáratásnak, bejáródásnak még mindig van valamennyi hatása, de mivel a fejlesztők a motor esetében már eleve egyre inkább törekednek az elérhető legkisebb belső súrlódásra, ezért kisebb a jelentősége, mint korábban. Elképzelhető, hogy az i-stop működése, vagy a klíma használata befolyásolja nagyobb mértékben a fogyasztást, de pl. a fékekkel is lehet probléma. Országúton jó a fogyasztás?  

Pirogaba | 2014-09-15 19:28

 Kedves Szakerto!

Mar lassan harom honapos a ketliteres, 165 pacis Harmasunk es igazan nagyszeru ugy a felszereltsege, mint a motorja, megis folyamatosan az az erzesem, hogy varoson belul tulsagosan szeret kajolni.(12l/100km!) Minap a benzinkutnal egy srac megkerdezte, hogy elegedett vagyok-e az autoval, mire neki is elmeseltem a fogyasztassal kapcsolatos ketelyem. O probalt megnyugtatni, hogy 12-15 ezer (!) kilometerig teljesen normalis a kisse tulzottnak tuno fogyasztas. Azt szeretnem megtudni On is igy latja-e, vagy ez is csak egy legenda a nepmesek vilagabol? Igazabol azert aggodom, nehogy valami muszaki hiba okozza az etvagyat.

Koszonom szepen megtisztelo valaszat!

LG

xejbo | 2014-09-15 14:40 Balázs83 részére

 Én 1.8ért vettem, de 74000 km volt benne (és minden jel arra utal, hogy tényleg annyi van benne) nagyon megkímért állapotban van, törve sem volt soha! Úgy tudom, hogy odakint nem volt GTA vagy máshogy hívták, nem tudom pontosan!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó