2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balázs83 | 2014-09-15 14:36 xejbo részére

Köszönöm a gyors és terjedelmes válaszod! ;)

Én is ganyúsan olcsónak találom a GTA-t, de majd megnézem élőben is. Neked mennyiért sikerült találnod egyébként?

S vajon miért ilyen ritka a GTA!?

xejbo | 2014-09-15 14:26

És még annyi hozzáfűzve, hogy a két autónak más az első lökhárítója is! És az is kamu, hogy MP3 lejátszást tud a gyári fejegység a GTA-ban! Mondjuk lehet betettek valami átalakítót, de kétlem!

xejbo | 2014-09-15 14:17 Balázs83 részére

 Ha a két autót összehasonítod a használtautón (a GT-t és a GTA-t) akkor látszik, hogy a GT-n nincs küszöbspoiler, szárny, nagy hátsó lökhárító míg a GTA-n van! A 8 hangszórót ne hidd el, az csak 6 hangszóró! Nem írja a xenon lámpát sem a GT-hez, a GTA-ban gyárilag volt az is! A GTA kereskedésében jártam amikor még megvolt nekik az ezüst-fekete csíkos GTA! Nem volt rossz állapotú, de nem volt az igazi! Akkor az 1.699.000 ért volt fent! Ugyanott van most ez 1.399.000 ért! Ha következetesek az árakkal kapcsolatban akkor ezzel valami nem lehet rendben! De meg kell nézni! Én másfél hónapja vettem a GTA-mat, abból a kereskedésből ahol most a GT-t árulják! A két autó a GT és a GTA amugy egymás szomszédságában vannak, egy úttal meg lehet nézni mindkettőt!

Balázs83 | 2014-09-15 11:24

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani nekem, hogy mi a különbség egy 2004-es Mazda 3 GT és GTA között? Milyen ára lehet most a GTA-nak, mert csak egyet találok a használtautó.hu-n, mobile.de-n pedig egyet sem. Ez valóban GTA és megérheti az árát (persze ha minden rendben van vele): http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_sport_2.0_gta-8186177?

Szervizhátterét nem lehet valahonnan lekérdezni/megszerezni?

Köszi előre is a segítséget!

üdv., Balázs

xejbo | 2014-09-14 19:47

 Legyen szíves küldje el nekem is valaki első generációs mazda3-hoz való használati útmutatót, lehetőleg magyar nyelvűt, ha angol van az sem probléma! Azt hiszem MANE küldözgette régebben! Találtam a neten az amerikai mazda3-hoz valót, csak az nem teljesen egyezik az európai könyvvel! Az enyémhez német nyelvűt kaptam, az sem az igazi mert a német nyelvtudosom hiányos! :) Címem: xejboster@gmail.com

ungyi | 2014-09-14 17:04

T.Mazda!

2011-es kifogástalan állapotú  benzines 3-som hátsó lökhárítóját alulról megfeszítette parkoláskor egy földbe szúrt aljas vascső, a kárszakértő szerint cserélni kell , mert az öszekötő elemek megsérültek és a jobb sárvédő? is megsérült. Nagyjából milyen kárkalkuláció jöhet számításba. Új h.lökháríró lefujva metállal és a sérült  sárvédő lemez?

Köszönöm.

dpf_killer | 2014-09-14 00:35 dpf_killer részére

 Tisztelt Mazda tulajdonosok !

 

Lehetőségem nyílt 17-s gyári felnik vásárlására, így korábbi 15-s gyári garnítúrám eladó.. 

 

AMennyiben valakit érdekelne a 15-s gyári felni szett, Pirelli Snowsport 195/65 R15 TÉLI gumikkal , írjon !

 

http://olx.hu/hirdetes/15-gyari-mazda-alufelni-ID2vKR9.html

 

mansell73 | 2014-09-13 20:04

Udv mindenkinek. Kerem irjon,nekem aki megvette a LIP-225 fsz.bordo mazda 3-asom.AZ aaa auto foti telephelyerol.Meselnek egy erdekes hibajelensegerol.

mazda-auto.hu | 2014-09-12 12:23 Balázs részére

 Az utóbbi időben egyre gyakrabban találkozunk nagyon silány minőségű utángyártott alkatrészekkel. Remélem, ennek egyre nagyobb lesz a visszhangja, mert más szervizek is panaszkodnak! Valószínűnek tartom, hogy ennek az örökös árverseny az oka, és már a nagy márkák sem tudják kivonni magukat ebből. Egy lengéscsillapító hosszabb időre szól, és fontos biztonsági alkatrész, ráadásul a gyárit nem feltétlenül fontos párban cserélni (ha a másik oldalon is gyári van). Tehát csak a gyárit merem jó szívvel ajánlani ha anyagilag megengedhető.

mazda-auto.hu | 2014-09-12 12:18 Bognár PÉter részére

 Láncos a vezérlés, így azt nem kell az évek száma miatt cserélni. A fékfolyadékot, hűtőfolyadékot viszont mindenképpen érdemes, de ide tartozik a hosszbordás ékszíj is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó