2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csaba1966 | 2013-07-22 14:04 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a tanácsot, visszajelzek az eredményt illetően!

littlerock79 | 2013-07-22 12:05 Csaba1966 részére

 Esetleg az izzítógyertyákra kéne egy pillantást vetni, mert úgy tudom ennél a motornál ez a tünet... sokmindenkit megszivatott már az izzítógyertya hiba, mert láthatóan semmi köze a dologhoz, ám mégis számos esetben ez volt a megoldás...

mazda-auto.hu | 2013-07-22 08:08 Csaba1966 részére

 Első körben ellenőrizni kellene, hogy a szívócső gumiharmónikája nincs-e kiszakadva.

Csaba1966 | 2013-07-21 22:03

Tisztelt MazdaSzervíz!  2006-os 3-as Mazdám van 1,6 diesel 110LE DPF szűrűs. 3-4 alkalommal előfordult 2 hónap alatt, hogy 3000-es fordulat fölé nem megy, lassan gyorsul,és minr írtam 3000-nél leszabályoz.Leállítom a motort, majd újraindítva normálisan gyorsul, fordulatszám is 3000 fölé megy tökéletesen működik.Fogyasztása normális 5-5,5 liter. Mi lehet a probléma?Előre is köszönöm a válaszát 

kissgy | 2013-07-19 12:55

Ha centírozó gépre,  kerékszerelő gépre, vezérlésrögrítőre, kompresszorra, egyéb kézi szerszámra lenne szükségetek, az alábbi honlapot tudom ajánlani.

Lincos - Garázsipari berendezések és szerszámok

ungyi | 2013-07-14 11:45 fulzoli részére

 Igen,köszönöm a választ,lehet gondolkodni, mit is csináljak.

fulzoli | 2013-06-13 14:45 ungyi részére

Szia Ungyi! A veszprémi Mazdát el kell kerülni jó messzire! Az én autóm volt Székesfehérváron, ott minden rendben volt, sajnos becsuktak. Győrben is voltam, korrektnek találtam őket, de 80 km a távolság Veszprémtől...

ungyi | 2013-06-04 11:36 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen, kimerítő a válasz!!

mazda-auto.hu | 2013-06-04 08:29 ungyi részére

A heyzet az, hogy jóval később forgalomba helyezett új Mazda típusokon sincs ledes (DRL) nappali fény, így valószínűleg valamilyen átmeneti szabályozás még érvényben lehet, így a tompítottat is elfogadják. A legtöbb autóban még mindig ólom-savas akkumulátor van folyékony elektrolittal. Ettől függetlenül vannak teljesen zárt akkuk, melyek párolgási vesztesége minimális, illetve gázrekombinációs elven működnek, így nem igényelnek utántöltést. A legtöbb Mazda típusban azonban kicsavarhatóak a cellák kupakjai, így évente minimum egyszer célszerű desztillált vizzel beállítani az egyes cellák elektrolit szintjét.

ungyi | 2013-06-03 14:36 mazda-auto.hu részére

Most már beszéljünk tényszerűen:a veszprémi szalonban életveszélyes a kocsihoz engedni a szerelőket! A kétéves átvizsgálásról sem kaptam semmilyen papírt. Van valahol a közelben-Székesfehérvár, esetleg Győr, ahol tudomásuk szerint hozzáértő emberek dolgoznak? öszönöm, ha segítenek.Mennék Békéscsabára, de majdnem 400 km-re vannak.Köszö és üdvözlet!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó