2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csabyca | 2013-09-10 15:31

 Tisztelt Mazda Szerviz!

 

A tanácsukat szeretném kérni.

Most vásároltam használtan egy 3-as Mazdát, 2003/11 évjáratú, 1,6-os benzines motorral, 144.000 kilométerrel.

Önök szerint mit érdemes/ajánlott cserélni ill. megnézetni rajta?

Olajat, olajszűrőt és légszűrőt cseréltettem.

 

Válaszukat előre is köszönöm.

KOMA2 | 2013-09-09 20:03

 Mazda3 sport navi.

A motor indításával egy időben indul a navigáció is. Megszólal a rádió a nélkül, hogy be kapcsoltam volna. Nem tudom, hogy lehetne beállítani úgy, hogy csak a kapcsológombja megnyomásával induljon.

Köszönöm ha segítesz.

mazda-auto.hu | 2013-09-09 08:06 pepsi részére

 Valójában az ilyen jellegű problémát egy speciális távtartó alátét beszerelésével lehet javítani. Sajnos az alátétek ára közel 40000,-Ft, és két darab kell belőle. Az alátéteket a féltengely, és a kerékagy közé kell beszerelni. 

pepsi | 2013-09-07 10:00

 Tisztelt Szakértő. Mivel márkaszervizről van szó, nem biztos, hogy hogy költség kimélő megoldásomban tanácsot tud adni, de azért megpróbálom. Régebben volt szó itt a fórumon, hogy Mazda 3 1.6TX benzin, 2004-es, 5 ajtós autó esetén első elindulásnál egy csattanás, első hátramenetnél szintén egy csattanás. Egyes elindulok csattanás, megállok, megint egyes, elindulok, nincs csattanás. Két megoldás született: az autó alján vmi hővédő lemez alatt egy tartólemez elfordult, ez okozta a csattanást egyik fórum társnál. Az Őnök megitélése szerint viszont előfordulhat, hogy az első kerékcsapágynál a féltengelyt befogó és rögzitő csavart nem lehet meghúzni annyira, hogy az ne igazodjon be az első előre vagy hátramenetnél. Önök irták, hogy a diesel mazdánál ott van egy leszoritó csavar, ami mindezt korrigálja. Viszont a benzinesbe elég borsós ára (ha jól emlékszem 30e Ft körüli összeg) lenne. És a kérdés: A diesel mazda futóműve megegyezik a benzinesével? Érdemes használtan venni egy ilyen csavart és be lehet-e tenni a benzines futóművébe? Az autóm első futóműve 2x volt már csapágyazva és azóta hallom ezt a csattanó hangot. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Peti

automan | 2013-09-05 08:43

 Kinéztem egy használt mazda 3-at. Szerintem nem rossz vétel. Érdemes lenne megvenni?

mazda-auto.hu | 2013-09-02 08:06 adam mazda3 részére

 ???

adam mazda3 | 2013-08-31 15:11

 megvizsgálták a szervízbe az autót azt monták hogy valami filter féleség van elmenve ezz100 ezer km felet szokot benük elszálni 10 ből 9 mazzdába ez a tünet és azért vilog az olajlámpám ezt kicserélik aztán elméletileg elmúlik ,,,.

mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:41 adam mazda3 részére

 Mérni kell az olajhőmérsékletet, és 90-100C fokos motorolaj esetén a 30-as olajjal minimum 0,8 Bar-nak lennie kell alapjáraton, illetve 2000-res fordulaton 2 Bar felett (műszaki minimum 1,4 Bar), 3000-res fordulaton tovább, 2,5-3 Bar körül.

mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:31 devayandras részére

 Igen, valóban.

adam mazda3 | 2013-08-28 20:49

 mi  a megfelelő olaj nyomás a motornak hány bár ??

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó