2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


adam mazda3 | 2013-08-24 19:10

 szasztok én angliába élek itt vettem egy mazda 3 1.6 dieselt mint tudni kell az angolok csak használják az autót de nem figelnek rá ,,, tudna nekem segíteni valaki abban hogy most mennyi olaj is kell az autóbba ??ugyanis én lecseréltem az olajt és mindenki azt mondja 5w30- a jó casrol 4,5 liter ,, de mint észrevetem ez sok a nívópálcán!! de a nívópálca citromsárga nyelére az van írva hogy ford ez normális ??? 

mazda-auto.hu | 2013-08-21 07:52 automan részére

 ???

automan | 2013-08-19 15:26

 Kinéztem egy eladó mazda 3-at. Szerintetek ez jó áron van? 

mazda-auto.hu | 2013-08-16 14:02 Csaba1966 részére

 Köszönjük a visszajelzést!

Csaba1966 | 2013-08-15 21:45 mazda-auto.hu részére

 Úgy néz ki,hogy sikerült megtalálni a hibát. EGR szelep tisztítás,valamint turbónyomás szabályzó szelep csere.eddig jól működik remélem,megtaláltuk a megoldást. Köszönöm a segítségét és tanácsait,amit tolmácsoltam a szerelők felé! Gratulálok a honlaphoz és a fórumhoz,illetve a korrekt tanácsadáshoz!

mazda-auto.hu | 2013-08-08 14:43 peti007 részére

 Az autót felemelve a "kipufogó" alagút jobb oldalán van a kifolyónyílás, a tűzfalhoz közel, tehát az alagút elején.

peti007 | 2013-08-08 13:15

Klíma használat után nem látok vízfoltot az autó alatt. Gondolom eldugulhatott a cső, ami kivezeti a kondenzvizet. Merre keressem ezt, ha ki szeretném tisztítani. (2004-es 1.6 CD TX sedan) 

Csaba1966 | 2013-07-31 12:12 mazda-auto.hu részére

 Megtörtént a dignosztizálás P0299 kód jelent meg nincs turbónyomás. lesett az üzemanyagnyomás. 3000 fölé nem ment a forsulatszám. újra índítás után újra minden rendben volt. Kecskeméti vagyok így sajnos most nem tudom felvinni az autót, a Mazda Dakónál kíséreljük meg javítani. segítségére és tudására számítok!!! 

mazda-auto.hu | 2013-07-31 08:22 Csaba1966 részére

 A valós idejű diagnosztika lényege az lenne, hogy egyes szenzor adatok változásai nyomra vezetőek lehetnek, hol van érintkezési, vagy más jellegű hiba. Ehhez nem szükséges hibakód. Ha lenne hibakód, nem lenne akkora jelentősége a valós idejű diagnosztizálásnak.

Tehát számítógépre kötött autóval elindulva, a kapcsolódó szenzorok adatai kijelezve, majd amikor megtorpan az autó, szépen nyomon lehet követni (remélhetőleg), hogy mely adatok változtak a torpanáshoz köthetően. 

Szervizünkben tudunk segíteni. 

Csaba1966 | 2013-07-30 22:02 mazda-auto.hu részére

 Hol nézzem, -milyen kapcsolódási pontokon -az érintkezési problémát? Holnap számítógéppel fogjuk tesztelni az autót,remélem ki fog jönni a kód. az autó computere nem tartalmazott eddig hibakódot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó