2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-08-16 14:02 Csaba1966 részére

 Köszönjük a visszajelzést!

Csaba1966 | 2013-08-15 21:45 mazda-auto.hu részére

 Úgy néz ki,hogy sikerült megtalálni a hibát. EGR szelep tisztítás,valamint turbónyomás szabályzó szelep csere.eddig jól működik remélem,megtaláltuk a megoldást. Köszönöm a segítségét és tanácsait,amit tolmácsoltam a szerelők felé! Gratulálok a honlaphoz és a fórumhoz,illetve a korrekt tanácsadáshoz!

mazda-auto.hu | 2013-08-08 14:43 peti007 részére

 Az autót felemelve a "kipufogó" alagút jobb oldalán van a kifolyónyílás, a tűzfalhoz közel, tehát az alagút elején.

peti007 | 2013-08-08 13:15

Klíma használat után nem látok vízfoltot az autó alatt. Gondolom eldugulhatott a cső, ami kivezeti a kondenzvizet. Merre keressem ezt, ha ki szeretném tisztítani. (2004-es 1.6 CD TX sedan) 

Csaba1966 | 2013-07-31 12:12 mazda-auto.hu részére

 Megtörtént a dignosztizálás P0299 kód jelent meg nincs turbónyomás. lesett az üzemanyagnyomás. 3000 fölé nem ment a forsulatszám. újra índítás után újra minden rendben volt. Kecskeméti vagyok így sajnos most nem tudom felvinni az autót, a Mazda Dakónál kíséreljük meg javítani. segítségére és tudására számítok!!! 

mazda-auto.hu | 2013-07-31 08:22 Csaba1966 részére

 A valós idejű diagnosztika lényege az lenne, hogy egyes szenzor adatok változásai nyomra vezetőek lehetnek, hol van érintkezési, vagy más jellegű hiba. Ehhez nem szükséges hibakód. Ha lenne hibakód, nem lenne akkora jelentősége a valós idejű diagnosztizálásnak.

Tehát számítógépre kötött autóval elindulva, a kapcsolódó szenzorok adatai kijelezve, majd amikor megtorpan az autó, szépen nyomon lehet követni (remélhetőleg), hogy mely adatok változtak a torpanáshoz köthetően. 

Szervizünkben tudunk segíteni. 

Csaba1966 | 2013-07-30 22:02 mazda-auto.hu részére

 Hol nézzem, -milyen kapcsolódási pontokon -az érintkezési problémát? Holnap számítógéppel fogjuk tesztelni az autót,remélem ki fog jönni a kód. az autó computere nem tartalmazott eddig hibakódot.

mazda-auto.hu | 2013-07-29 08:41 Csaba1966 részére

 Valószínűleg érintkezési probléma van valahol. Az autóba beletéve a számítógépet valós idejű diagnosztika megmutatná, mi történik, milyen adatok módosulnak, amikor bekövetkezik a probléma.

Csaba1966 | 2013-07-28 19:16 mazda-auto.hu részére

 ellenőrizve lett,nincs rajta sérülés, szakadás,nincs elöregedve.amit eddig csináltak az autón: olaj és szűrűcsere, üzemanyagszűrű csere, átnézték a motort, egr tisztítás, légtömegmérő tisztítás. nem kormol ,jól fogyaszt így a DPF szűrő nem lett tisztítva. a hiba mégis újra előjött, alkalmanként nem húz a motor és 3000-nél leszabályoz. megállok,újra indítok és egy darabig minden OK!majd újar előjön a leszabályozás. izzítógyertyák jók!Tippem:légtömegmérő csere, vagy gázpedál poti átvizsgálás. a turbóban rendes a nyomás. üzemanyagnyomás OK! Várom a tippeket!Előre is köszönöm! 

Csaba1966 | 2013-07-22 14:05 littlerock79 részére

 Köszönöm, visszajelzek,az eredményről!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó