2025. Március 2. - Lujza

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tibo | 2011-10-05 22:56

Üdv,
Az lenne a kérdésem, hogy az új Mazda 3 HMD-jének a displaye, amennyiben nincs benne Navigáció, milyen felbontással rendelkezi, és színes e? Nekem úgy tűnik nem (de sosem lehet tudni).

Köszi,
Tibor

jackiepapa | 2011-10-05 11:02

Köszönöm a gyors választ,sajnos már megrendeltem a luk-ot,de legközelebb innen fogok rendelni.

mazda-auto.hu | 2011-10-04 12:47 jackiepapa részére

Nálunk 35515,-Ft a gyári, és ebben az esetben nem kell a minőségen "gondolkozni".

jackiepapa | 2011-10-03 13:46

Sziasztok!
2005-ös mazda3 1.4-em van és valószínűleg kuplung cserés.Kaptam árajánlatot Luk:35000,-
Sachs:41000,-
Azt szeretném megtudni,hogy melyik a jobb minőség vagy esetleg egy harmadik márkát kéne választanom?
A segítséget előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-10-03 10:03 nagydann részére

Digitális szervizkönyve nincs, így annyi látható, hogy 2006.11.22-én 17732 km-rel cseréltek két alkatrészt, illetve 2007.08.28-án 32876 km-rel szintén cseréltek két dolgot. Kuplung munkahenger szemlére/cserére pedig még "várja" az autót egy hivatalos Mazda Márkaszerviz.

nagydann | 2011-10-02 22:52

Az alábbi 3-asról szeretnék információkat:
JMZBK14Z251216171
Köszönöm.

Spexxy | 2011-09-30 16:02 solyomzuzo részére

Köszönöm a válaszokat! Visszavittem, és valóban az volt. Kiszerelték, és ha jól láttam, akkor bezsírozták és visszatették. Aznap jó volt, aztán másnap reggel indulásnál megint. Azóta reggelente csinálja, napközben ha bemelegszik, akkor nem....

solyomzuzo | 2011-09-30 07:14 Spexxy részére

A kormány alatt/mellett jobb oldalon van egy pici rácsozat kialakítva a burkolaton. Mögötte a belső hőmérséklet-érzékelő ventilátora pörög. Az általad leírtak alapján szerintem annak hallod a hangját.

pitiman | 2011-09-29 18:28 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a gyors választ!
Még annyit kérdeznék, hogy esetleg a leírt,szokásostól eltérő motorhangot tapasztalták-e más hasonló paraméterű autónál is, illetve lehet e a jelenségnek káros hatása a motorra, vagy alkatrészeire?
Szükséges e a hiba okát feltárni,esetleg kijavítani, vagy nem kell vele foglalkoznom?
Üdvözlettel:pitiman

mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:48 pitiman részére

Valószínűleg a klímakompresszor terhelése megnőtt a klíma rendszer megváltozott áramlással szembeni ellenállása miatt. Ezt valószínűleg szennyeződés okozza. A klímagáz nyomásának kismértékű csökkentésével ez viszonylag könnyen ellenőrizhető, ha más, hibára utaló nyom nincs. A kompresszor hajtási erőszükséglete pedig természetesen a motort terheli, mely ezek szerint ezt nem tudja kellően kezelni alapjáraton. Akár az is lehet, hogy a motorvezérlő nem "értesül" a klíma bekapcsolásáról, és ez a hiba. A kuplung kinyomása valamivel csökkenti a motor terhelését (főleg hideg váltoolaj estében), ez jelenti a kapcsolódási pontot a problémához. Látatlanban ennyi, de élőben az is lehet, hogy egészen mást mondanánk, mert pl. könnyen azonosítható, hogy más jellegű a dolog.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó