2025. Január 12. - Ernő

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jackiepapa | 2011-10-05 11:02

Köszönöm a gyors választ,sajnos már megrendeltem a luk-ot,de legközelebb innen fogok rendelni.

mazda-auto.hu | 2011-10-04 12:47 jackiepapa részére

Nálunk 35515,-Ft a gyári, és ebben az esetben nem kell a minőségen "gondolkozni".

jackiepapa | 2011-10-03 13:46

Sziasztok!
2005-ös mazda3 1.4-em van és valószínűleg kuplung cserés.Kaptam árajánlatot Luk:35000,-
Sachs:41000,-
Azt szeretném megtudni,hogy melyik a jobb minőség vagy esetleg egy harmadik márkát kéne választanom?
A segítséget előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-10-03 10:03 nagydann részére

Digitális szervizkönyve nincs, így annyi látható, hogy 2006.11.22-én 17732 km-rel cseréltek két alkatrészt, illetve 2007.08.28-án 32876 km-rel szintén cseréltek két dolgot. Kuplung munkahenger szemlére/cserére pedig még "várja" az autót egy hivatalos Mazda Márkaszerviz.

nagydann | 2011-10-02 22:52

Az alábbi 3-asról szeretnék információkat:
JMZBK14Z251216171
Köszönöm.

Spexxy | 2011-09-30 16:02 solyomzuzo részére

Köszönöm a válaszokat! Visszavittem, és valóban az volt. Kiszerelték, és ha jól láttam, akkor bezsírozták és visszatették. Aznap jó volt, aztán másnap reggel indulásnál megint. Azóta reggelente csinálja, napközben ha bemelegszik, akkor nem....

solyomzuzo | 2011-09-30 07:14 Spexxy részére

A kormány alatt/mellett jobb oldalon van egy pici rácsozat kialakítva a burkolaton. Mögötte a belső hőmérséklet-érzékelő ventilátora pörög. Az általad leírtak alapján szerintem annak hallod a hangját.

pitiman | 2011-09-29 18:28 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a gyors választ!
Még annyit kérdeznék, hogy esetleg a leírt,szokásostól eltérő motorhangot tapasztalták-e más hasonló paraméterű autónál is, illetve lehet e a jelenségnek káros hatása a motorra, vagy alkatrészeire?
Szükséges e a hiba okát feltárni,esetleg kijavítani, vagy nem kell vele foglalkoznom?
Üdvözlettel:pitiman

mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:48 pitiman részére

Valószínűleg a klímakompresszor terhelése megnőtt a klíma rendszer megváltozott áramlással szembeni ellenállása miatt. Ezt valószínűleg szennyeződés okozza. A klímagáz nyomásának kismértékű csökkentésével ez viszonylag könnyen ellenőrizhető, ha más, hibára utaló nyom nincs. A kompresszor hajtási erőszükséglete pedig természetesen a motort terheli, mely ezek szerint ezt nem tudja kellően kezelni alapjáraton. Akár az is lehet, hogy a motorvezérlő nem "értesül" a klíma bekapcsolásáról, és ez a hiba. A kuplung kinyomása valamivel csökkenti a motor terhelését (főleg hideg váltoolaj estében), ez jelenti a kapcsolódási pontot a problémához. Látatlanban ennyi, de élőben az is lehet, hogy egészen mást mondanánk, mert pl. könnyen azonosítható, hogy más jellegű a dolog.

pitiman | 2011-09-28 21:42

Tisztelt Mazda-Auto!
Több jó véleményt hallottam az Önök szervizéről, ezért remélem tudnak válaszolni az én kérdésemre is.
2011. márciusban forgalomba helyezett mazda3 1.6 benzines autóm augusztus vége óta klimahasználat után rendszeresen az alábbi jelenséget produkálja:
Klima bekapcsolása után héhány perccel, alapjáraton, egy addig nem tapasztalt, erősebb, dízeles kerregésre emlékeztető motorhang észlelhető, ami a kuplung benyomására szinte eltűnik, illetve a klíma kikapcsolására teljesen megszűnik.
A hang zavaró és szerintem rendellenes, mert korábban nem volt tapasztalható.
Önök találkoztak már ezzel a problémával, illetve mi okozhatja azt, szükség lehet e javításra?
Előre is köszönöm a választ!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó