2025. Március 3. Hétfő - Kornélia
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
új Mazda3 MPS.
MAZDA BT-50
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
pitiman | 2011-09-28 21:42
Tisztelt Mazda-Auto!
Több jó véleményt hallottam az Önök szervizéről, ezért remélem tudnak válaszolni az én kérdésemre is.
2011. márciusban forgalomba helyezett mazda3 1.6 benzines autóm augusztus vége óta klimahasználat után rendszeresen az alábbi jelenséget produkálja:
Klima bekapcsolása után héhány perccel, alapjáraton, egy addig nem tapasztalt, erősebb, dízeles kerregésre emlékeztető motorhang észlelhető, ami a kuplung benyomására szinte eltűnik, illetve a klíma kikapcsolására teljesen megszűnik.
A hang zavaró és szerintem rendellenes, mert korábban nem volt tapasztalható.
Önök találkoztak már ezzel a problémával, illetve mi okozhatja azt, szükség lehet e javításra?
Előre is köszönöm a választ!
mazda-auto.hu | 2011-09-27 12:30
Gratulálunk az autóhoz! A hangra sajnos innen a távolból nem tudok magarázatot adni. Nem egyértelmű.
Spexxy | 2011-09-26 21:27
Sziasztok!
A mai napon egy 2003-as Mazda3 1.6 benzin tulajdonosa lettem. Nagyon tetszik az autó, kívül-belül lenyűgöz. Egyetlen problémám van vele, ezért szeretném most ezt megkérdezni. Ha gyújtást adok az autóra, illetve menet közben is egy halk búgó hangot hallok a műszerfal jobb oldala felül. Először olyannak hallottam, mint amikor egy elektromos kütyü áram alatt van, és búg. Most kicsit úgy tűnik, mintha valami kis ventillátor vagy ilyesmi lenne. De ezt meg azért nem értem, mert ki van kapcsolva minden hűtés-fűtés. Csak a külsőlevegő-keringetés ég zölden, illetve a szélvédőre és a lábra menő ábra narancs ledje. Egyébként automata szabályzóval van ellátva. Ilyen hibajelenséggel találkoztatok már, vagy tudtok esetleg tippet adni, hogy mi lehet a baj?
Előre is köszönöm!
Spexxy
k.gyozo | 2011-09-23 10:03
tegnap este óta nem működik a szivargyújtó világítás, illetve a hamutartó világítás.
az lenne a kérdésem, hogy ez izzó probléma lehet, vagy biztosíték?
mazda-auto.hu | 2011-09-23 08:24 vbbalazs részére
Meglepő lehet, de házilag akár fogkrémes polírozás is jó eredményt hozhat. Ronggyal, körkörös mozdulatokkal, kevés vízzel. A bukósisakok plexijére bevált megoldás. A mattulás mértékétől függően autós felületi polírozók (pl. Turtle Wax) is segíthet, illetve a fogkrémes kezelés után érdemes ezzel is bekenni. Erősebb mattulás esetén profi polírozó pasztával lépcsős (több fokozatú van) kezelés, és általában gép szükséges.
vbbalazs | 2011-09-23 06:57
Ez a polírozás mit takar? Van valami speciális anyag, vagy eljárás? Ha nincs akkor mivel és hogyan célszerű polírozni?
mazda-auto.hu | 2011-09-22 09:59 vbbalazs részére
Általában időszakos polírozással meg lehet előzni, de lehet, hogy még most is helyre lehet vele állítani.
vbbalazs | 2011-09-20 19:07
Üdv.
Azután érdeklődnék, hogy van-e tapasztalat arra, hogy az első lámpatest tetején a plexi gondolom a naptól "öregedik, mattul"?
Megoldás? Vagy csak csere?
Igazából nem a fény útjában van, talán így nem probléma.
Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-09-20 15:03 Vik8 részére
Nagyon kicsi az esély, hogy a búra és a lámpatest között kerül víz a lámpába. Inkább a szellőzésével lehet probléma. Ki kell venni a lámpát és ellenőrizni. 200C fok már sok egy kicsit, nem kell annyi.
Vik8 | 2011-09-20 11:11
Üdv mindenkinek!
A köv. dologban szeretnék segítséget kérni. Az autóm egyik első lámpája párásodik. Most hogy kissé hidegebbre fordult az időjárás ez eléggé zavaró dologgá nőtte ki magát, gyakorlatilag tiszta homály az egész lámpatest. Korábban már többször próbálkoztam a kiszárításával, de mindig visszapárásodott.
Szvsz a ragasztással lehet gond, nem láttam felületi sérülést a búrán. Azt olvastam, hogy 200 fokra kell felmelegíteni a lámpatestet (házilag pl. sütőben) hogy szét lehessen szedni, ill. össze lehessen rakni, de én ezt nem tudom megoldani.
Az szeretném megkérdezni, hogy egy újraragasztás változtat-e a helyzeten, és mennyibe kerülne? Előre is köszönöm a választ!