2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


HorCsa | 2011-07-20 08:53

Sziasztok!

A következő problémára tudtok valami megoldást ötletet:

1.6 disel mazda3
Kb 3000km-rel ez előtt tankolás után (ami lehet csak véletlen) kigyulladt a motorblokk lámpa. Az autó nem ment, elment a teljesítmény. Ha leállítottam és újra elindítottam a lámpa már nem égett, de amint elindultam a kocsival kigyulladt és nem ment. Hazavittem. 4-5 óra múlva mikor megint hazaértem gondoltam megnézem mi van vele. Nem produkálta a hibát. Ez után mentem vele kb 3000km-t és akkor jött elő megint. Mentem vele kb 80km-t úgy h mindig mikor kigyulladt és visszaesett a teljesítmény megálltam újraindítottam és akkor egy darabig ment rendesen. Bevittem a szervízbe de semmi hibakód nem volt benne ami erre a hibára utalt volna. Azt mondták ha kigyullad megint akkor vigyem be úgy h ég a lámpa. Persze azóta is egyszer egyszer kigyulladt csak nem munkaidőben és újraindítás után eltűnt és pár 100km-ig megint nem jelentkezett. Ma reggel viszont kigyulladt és folyamatosan ég újraindítás után is. 3000-es fordulat fölé még üresben sem pörög a motor. Megyek is délután a szervízbe csak gondoltam talán van valami tippetek.

Vik8 | 2011-07-06 10:55

Sziasztok!

A következő dologgal kapcsolatban szeretnék érdeklődni:
szoktátok-e a motorteret tisztítani, ha igen, akkor hogyan, milyen módon?

A motortér eléggé érzékeny pontja az autónak, gondolom, de engem pl. idegesít a sok por, kosz, ami lerakódik benne és mondjuk levegővel nem lehet kitakarítani. Illetve a téli időszak után a sós hólé is komoly pusztítást tud végezni a fémfelületeken.
Már hallottam motormosásról, de ez mennyire megoldható, kivitelezhető?

mazda-auto.hu | 2011-07-05 08:25 k.gyozo részére

Valójában csavar függő. Kézzel meghúzva ki lehet próbálni, hogy a hatlap sarkai nem érnek-e bele hamarabb a könnyűfém felnibe, mint ahogy a kúpos csavarfej megszorul a felnin. A másik kérdés, hogy mennyire ép az acélfelnire használt csavar kúpja, nincs-e rajta bemarás?

k.gyozo | 2011-07-04 21:04 k.gyozo részére

közben megnéztem és nem. :)

k.gyozo | 2011-07-04 10:50

Kedves Mazda-autó!

Az lenne a kérdésem, hogy a gyári lemezfelni és a gyári alufelni, rögzíthető e ugyanazokkal a csavarokkal?

solyomzuzo | 2011-07-03 21:37 solyomzuzo részére

Kétséget kizáróan a belső hőmérséklet-érzékelő ventillátora a ludas. Hozzáértő kezek nyilván 2 perc alatt kikapnák a helyéről, ami után dönteni lehetne további sorsa felől. Jól gondolom?

mazda-auto.hu | 2011-07-02 08:57 solyomzuzo részére

Hallani kellene!

solyomzuzo | 2011-07-01 23:31

Köszönöm az infót, átgondolom.
Hanem reggelente fura hangot hallok a műszerfal mögül. Miután ráadom a gyújtást - de még az indítás előtt - elkezd berregni valami. Mintha egy kisebb ventillátor lapátjai érnének valamihez - rrrrrrrrrrrr... Ez fura, mert akkor sem marad abba ha teljesen kikapcsolom a légkondi ventillátorát. Indítás után is hallani, bár az alapjárati motorhang kissé elnyomja. Aztán lassan elhallkul, legalábbis azt hiszem. Mikor a munkahelyemre érve újra elcsendesedik a motor, már nem hallani. Melegen újraindítva szintén nem jelentkezik a hang. Nem tudom mi lehet... :(

Balázs | 2011-07-01 20:59 solyomzuzo részére

Szervusz!

Közben megtaláltam azt is, hogy én anno honnan vettem. Azóta azért rendesen felment az ára 19e-ről 26e-re :(

https://xcarlink.hu/

Itt mindent korrektül leírnak. Beszerelési útmutató is van. Én is az alapján csináltam mindent. Két megoldás van:
-vagy a kesztyűtartóba rakod (szerintem ez a praktikusabb és egyszerűbb, mert hát csak rádugod a pendrive-ot és amíg nem akarsz rajta "CD"-t cserélni, addig nem kell piszkálni és útban sincs)
-vagy a pohártartóba (engem ott zavarna)

solyomzuzo | 2011-07-01 08:28 Balázs részére

Köszönöm Balázs!

Ennek a kütyünek pontosan hol a helye? Én választhatom meg, - ameddig a kábele engedi - elrejtem a kesztyűtartóban, vagy kivezethetem a sebváltó mellé? Netán korrekten applikálható mondjuk a rádió és a klíma közötti előlapba?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó