2025. Március 3. Hétfő - Kornélia

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-07-05 08:25 k.gyozo részére

Valójában csavar függő. Kézzel meghúzva ki lehet próbálni, hogy a hatlap sarkai nem érnek-e bele hamarabb a könnyűfém felnibe, mint ahogy a kúpos csavarfej megszorul a felnin. A másik kérdés, hogy mennyire ép az acélfelnire használt csavar kúpja, nincs-e rajta bemarás?

k.gyozo | 2011-07-04 21:04 k.gyozo részére

közben megnéztem és nem. :)

k.gyozo | 2011-07-04 10:50

Kedves Mazda-autó!

Az lenne a kérdésem, hogy a gyári lemezfelni és a gyári alufelni, rögzíthető e ugyanazokkal a csavarokkal?

solyomzuzo | 2011-07-03 21:37 solyomzuzo részére

Kétséget kizáróan a belső hőmérséklet-érzékelő ventillátora a ludas. Hozzáértő kezek nyilván 2 perc alatt kikapnák a helyéről, ami után dönteni lehetne további sorsa felől. Jól gondolom?

mazda-auto.hu | 2011-07-02 08:57 solyomzuzo részére

Hallani kellene!

solyomzuzo | 2011-07-01 23:31

Köszönöm az infót, átgondolom.
Hanem reggelente fura hangot hallok a műszerfal mögül. Miután ráadom a gyújtást - de még az indítás előtt - elkezd berregni valami. Mintha egy kisebb ventillátor lapátjai érnének valamihez - rrrrrrrrrrrr... Ez fura, mert akkor sem marad abba ha teljesen kikapcsolom a légkondi ventillátorát. Indítás után is hallani, bár az alapjárati motorhang kissé elnyomja. Aztán lassan elhallkul, legalábbis azt hiszem. Mikor a munkahelyemre érve újra elcsendesedik a motor, már nem hallani. Melegen újraindítva szintén nem jelentkezik a hang. Nem tudom mi lehet... :(

Balázs | 2011-07-01 20:59 solyomzuzo részére

Szervusz!

Közben megtaláltam azt is, hogy én anno honnan vettem. Azóta azért rendesen felment az ára 19e-ről 26e-re :(

https://xcarlink.hu/

Itt mindent korrektül leírnak. Beszerelési útmutató is van. Én is az alapján csináltam mindent. Két megoldás van:
-vagy a kesztyűtartóba rakod (szerintem ez a praktikusabb és egyszerűbb, mert hát csak rádugod a pendrive-ot és amíg nem akarsz rajta "CD"-t cserélni, addig nem kell piszkálni és útban sincs)
-vagy a pohártartóba (engem ott zavarna)

solyomzuzo | 2011-07-01 08:28 Balázs részére

Köszönöm Balázs!

Ennek a kütyünek pontosan hol a helye? Én választhatom meg, - ameddig a kábele engedi - elrejtem a kesztyűtartóban, vagy kivezethetem a sebváltó mellé? Netán korrekten applikálható mondjuk a rádió és a klíma közötti előlapba?

Balázs | 2011-06-29 19:21 solyomzuzo részére

Kedves Solyomzuzo!

Én az alábbi készüléket építettem be az autómba (Mazda 3 TE):

http://www.shopmania.hu/auto-felszereles/p-aux-usb-sd-interface-es-mp3-lejatszo-mazda-gyari-autoradiohoz-5464288

Teljesen meg vagyok vele elégedve. Gyakorlatilag úgy működik, mit egy 6 lemezes cd-váltó, csak itt egy pendrive v. memóriakártya van a zsinór végén. A kormányról vezérelhető. A beépítése is nagyon egyszerű, saját magam csináltam, bár ahonnan rendeltem beépítést is vállalnak, persze némi felárért. Ha érdekel előkeresem a papírjait, hogy honnan rendeltem... Am. a neten, ha a google-be a "képek" alá beírod, hogy "mp3 lejátszó mazda 3" kidob egy pár oldalt, ahol beszerezhető.

solyomzuzo | 2011-06-29 18:16 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!
:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó