2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tamassmn | 2011-04-22 07:39

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy km után kell fékpofákat és féktárcsákat cserélni elől , illetve hátul. Tudom ez függ a vezetési stílustól...
Mennyi a féktárcsák megengedhető maximális kopása? Azokat lelehet szabályozni? Köszönettel: tamassmn

mazda-auto.hu | 2011-04-21 08:52 Vik8 részére

Pedig elérhető, ahogy írtam.

Vik8 | 2011-04-20 11:01 mazda-auto.hu részére

Köszi szépen!
Korábban már kerestem ezt a kiegészítőt ezen a linken: http://www.mazda.hu/owning_mazda/accessories/, igaz ez még tavaly év vége fele volt, de akkoriban nem láttam a kiegészítők között sajnos.

mazda-auto.hu | 2011-04-20 10:05 Vik8 részére

A szett ára 13496,-Ft.

Vik8 | 2011-04-20 07:50

Sziasztok,

Tehát...senki nem tud nekem abban segíteni, hogy csapott hátú M3 hátsó kerekeihez létezik-e/kapható-e sárvédő?

Köszönöm, előre is.

ftci81839 | 2011-04-15 11:22

Sziasztok!!Kicsit fejre álltam a kocsival és kellene egy bontott tető a Mazda 3-hoz!!!Ha valaki tud kérem segítsen!!

Anonymous | 2011-04-10 21:35 Hozzászólás szerkesztése

qcky7R https://goldentabs.com/

tamassmn | 2011-04-07 22:18

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy hány mm az engedélyezett kopása a mazda 3 első féktárcsáinak? Jelenleg egy oldalon 0,8 mm-t mértem, de csak kívülről. A belső tárcsa felületen ugyanennyit számítva 1,6 mm. Az még a megengedett tartományon belül van? Most tervezem a fékbetét cserét, esetleg leszabályoztassam a tárcsát? Egyáltalán lehet ezeket a tárcsákat szabályozni? (Sem a fékbetétek, sem a tárcsa nem volt még cserélve). Az autóban 92000 km van. Válaszotok köszönöm előre is.

tommi | 2011-04-07 13:52 Vik8 részére

Ha az említett 105-nél remegést érzel a kormányon, az simán lehet a kerék / gumi miatt. Ezt a centírozás megszünteti. Az alacsony sebességnél történő kanyarodás közben érzett remegés érdekesebb...
Ha a kerékcsapágy lenne rossz, azt az egyre erősödő surrogó hang miatt észrevennéd. Ha amiatt már a kormány is remeg, akkor eléggé recsegő, daráló hangja lenne az akkorra már széttört cspágynak. A féltengely is először szépen halkan kezd kopogni, kanyarodás közben, ami az idő múlásával egyre jobban zavarna. Ha már a kormányt is rázza, akkor azonnali cserés, balesetveszélyes. Ha a lengéscsillapító rossz, azt leginkább gyorsításkor és fékezésnél vennéd észre (elpattog a kerék, hamarabb szólal meg az ABS.). Szóval ezeket elég könnyű kiszűrni. Szerintem vidd el egy gumishoz.

Lexi-sama | 2011-04-06 20:16

Biztos köze van a gumicseréhez. Szerelve lettek a gumik, vagy felnin voltak?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó