2025. Március 3. Hétfő - Kornélia
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Még több Skyactiv váltó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-05-05 15:51 Tibo részére
Nem panaszkodtak rá eddig ügyfelek, így nincsenek adataink. Ha lesz lehetőségem, rá fogok kérdezni a kötelező szervizeléseknél.
Tibo | 2011-05-05 12:53 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ. Sajnos egyik eset sem áll fent, a klímát egyáltalán nem használom, általában egyedül utazom, és a felszereltség része a guminyomás sensor (ennek ellenére rendszeresen ellenőrzöm, és 2.2, 2.3-as nyomáson van).
gumik pedig a gyári méretek (205/50/R17 és 195/65/15 váltó felnivel). Sajnos mindkettővel hasonlóan magas a fogyasztás.
A levegőszűrőt viszont akkor lehet megnézetem, hátha az a baj forrása.
Önöknek milyen tapasztalataik vannak az átlagos fogyasztási tarományról ennél a modellnél (Sport kivitel)?
mazda-auto.hu | 2011-05-05 09:47 Tibo részére
Amennyiben a légkondícionáló folyamatosan terheli a motort, akkor elfogadható az adat. Ehhez hozzájárulhat még rendszeres nagyobb súlyterhelés, alacsony guminyomás, gumiméret-típus, országúton tetőcsomagtartó, eltömődött levegőszűrő..
Tibo | 2011-05-04 22:32
Érdeklődnék, hogy 2010-es, Mazda 3 TX (Benzines 1.6) esetén, normális e az, hogy városban, a legkíméletesebb használat mellett is 10-11 literre jön ki az átlagfogyasztás?
Sajnos nem tudom ez alá vinni, pedig már mindent próbáltam.
Országúton normális tempó mellett (90-100)is 8 fölött fogyaszt, autópályán pedig 9 liter körül (130km/h).
Nem csak a fedélzeti számítógép szerint, hanem hagyományos kalkuációval is. Van valakinek hasonlóan rossz tapasztalata?
mazda-auto.hu | 2011-04-28 10:06 peti007 részére
Ha nincs hibakód akkor nem. Az adalék tartály (korom semlegesítés) ritkábban esedékes feltöltése esetén kell nullázni a tankolás számlálót a gyári szerviz műszerrel.
peti007 | 2011-04-27 23:13
Az igaz hogy olajcsere után ki kell ütni valamilyen szervíz-/hibakódot? 2004-es 1.6-os diesel autóm van?
mazda-auto.hu | 2011-04-26 15:51 Vik8 részére
Klíma ellenőrzést kell végeztetni.
Vik8 | 2011-04-26 14:37 mazda-auto.hu részére
Köszi a választ!
Mi a helyzet abban az estben, ha 23 fok Celsiusnál melegebb van, esetleg ahhoz közeli a hőmérséklet, és elég nagy a különbség (a legminimálisabb hőfokra van állítva a klíma)?
mazda-auto.hu | 2011-04-26 13:00 Vik8 részére
Ha nem sok a külső hőmérséklet és a megkívánt belső hőmérséklet közötti különbség, és 23C foknál nem magasabb a külső hőmérséklet, akkor ún. takarékos (economy) állásban ki-be kapcsolgathat a klíma. A ventillátor bekapcsolása természetes jelenség.
Vik8 | 2011-04-26 12:05
Sziasztok,
A közelmúltban, ahogy kezdett egyre jobban felmelegedni az idő, elkezdtem használni az autó klímáját(manuális).
Ami furcsaságot észrevettem, hogy a kompresszor alapjáraton 8-10 másodpercenként ki-be kapcsol (a működési és állási időtartam is nagyjából ugyanannyi, azaz kb. 8-10 mp). Amikor a kompresszor bekapcsol, vele együtt a hűtő mögötti venti is bekapcsol - gondolom a menetszél hiánya miatt.
Menet közben ez az időtartam kicsit több, de az arányok ugyanazok.
Ugye ez nem normális, hogy ilyen gyakran ki- és bekapcsol? Mi lehet a baj - kevés a gáz, vagy esetleg rossz termosztát?
Köszi a válaszokat előre is.