2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-06-08 08:34 tamassmn részére

Kizárólag az audió egység kódolható gyárilag az autóban, más nem. Így legfeljebb az nem indul el újra a kód nélkül. Ha viszont az első tulajdonos vagy, és Te nem kódoltad, akkor nincs is kód. A kezelési könyvben le van írva az ellenőrzés. Véleményem szerint egyébként teljesen értelmetlen ezeket az audió egységeket kódolni, hiszen más típusban úgysem használhatók.

tamassmn | 2011-06-07 21:01

Sziastok. 2005-ös Mazda 3 TE-ben kellene akkumulátort cserélnem,mert a végét járja,de nem tudom a központi számítógép 4 számjegyű kódját. Hogy lehet akksit cserélni úgy,hogy az ne tiltson le,illetve hogyan tudhatom meg a kódot? Mi történhet,,ha letilt az elektronika,mert megszűnik az áram ellátás? Milyen akksit ajánlatok? Üdv.:T

George25 | 2011-05-21 14:02

Sziasztok!
Eladó 4db 15"-os MIM alufelni 195/65R15-ös Bridgestone gumikkal. 6 osomon volt csak nagyobbakra cseréltem így szeretnék megvállni tőlük. Ár:60000Ft Ha valakit érdekelne írjon a szampli23@freemail.hu címre!

mazda-auto.hu | 2011-05-18 10:18 Bálint66 részére

A magyarországi származású TE az eggyel alacsonyabb CE fokozathoz képest elsősorban digitális klímát, hátul is elektromos ablakemelést, fekete kárpitot-burkolatot, fényezett tükröket-kilincseket, bőrözött kormányt és váltógombot nyújt többletként. A SPORT kizárólag a karosszéria ötajtós mivoltára utal.

Bálint66 | 2011-05-18 09:20

Most fog a családba kerülni egy 2007-es Sport TE Mazda 3-as 1.6-os a Xedos-unk mellé. :-) Mazda-Autót kérdezném, hogy a TE jelzés, és a Sport mit takar ennél a típusnál a többihez képest?

Válaszodat előre is köszönöm!

Vik8 | 2011-05-16 14:49 mazda-auto.hu részére

Hello,

Köszönöm az ötleteket.

Már nagyon bosszantott ez a dolog, így hát kísérletbe fogtam. Az első kerekek helyére visszatettem a téli abroncsokat, melyek acélfelnire vannak szerelve (egy idényt voltak még csak használva). Az eredmény önmagáért beszélt, ami igazolhatja a feltevésem, hogy a gyári felnikkel/felnivel van a gond.Persze hallottam már ismerőstől, hogy az abroncs hibás volt és ez okozott hasonló jelenséget.

Szóval a téli kerekekkel szép a futása az autónak,semmi rázás, szitálás meg ilyenek.

Ezek után már csak azt nem értem, hogy a centírozóval ezt miért nem lehet/lehetett kimutatni? Gyanús nekem, hisz alig pörgeti meg a kereket a gép... és így nem forog olyan fordulattal, melynél előjön ez a probléma.

Amikor visszamentem a gumishoz, aki először feltette az új felniket, és mentünk egy próbautat, véleménye szerint ez a "rázkódás" elhanyagolható... biztos igaza van - de szerintem egy jól centírozott keréknek olyan sima futásúnak kell lennie, hogy semmit ne lehessen érezni.

mazda-auto.hu | 2011-05-11 13:25 Vik8 részére

A centrírozó gépen a felnivel együtt forg a gumi, így a szakembernek látnia kell, ha keréksúllyal nem megoldható probléma van. Elképzelhető például, hogy a kerékagy és a féktárcsa közé szorult valami szerelés közben, vagy a féltengely rögzítése, esetleg maga a féltengely problémás.

Vik8 | 2011-05-11 12:58 Tibo részére

Igazán nincs mit, csak gondoltam megosztom ezt az infót.

Esetleg az abroncstémával kapcsolatban, nincs ötleted?

Szervo okozhat-e ilyet?

Már nem tudom mit csináljak, 4x voltam centíroztatni a gumikat.

Nem tudok mire gondolni, csak arra hogy a felnivel van valami kehe.

Tibo | 2011-05-10 09:11 Vik8 részére

Szia!

Köszi az adatot, én azt olvastam sok helyen, hogy bár az új Mazda 3-ban a nyomaték csökkent (0-100km +1mp), a fogyasztás viszont emelkedett. Egyébként ha jól tudom, a motor az szinte ugyanaz, csak a hangolás más. Gondolom károsanyagkibocsátásban nagyon jó az új 3-as. Csak a többi paraméter lett rosszabb.
Ezért lennék kiváncsi elsősorban új M3 tulajok véleményére.

Vik8 | 2011-05-09 12:44

Sziasztok!

Korábban írtam erre a fórumra gumiabroncsokkal kapcsolatban (2011-04-10, 21:35), mint kiderült a cenztírozás nem volt megfelelő - de lehet, mégsem.

A hétvégén tetettem új abroncsokat a gyári alufelnire. Megint azt vettem észre, hogy X km/h sebességnél ráz a kormány. Eszméletlen. Szóval megfigyeltem, hogy igazából a felnik átrakása (előről hátra) és az újracentírozás "oldotta" meg a gondot. Most az abroncs cserével újra előre kerültek a hátsó felnik, és megint érzékelhető a rázkódás. Nem hiszem, hogy a centírozás lenne a rossz, ugyanazon a gépen centírozták a gumikat, mint amikor a problémámat "orvosolták", és centír után még ellenőrizve is lett hogy megfelelő-e a centírozás.

Arra gyanakszom hogy valamelyik felni a ludas. Vele lehet valami (engem az is zavar pl. hogy amikor centírozzák a kerekeket, elég alacsony fordulaton pörgetik meg).

Van valami mód arra, hogy meg lehessen nézni a felniket, hogy esetleg nem ütnek-e?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó