2024. November 21. Csütörtök - Olivér

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gvendike | 2017-10-08 18:30 mazda-auto.hu2 részére

SZiasztok!   megirtam kedves  , márkaársna a megoldást , de mindenki OKULÁSÁRA   PEDIG ,  az  ilyen autok nyugaton vannak ill ez ott elöirás , persze nemlehet kikapcsolni magunktol! 

DE  van benne a kormány  alatt bent egy kis kocka egység amit nyugaton beszereltetnek mert elöirás,  és annak a biztositékát kiveszitek es  ti kapcsoljátok  KI-BE   ONNANTOL  a világitást!! egy lengö bizti az egész! csak a müanyag burkolatot hogykell leszerelni  mindenki keresse ki a you toubon  van videorola! szoval ennyi lenne!  mindenkinek BALESETMENTES TOVÁBBI ÉLVEZETES MAZDA ÉVEKET!!

mazda-auto.hu2 | 2017-09-28 15:58 gungl részére

Ez nem hiba, hanem így működik. Automata állásnak viszont kellene lenni, de attól még hogy automatán lesz világítani fog nappal mindíg ha ráadom a gyújtást, csak a műszerfal világítását csökkenti szürkültkor.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-28 15:53 gungl részére

Ki kell mérni, hogy szakadás, vagy szenzor hiba.

gungl | 2017-09-27 21:32

Tiszteletem!

Mazda 3.2006-os évjártu kocsim van. 1.6 dízel.

Bocs hogy, ujra írok. Lenne még egy kérdésem! Gyujtás rákapcsolásakor miért kapcsol be a fényszorom a kocsin? A kapcsolóm OFF állásban van. A kapcsolon nincs AUTO állás. Tehát ettől még nem kellene a fényszorónak egyből bekapcsolni.  Létezik az hogy napfény szenzor van a kocsimba, ami nem müködik és alapból bekapcsol a fényszoró mintha sötét lenne? Javítható ez a hiba?Mert eléggé bosszantó hogy reggel ugy indítok hogy egyből bekapcsol a világítás. És fényes nappal amikor  nem kellene akkor is világít. Mennyire költséges? gungl.hornet@gmail.com

Válaszokat előre köszönöm!

 

gungl | 2017-09-27 21:24

Tiszteletem!

2006-os Mazda 3, 1.6 Dízelem van. A mai napon piros lámpánál állva kigyulladt egy sárga visszajelző lámpa, (auto ikon két hullamos vonallal az alján)az autóm műszerfalán., Majd egyből leállt a motor is! A gyújtást levettem, ujra inditottam , beindult a kocsi, a lámpa kialudt. Mentem 100 métert majd ujra leállt! Ujra inditást után megint megindultam de nem gyulladt ki a lámpa ujra. Haza jutottam. Elvittem egy szerelőhöz a kocsit ahol kiolvastattam a hiba kodot, ami az alábbi: P0192 Rail nyomás szenzor (szakadás/test/pozitív zárlat) . Ez mit jelent? mi lehet a hiba,mit kell cserélni? A hibakodot kitöröltettem a rendszerből, most minden jól müködik. Kérdés meddig??? Hosszabb útra nem merek menni mert félek hogy valahol ott hagy a kocsi.  Valaki tudna kérdéseimre válaszolni?

gungl.hornet@gmail.com

Köszönöm előre is!

 

GáborMolnár | 2017-09-25 14:58

Fórumozók!

Tud valaki segíteni gyári fejegység media gombját szeretném”üzembe “ helyezni magyarul aux bemenetet szeretnék gyártani.Vissza olvastam itt és a 27. oldal körül találtam endrus nevű felhasználót akinek van hozzá kapcsolási rajz csak a bökkenő az, hogy az ott megadott email már nem létezik.

gacsaa | 2017-09-25 09:18

Köszönöm a választ! Üdv, Cs

mazda-auto.hu | 2017-09-25 09:02 gacsaa részére

Meg kell bontani a kormányburkolatot, utána a keretet kivenni, majd az óra panelt. Utána látszik milyen izzó van benne

gacsaa | 2017-09-24 15:55

Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2006-os 1.4-es benzines Mazda 3-asom, melyen tegnap kiégett a műszerfal világításom. / eddig szép kéken világított este/ Néztem a biztosítékokat, de azokat rendben találtam. Hol lehet ezen izzót cserélni és milyen kell bele? Előre is köszi a választ. Üdv, Csaba

mazda-auto.hu2 | 2017-08-18 13:49 cgyoerfi részére

Nem, azt nem adja ki a rendszer.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó