2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-20 18:12 Janesz81 részére

Sajnos ezt így nem fogom tudni megmondani, de az egy kicsit azért beszédes, hogy alapjáraton nem kopog. Ezért például a szelepeket kizárnám. 2. Kopott hajtókar csapágy esetén melegen hangosabb lenne a jelenség, így ez is kizárható.3. Lehetne akár izzítógyertya hiba is, csak kicsit zavar, hogy melegen kihúzatva is ugyanez a hang hallható. Esetleg befecskendezési probléma. 4. Km óra állásra esetleg az autó "Mazdás" múltjából tudunk következtetni. Jó esetben még digitális szervizkönyve is van, de ha az nincs, akkor talán garanciában végeztek valamilyen javítást, melyhez km óra állás és dátum tartozik. Ezt alvázszám alapján tudom ellenőrizni.

cuba.71 | 2013-03-20 17:33

TISZTELETEM URAIM! Kedves MAZDA tulajdonosok. Ha valakinek esetleg diesel ü.a rendszer problémája akadna(adagoló,porlasztócsúcs,common-rail rendszerek,tüzkarikák...)állok rendelkezésetekre itt,vagy a 70 4055325 t.számon.

Janesz81 | 2013-03-20 15:09

Még azt szerettem volna megkérdezni,hogy honnan tudhatom meg azt,hogy ténylegesen mennyi km van az autóban?

Janesz81 | 2013-03-20 14:56

Tisztel Varga úr! Augusztusan vásároltam egy 2004-es Mazda 3 1.6 cd tx sport-ot.Azt tapasztaltam,hogy hidegen elég hangos fémes kopogást hallok a motorból mindegy hogy tél,vagy nyár van,de ezt sem mindíg csinálja.Melegen nem szokott vele gond lenni csak annyi hogy ha kicsit jobban kihúzatom pl előzésnél akkor ugyanez az ütemes kopogás van csak sokkal halkabban.Mi lehet ennek az oka?Mondtak már nekem hidrotőkét,hajtókar csapágyat,porlsztót,de minden szerelő csak találgat,van aki ezt normálisnak tarja mert,hogy az elektronika miatt,de nem hinném.Alapjáraton soha nem csinálja csak mikor megkapja a terhelést,de azt is csak 1500-as fordulatig,utána semmi. Üdv:János

mazda-auto.hu | 2013-03-11 08:18 shep részére

Ide csatlakoztatható a CD-s egység alá helyezhető kazetta, vagy minidisk modul, de az utólagos hangbemeneti kártya is.

shep | 2013-03-10 13:24

Üdv! Tudja valaki, hogy a 2005- ös Mazdamban mi lehet a CD-s fejegység alján lévő, fekete színű, széles csatlakozó aljzat?

shep | 2013-03-09 09:57

Az előzőekben leírt "kottyanásos" jelenséget az én 2005-ös, 1,4-es Mazdám is produkálja 1-3 ig fokozatoknál. Engem is nagyon zavar,mert mindenféle autót vezettem már, de ilyet még egyik márkánál sem tapasztaltam. Ha lesz több infótok róla, jelezzétek kérlek! Üdv:Gábor

Flingel | 2013-03-06 11:23 szviktor87 részére

Szia Viktor! Nekem is ez a baj...talán. Közben már tökélyre fejlesztettem a hang produkálását, mert a szervizek többsége nem hajlandó vele foglalkozni. Akkor kezdik el nézegetni, amikor mondom, hogy a céges Astrák és Focusok lényegesen jobban összerakott autók akkor... :) Szóval nekem egészen pontosan akkor jelentkezik, amikor pl. kettesben, csorogva egy dugóban, alacsony a fordulatszám, amikor felengedem finoman a kuplungot. Egy pesti Mazda márkaszervizes szerelő hüledezett, hogy ő ilyet még nem látott, és tippje sincs, de félelmetes a hang. (ami azért az, mert szándékosan "állítom elő", normális váltáskor semmi gond). Sőt az enyém olyat is tud, hogy ha 80-nál hirtelen megpöccintem a gázpedált, akkor is ezt a hangot adja. Ha 60-ról gyorsítok 5.-ben, akkor fokozatokan elnyújtva csörög, majd kb. 90-nél megáll a hang... És egyik szerelő sem akar vele foglalkozni, mert a futópadon nem érzi, nincs jelenség. Egyik kuplungot akar cserélni, másik féltengelyt, harmadik váltót...persze az én kontómra. Ja, és kinn a matrica a szervizben: "Értünk hozzá". :))) Szóval távolság és pénz ide vagy oda, én le fogom vinni egyszer Békéscsabára Varga úrhoz, mert ez így nagyon nem jó... ha ő is tanácstalan, eladom. Foglalkozzon vele más. Minden jót neked, remélem megoldódik a gondod. Ha nem, add el, vegyél egy másik márkát. (apukám sokat szidott 2005-ös Mégane-jában 140e km van, hiba nélkül ment eddig...) Üdv.: Flingel

mazda-auto.hu | 2013-03-05 15:25 mazda-auto.hu részére

Utánanéztem, mivel még az első generációs Mazda 3-asok garanciális időszakában végeztünk ilyen beavatkozásokat,...szóval az alátétek ára 39530,-Ft. Az anya 3368,-Ft. Mindkettő darabonként (oldalanként).

mazda-auto.hu | 2013-03-05 15:03 szviktor87 részére

Másik hézagoló alátétet, illetve csavart, vagy anyát lehet rendelni, így kevésbé hajlamos kikopni a csatlakozás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó