2025. Április 12. Szombat - Gyula

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Flingel | 2013-02-20 14:59 Flingel részére

Bocsánat: Az első generációs Mazda 3-ban... :)

Flingel | 2013-02-20 14:58

Tisztelt Varga Úr! Az első generációs Mazdákban hogyan csatlakozik a féltengely a diffi napkerekéhez, ha nem a gyakori csillagos megoldással? Van a jobb oldali féltengely környékén olyan csapágyazás, vagy ahhoz hasonló alkatrész (nem kerékcsapágy), ami egy idő után zajossá válhat? Köszönettel: Flingel

Flingel | 2013-02-20 14:55 Endrus részére

Szia! Nekem azt mondták az egyik pesti Mazda márkaszervizben, hogy a 2005-ös Mazdámban Ate a gyári tárcsa, és a betét beszállítója...

mazda-auto.hu | 2013-02-19 15:36 Endrus részére

Szinte kizárólag a gyárit építjük be, és az autóban nincs kopásjelző rendszer, tehát csatlakozó.

Endrus | 2013-02-18 23:39

Érdeklődöm, hogy JMZBK14Z271563748 M3-ba milyen első fékbetétet javasol márka, kopásjelzős érintkező, egyéb fontos szempontok alapján?

mazda-auto.hu | 2013-01-07 07:56 Fekoe részére

Az autó gyakorlatilag csak a hátsó kipufogócsö végén füstölhetne, ezért a kormolódás tömítetlenségre utal, melyet meg kell szüntetni. Nem nevezhető típushibának.

Fekoe | 2013-01-05 13:16

Tisztelt Mazda Szerviz! Egy Mazda3 1.6 dízel 110Le 2006.12. gyártású autóm van 150000km futásteljesítménnyel. A turbónál erős kormolódás látszódik a motorvédő burkolat levétele nélkül is. Ismert esetleg egy erre a motorra jellemző hasonló tünetet mutató típushiba? Link egy nem túl jó minőségű képhez: http://kepfeltoltes.hu/view/130105/IMAG0069_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Előre is köszönöm! Attila

makropincsi | 2012-11-21 22:28 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ!

mazda-auto.hu | 2012-11-21 13:45 kovizozi részére

Sajnos semmilyen adat nem áll rendelkezésre. Nem vezették a digitális szervizkönyvet, illetve nem könyveltek semmilyen garancián belül fizetett munkát. 2. Hat légzsák nélkül elvileg nem gyártottak Mazda3-ast. 3. A dízel esetében sem merül ki ennyiben a tempomat "aktiválása".

kovizozi | 2012-11-20 22:52

Illetve óra állás érdekelne még mert keveseljük a 146000km-t. Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó