2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-08-10 08:58 lehozsoci részére

..Igen, egyáltalán nem biztos, hogy "gumi kilőve". Próbáld ki, ha pl. 2,8-3,0 Bar nyomásig felfújod a gumikat (a próba idejére), akkor változik-e a hang? Ha nem érzed a kagylósodást kézzel, akkor pl. így is kiszűrhető, hogy a gumi okozza-e?

lehozsoci | 2012-08-09 13:45 pepsi részére

Hello! Ahogy a Mazda Szaki is említette az első kerékagycsapágyak meghibásodása ritka ezen a típuson! Nagyon valószínű hogy a gumid okozza a búgó zajt! A korai BK Mazdákon komoly gondot okozott ez a jelenség! Főleg alufelnivel szerelt autókon jelentkezik. Ha a kezed a gumi futófelületén hátrafelé mozgatod akkor érezheted hogy kagylósodott, felpikkelyesedett, ezek a magas részek ütik az útfelületet először amit az alufelni mint egy hangszoró sugároz! 8 éve Aucklanban Új Zélandon dolgoztam a North Harbour Mazda-nal,ha ezzel a gonddal jött a tulaj akkor garanciában kellett cserélni a hátsó futóművet(tokkal-vonóval) valamint a tetőkárpitot. Soha nem magyarázták el, hogy mit változtattak meg rajtuk, de nyilvánvalóan egy ellen frekvenciát generáltak vele. Javaslom, hogy először ellenőrizd a gumikat, ha kagylós akkor cseréld előre-hátra, vagy próbálj acélfelnit... Üdv Zsocibá

pepsi | 2012-08-08 18:31 szviktor87 részére

Nekem szintén 2004-es M3-van. 102e km-nél jobb első kerékcsapágy csere. 107e km-nél bal első és 111e-nél megint jobb első. És még mindig búg. Gumik nálam is kilőve. De a sok cserélgetéstől most az a gynúm, hogy féltengelyes lett. Itt a fórumon a Szakértő is említette, hogy a csapágyon kívül búghat a féltengely is. remélem Neked nem kell annyit cserélni, mint nekem. legelőször 40km/h-tól hallottam a búgást. Másodszorra 70-től. És most én is 80-90km/h környékén kezdi és 120-nál már nem hallom.

mazda-auto.hu | 2012-08-07 10:20 szviktor87 részére

Nem nevezhető gyakori problémának.

mazda-auto.hu | 2012-08-07 10:19 Lili részére

Köszönjük a visszajelzést.

szviktor87 | 2012-08-06 06:26

Tisztelt Mazda Expanzio! Egy olyan kerdesem lenne, hogy a mazda 3-nal gyakori problema a kerekcsapagy meghibasodasa?2004-es 1,6 benzin 93000 km. Fel eve vettem az autot, akkor 80000 km-el, es mar akkor a vasarlas elötti atvizsgalasnal, a jobb elsö kerekcsapagy hibajat fedeztük fel. Akkor az cserelve volt. Par napja ismet (föleg nagyobb temponal 90-110 km/h) furcsa bugo hangra lettem figyelmes. Gumik kizarva,kb 3 honapja vettem ra vadiuj gumikat! Valaszukat eröre is köszönettel!

Lili | 2012-08-03 11:04 mazda-auto.hu részére

Elvittem egy márkaszervízbe. Üzemanyag szűrőt cseréltek benne (eredeti gyárira) és kitisztították a Common Rail szenzor csatlakozót. Következik a teszt időszak. Üdv: Lili

mazda-auto.hu | 2012-07-31 09:51 Lili részére

Lehet, hogy csak véletlen az "időzítés", és nem az üzemanyag ellátásban van a hiba. Erre csak egy Mazda IDS diagnosztika adhat választ. Van egy fémszita vészszűrő a nagynyomású pumpában, de az külön nem rendelhető.

Lili | 2012-07-30 19:04

Tisztelt Szakértő! Egy Mazda3 1.6 (diesel) tulajdonosa vagyok és a következő problémával fordulok Önhöz: pár hete külföldön tankoltam, valószínűleg rossz minőségű üzemanyagot. Az autó motorja most időnként leáll menet közben. Aztán újraindítom, és megy tovább. Van, hogy csak 1 km-t, de van, hogy több száz km-t. Cseréltettem benne üzemanyag szűrőt és próbáltam injektor tisztító adalékanyagot is a (most már jó minőségű, hazai) gázolajhoz önteni, de a motor (bár nem olyan gyakran), de még mindig leáll. A kérdésem az lenne, hogy szoktak ezek az adalékanyagok segíteni? Tud esetleg valamilyet ajánlani? Ha nem, milyen javítási költségre kell számítsak? Hallottam, hogy van az autóban még valamilyen mikroszűrő, azt lehet tisztíttatni? Köszönettel és üdvözlettel: Lili

mazda-auto.hu | 2012-07-09 14:06 ssymon részére

Ha egy kulcs van csak, akkor nehéz letesztelni, hogy a kulcs (jeladó), vagy az autóban elhelyezkedő jelvevő (antenna) a rossz. Ezért esetleg a Mazda szervizes diagnosztika marad.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó