2024. November 22. Péntek - Cecília

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-10-09 14:45 Lili részére

2178,-Ft+ posta utánvétellel.

Lili | 2012-10-09 13:46

Érdeklődni szeretnék, hogy kapható-e olyan foglalat, amibe a tompított fényszórót kell tenni. Sajnos megolvadt valamitől. Ha igen, mennyibe kerül? Köszönöm: Lili

mazda-auto.hu | 2012-08-22 11:28 szviktor87 részére

Lehet, hogy csak letört egy fül, de ennek megállapításához is ki, és szét kell szerelni az egységet.

szviktor87 | 2012-08-22 09:02

Tisztelt Mazda-Expanzió! Egy ma reggel jelentkezö hiba kapcsan irok Önöknek. Reggel munkaba indulasnal inditom az autot, bekapcsolom a ventillatort(alapbol 15 fokon van), majd nehany km utan amikor mar a motor is felmelegedet, feljebb akartam allitani a kiaramlo levegö hömersekletet, de nem tudom. A ventillator sebessege allithato, viszont a jobb oldali tekeröt hiaba tekergetem,a hömerseklet marad 15 fokon, nem törtenik semmi! Vajon a komplett a hömersekletet szabalyzo panel romlott el, vagy csak valamilyen "mechanikus" hiba lehet a panel a tekerögomb között!?. pl. letört egy kis "fülecske" ami a panel es a gomb között teremt kapcsolatot! Valaszukat elöre is köszönettel!

mazda-auto.hu | 2012-08-16 07:34 Tamás-M3 részére

Van egy ellenállás hálózatnak nevezhető alkatrésze a szellőzőmotor sebesség szabályzó rendszerének. Elsősorban ezzel lehet a baj. 35000 Ft körüli összeg. A másik lehetőség a szabályzó konzol, mely szintén előfordult már. A konzol általában javítható, így érdemes először azt ellenőrizni.

Tamás-M3 | 2012-08-15 16:36 Vikito részére

Szia! A hátsó csomagtérajtó gombbal történő nyitása is elektromos jel alapján történik. Valószínűleg a elszakadt, vagy megsérült egy kábel a csomagtérajtó nyitásánál a zsanér közelében. Nálam ez okozta az általad jelzett hibát. Üdv: Tamás

Tamás-M3 | 2012-08-15 16:32

sziasztok! Nekem egy 2005-ös évjáratú Mazda3 Sedan-om van 1.6i TE felszereltség. 106000 km van benne, imádom, elvisz mindenhová és haza is hoz. Van azonban egy érdekes hibajelenség, amiről az eddig megkérdezett 2 szervíz semmit nem hallott idáig, de egy másik mazda3-as ismerősöm már találkozott ezzel a problémával a saját autójánál. A belső szellőző ventillátor működése nem százas. A következőt csinálja: 1. A motor beindítása után 2-3 percig egyáltalán nem fújja a levegőt az utastérbe, tehetek bármit, tekergethetek kapcsolhatok akármit akárhová. 2-3 perc múlva azonban egyszercsak bekapcsol és onnantól minden szellőzési funkció tökéletesen működik. Ez télen különösen problémás, mert nem lehet kilátni a szélvédőn addig. 2. 2-300km megtétele után a szellőzés elfárad. Fokozatosan egyre kevesebb levegőt nyom be az utastérbe, míg végül alig jön be valami a szellőzőnyílásokon. Ilyenkor ha tekergetem az intenzitás állító kapcsolót hallani valamilyen ezzel összefüggő motor működését, mely az erősebb szellőzésre állítva hangosodik, mintha gyorsabban forogna de levegő több nem jön akkor sem. Ha kikapcsolom a szellőzést teljesen, akkor kb 5 perc pihenő utáni bekapcsolásnál azonnal működik ismét jól, kb 5 percig, amikor újra elfárad és újra megáll a levegő. Nem a klímával van gond tehát hanem a befújandó légmennyiséggel. A klíma hűti a levegőt, azzal nincs baj, csak ha leáll a szellőzés, akkor levegő híján csak fehér hideg pára bír jönni a szellőzőnyílásokból. Mi lehet ennek az oka, van rá megoldás? Tapasztalt már valaki ilyet? Válaszaitokat előre is köszönöm! Tamás

jackiepapa | 2012-08-14 09:19

Gondoltam,hogy nem lesz ilyen egyszerü. Tudnának esetleg ajánlani egy megbízható szerelőt Csepel kőrnyékén? Köszönöm !

mazda-auto.hu | 2012-08-13 09:44 jackiepapa részére

Hallani kellene a hangot. A kuplung terhelése felsőbb fokozatokban még nagyobb, így valószínűleg akkor is lenne hang. Előfordulhat még, hogy a féltengely tud mozogni a kerékagyban, illetve több más dolog is. Szóval hallatlanul nehéz azonosítani egy hangot. :-)

jackiepapa | 2012-08-12 11:17

T. Mazda-auto.hu! Egy 2005-ös 3-as tulajdonosa vagyok és már egy jó ideje nyikkanó hangot hallok a kuplung felől 1-esbe és 2-esbe váltáskor illetve,fordulatszám leesést követő gyorsításnál.1 évvek ezelött cseréltettem a kuplung szettet (LUK) Van valami ötletük,hogy mi okozhatja ezt a hangot? A másik dolog,eljött az olajcsere ideje.Tunának ajánlani olajat és szűrőket? Előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó