2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:11 makropincsi részére

Az ablakoknál valószűleg szintén csak a korábbi áramtalanítás miatti "programozásra" van szükség, ahogy előzőleg írtam. A legjobb lengéscsillapító is bármikor tönkremehet, tehát ez nem kirívó dolog. Alvázszám alapján esetleg ellenőrizni tudjuk a km óra állást, illetve az eddigi szerviztörténetet.

makropincsi | 2012-11-19 19:39

Kedves mazda-autós szakértők és más fórumozók! Éppen autó vásárlás előtt vagyok, és nagyon megtetszett egy 2008-as Mazda 3-as. Viszont aggályaim merültek fel, amikor megnéztem az autót. Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy tényleg van-e félnivalóm, vagy ezek a dolgok egy 4-5 éves autónál teljesen hétköznapinak számítanak. A problémák, amiket tapasztaltam, tehát a következők: 1) Ahogy "kovizozi"-nál, nálam sem működik a vezető ülés felől egyik ablak sem (az adott oldalról működik, a vezetőoldaliról pedig csak a sajátja) 2) a vezetőoldalon bár működik az elektromos ablak, de ijesztően hangos, amikor lehúzom az ablakot 3) azt mondta a tulaj (sajnos nem magától, csak akkor mikor kipróbáltam, és nem működött) mindez attól van, hogy 2 hónapja nem használta az autót, és lemerült az aksi, be kellett bikázni. 4) 68 ezer km van az autóban, viszont szept. végén szervízben volt lengéscsillapító csere miatt. Ez normálisnak vehető egy ilyen idős, és kilómétert futott autónál? Vagy inkább kezdjek el aggódni? köszönöm szépen a segítségüket!

mazda-auto.hu | 2012-11-19 09:31 kovizozi részére

A fűtés-szellőzés konzolt valószínűleg ki kell szerelni, és így megbizonyosodni a hiba eredetéről, de előtte a biztosítékokat valóban célszerű ellenőrizni. Az ablakemelő gombot az adott ablaknál lenyomva tartva, illetve emelve tartva az üveg végállásánál elvileg újra működni fog az automata funkció, illetve a bal első konzolról is lehet vezérelni a többit.

Fecó | 2012-11-18 19:49 kovizozi részére

Nyugodj meg,szerintem biztosíték baj van(kiégett),a "javítás" nem ördöngös mutatvány,és összeg!Az ablakemelésnél meg újra kell tanítani/programozni a kapcsolót manuálisan (pl,a könyve szerint,vagy gurulj be 1 szervizbe,1 diagnosztikára! Én Hatost hajtok(nála is előfordult,pl,utánfutó stekkerét,járó motornál csatlakoztattam,és így hirtelen kapta a plusz terhlést)!

Fecó | 2012-11-18 19:48

Nyugodj meg,szerintem biztosíték baj van(kiégett),a "javítás" nem ördöngös mutatvány,és összeg!Az ablakemelésnél meg újra kell tanítani/programozni a kapcsolót manuálisan (pl,a könyve szerint,vagy gurulj be 1 szervizbe,1 diagnosztikára! Én Hatost hajtok(nála is előfordult,pl,utánfutó stekkerét,járó motornál csatlakoztattam,és így hirtelen kapta a plusz terhlést)!

kovizozi | 2012-11-18 13:34

Tisztelt mazda-auto, Mazdások! Tegnap sikerült vennünk egy Mazda 3 sport 1.6 CD GT-t. A következő hiba jelenségek vannak: -A vezető felől lévő kapcsolóval az anyós ülés felőli ablak nem irányítható.(csak az utas felől lehet irányítani azt az egy ablakot, tegnap még működött ma már nem!) - A középső digit klíma panelen a a ventilátort nem lehet ki kapcsolni az OFF gombbal, és a hőfok állító tekerő közepén lévő AUTO gomb se csinál semmit. Illetve nem világít a hőfok állító gomb, a levegő irányítás gombok és az ablak fűtés - AMB gombok sem. Kérdezném hogy ezek milyen eredetű hibák? Mechanikus hibák?( El romlott a kapcsoló, LED-ek kiégtek?) vagy valami Számítógépes probléma? Jómagam Elektro műszerész vagyok tehát ha mechanikus hibái vannak akkor meg tudom javítani csak ha valami komputer baj van akkor annak nem nagyon tudok mit csinálni. Előre is köszönöm segítségeteket!

mazda-auto.hu | 2012-11-16 14:20 neger4 részére

Korongos (hézagoló alátétes), így kb. 9900+Áfa az ellenőrzés.

neger4 | 2012-11-14 17:56

Tisztelt mazda-auto! 2005-ös 1.6 benzines mazda 3-oson a szelephézag állítás csavaros vagy korongos állítású? nálatok mennyibe kerül az ellenőrzés illetve ha kell akkor az állítás? ( anyag költség+ munkadíj) köszönöm előre is a válaszod!

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:41 Tamás-M3 részére

Mindenki nevében köszönjük tapasztalataid megosztását!

Tamás-M3 | 2012-11-02 14:25

Üdv mazdások! Augusztusban jeleztem egy problémát az autó belső szellőzésével kapcsolatban. Ennek egyik részét, azt, hogy a belső szellőzés csak a motor beindítását követő hosszú percekkel később indul el - mások is tapasztalták már. Konkrétan a Mazda3klub másik 2 mazdás tagja is. Egyikőjük jött rá a megoldásra. Akkor mikor már éppen szellőző bventillátort készültek cserélni a szerelőnél. A következő a helyzet: Van a motortérben az akksi mellett a biztosító - relé tábla. Ebben van 2 teljesen egyforma relé. Típusa: TYCO V23134-B52-X464 C215. Ez egy kb 2,5cm élhosszássúgú fekete kocka alul 4 fém tüske érintkezővel. Az egyik az indítómotor (starter) a másik a belső keringetés és fűtés (heater) indításáért felel. A következő a teendő: Ki kell cserélni a 2 relét egymással. :) A csere után a szellőzés valószínűleg azonnal elindul, az autót viszont nem lehet elindítani. Ha visszacseréljük, az autó indíthatóvá válik, a szellőzés viszont megint nem indul. Ha ez van, a relé a rossz! Nagy örömmel vettem egy új relét, melyért kiskeresdelmi forgalomban boldogan fizettem ki a kemény 660Ft-ot áfával, és a szellőzésem azóta tökéletesen működik. Ja és az autó is ugyanúgy elindul. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó