2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:11 makropincsi részére

Az ablakoknál valószűleg szintén csak a korábbi áramtalanítás miatti "programozásra" van szükség, ahogy előzőleg írtam. A legjobb lengéscsillapító is bármikor tönkremehet, tehát ez nem kirívó dolog. Alvázszám alapján esetleg ellenőrizni tudjuk a km óra állást, illetve az eddigi szerviztörténetet.

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:11 makropincsi részére

Az ablakoknál valószűleg szintén csak a korábbi áramtalanítás miatti "programozásra" van szükség, ahogy előzőleg írtam. A legjobb lengéscsillapító is bármikor tönkremehet, tehát ez nem kirívó dolog. Alvázszám alapján esetleg ellenőrizni tudjuk a km óra állást, illetve az eddigi szerviztörténetet.

makropincsi | 2012-11-19 19:39

Kedves mazda-autós szakértők és más fórumozók! Éppen autó vásárlás előtt vagyok, és nagyon megtetszett egy 2008-as Mazda 3-as. Viszont aggályaim merültek fel, amikor megnéztem az autót. Ebben szeretném a segítségeteket kérni, hogy tényleg van-e félnivalóm, vagy ezek a dolgok egy 4-5 éves autónál teljesen hétköznapinak számítanak. A problémák, amiket tapasztaltam, tehát a következők: 1) Ahogy "kovizozi"-nál, nálam sem működik a vezető ülés felől egyik ablak sem (az adott oldalról működik, a vezetőoldaliról pedig csak a sajátja) 2) a vezetőoldalon bár működik az elektromos ablak, de ijesztően hangos, amikor lehúzom az ablakot 3) azt mondta a tulaj (sajnos nem magától, csak akkor mikor kipróbáltam, és nem működött) mindez attól van, hogy 2 hónapja nem használta az autót, és lemerült az aksi, be kellett bikázni. 4) 68 ezer km van az autóban, viszont szept. végén szervízben volt lengéscsillapító csere miatt. Ez normálisnak vehető egy ilyen idős, és kilómétert futott autónál? Vagy inkább kezdjek el aggódni? köszönöm szépen a segítségüket!

mazda-auto.hu | 2012-11-19 09:31 kovizozi részére

A fűtés-szellőzés konzolt valószínűleg ki kell szerelni, és így megbizonyosodni a hiba eredetéről, de előtte a biztosítékokat valóban célszerű ellenőrizni. Az ablakemelő gombot az adott ablaknál lenyomva tartva, illetve emelve tartva az üveg végállásánál elvileg újra működni fog az automata funkció, illetve a bal első konzolról is lehet vezérelni a többit.

Fecó | 2012-11-18 19:49 kovizozi részére

Nyugodj meg,szerintem biztosíték baj van(kiégett),a "javítás" nem ördöngös mutatvány,és összeg!Az ablakemelésnél meg újra kell tanítani/programozni a kapcsolót manuálisan (pl,a könyve szerint,vagy gurulj be 1 szervizbe,1 diagnosztikára! Én Hatost hajtok(nála is előfordult,pl,utánfutó stekkerét,járó motornál csatlakoztattam,és így hirtelen kapta a plusz terhlést)!

Fecó | 2012-11-18 19:48

Nyugodj meg,szerintem biztosíték baj van(kiégett),a "javítás" nem ördöngös mutatvány,és összeg!Az ablakemelésnél meg újra kell tanítani/programozni a kapcsolót manuálisan (pl,a könyve szerint,vagy gurulj be 1 szervizbe,1 diagnosztikára! Én Hatost hajtok(nála is előfordult,pl,utánfutó stekkerét,járó motornál csatlakoztattam,és így hirtelen kapta a plusz terhlést)!

kovizozi | 2012-11-18 13:34

Tisztelt mazda-auto, Mazdások! Tegnap sikerült vennünk egy Mazda 3 sport 1.6 CD GT-t. A következő hiba jelenségek vannak: -A vezető felől lévő kapcsolóval az anyós ülés felőli ablak nem irányítható.(csak az utas felől lehet irányítani azt az egy ablakot, tegnap még működött ma már nem!) - A középső digit klíma panelen a a ventilátort nem lehet ki kapcsolni az OFF gombbal, és a hőfok állító tekerő közepén lévő AUTO gomb se csinál semmit. Illetve nem világít a hőfok állító gomb, a levegő irányítás gombok és az ablak fűtés - AMB gombok sem. Kérdezném hogy ezek milyen eredetű hibák? Mechanikus hibák?( El romlott a kapcsoló, LED-ek kiégtek?) vagy valami Számítógépes probléma? Jómagam Elektro műszerész vagyok tehát ha mechanikus hibái vannak akkor meg tudom javítani csak ha valami komputer baj van akkor annak nem nagyon tudok mit csinálni. Előre is köszönöm segítségeteket!

mazda-auto.hu | 2012-11-16 14:20 neger4 részére

Korongos (hézagoló alátétes), így kb. 9900+Áfa az ellenőrzés.

neger4 | 2012-11-14 17:56

Tisztelt mazda-auto! 2005-ös 1.6 benzines mazda 3-oson a szelephézag állítás csavaros vagy korongos állítású? nálatok mennyibe kerül az ellenőrzés illetve ha kell akkor az állítás? ( anyag költség+ munkadíj) köszönöm előre is a válaszod!

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:41 Tamás-M3 részére

Mindenki nevében köszönjük tapasztalataid megosztását!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó