2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:12 Akos3 részére

Ha irídium (platina) gyertya van benne, akkor is legkésőbb 120000 km-nél cserélni kell.

Akos3 | 2011-04-10 18:53

Üdv mindenkinek!

Segítséget illetve tanácsot szeretnék kérni.
Mikor esedékes a Mazdában a gyújtógyertya cseréje? A gyári Denso SK16PR-E11 Irídium gyertyák vannak benne, és már a 155000-ik KM-et tapossa az autó.
Megérettek már a cserére? (Néha gyorsításnál ránt az autó de ez még ritka.)

Szabi007 | 2011-04-09 13:13

Hali

Tudnátok nekem segíteni a pollenszűrő pontos helye kéne hogy ki tudjam cserélni,ha van fénykép róla az lenne a leg jobb azt tudom hogy a kesztyű tartó alatt van valahol de pontosan merre?

mazda-auto.hu | 2011-01-17 09:16 mazdafan részére

Mint írtam, minden hivatalos Mazda szervizben tudniuk kell a probléma megoldását. Gyárilag 4,1 óra van adva a javításra, ez nálunk 26240,-Ft + Áfa. Gyári utasításoknak megfelelően gyári Mazda szervizben felkészülten kell elvégeztetni a javítást. Garanciális időn belül ingyenes lett volna.

mazdafan | 2011-01-14 22:16

Nálunk is ugyanez a probléma jelentkezett mint Balázsnál,hogy rosszabb minőségű úton kopogó hang jön hátulról ami elég zavaró! És ha valaki tudja mi lehet a probléma kérem válaszoljon!
ÉS hogy a szervízbe ennek javítása mennyibe kerülne?
Köszönöm szépen!

steveteso | 2011-01-13 14:22 mazda-auto.hu részére

Inkább csak az zavar, hogy rögtön a cserét javasolták mindeféle vizsgálat nélkül. Köszönöm a gyors válaszukat.
Üdv.:
István

mazda-auto.hu | 2011-01-12 19:05 steveteso részére

Nem szeretek másokat minősíteni. Nem tudom az indokot, de nincs előírva a feltétel nélküli lánccsere. Anyagias szemlélettel közelítve meg a dolgot visszakérdeznék: ha egy munkáért fizetnek, akkor mi jelentősége van a léptéknek? Szerencsére mi nem anyagias szemlélettel közelítjük meg a dolgokat.

steveteso | 2011-01-12 18:35 mazda-auto.hu részére

Elképzelhető, hogy a márkaszervízt végző cégnek mégis megéri indokolatlanul kicserélni a vezérműláncot, pusztán csak a költségek és a munkadíj felsrófolása érdekében? Vagy ez olyan nagymértékű munka, hogy indokolatlanul senki senki sem végezné el?
Köszönöm a gyors választ: István.

mazda-auto.hu | 2011-01-12 08:55 steveteso részére

Csak ha az ellenőrzés problémát állapít meg, akkor kell cserélni, de egyáltalán nem jellemző.

steveteso | 2011-01-11 20:34 mazda-auto.hu részére

Akkor most elég nagy dilemmában vagyok, mivel a pesti márkaszervíz mindenáron vezérműláncot akar cserélni, ami azért nem egy olcsó móka (csak a csere 120e) és válltig állítják, hogy szervízciklus alapján a könyvben is benne van. Van lehetőség valamilyen eszközzel ellenőrizni, hogy tényleg szükséges a csere?
Köszönöm:István

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó