2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
MAZDA MPV 2008.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Új Titánok.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:12 Akos3 részére
Ha irídium (platina) gyertya van benne, akkor is legkésőbb 120000 km-nél cserélni kell.
Akos3 | 2011-04-10 18:53
Üdv mindenkinek!
Segítséget illetve tanácsot szeretnék kérni.
Mikor esedékes a Mazdában a gyújtógyertya cseréje? A gyári Denso SK16PR-E11 Irídium gyertyák vannak benne, és már a 155000-ik KM-et tapossa az autó.
Megérettek már a cserére? (Néha gyorsításnál ránt az autó de ez még ritka.)
Szabi007 | 2011-04-09 13:13
Hali
Tudnátok nekem segíteni a pollenszűrő pontos helye kéne hogy ki tudjam cserélni,ha van fénykép róla az lenne a leg jobb azt tudom hogy a kesztyű tartó alatt van valahol de pontosan merre?
mazda-auto.hu | 2011-01-17 09:16 mazdafan részére
Mint írtam, minden hivatalos Mazda szervizben tudniuk kell a probléma megoldását. Gyárilag 4,1 óra van adva a javításra, ez nálunk 26240,-Ft + Áfa. Gyári utasításoknak megfelelően gyári Mazda szervizben felkészülten kell elvégeztetni a javítást. Garanciális időn belül ingyenes lett volna.
mazdafan | 2011-01-14 22:16
Nálunk is ugyanez a probléma jelentkezett mint Balázsnál,hogy rosszabb minőségű úton kopogó hang jön hátulról ami elég zavaró! És ha valaki tudja mi lehet a probléma kérem válaszoljon!
ÉS hogy a szervízbe ennek javítása mennyibe kerülne?
Köszönöm szépen!
steveteso | 2011-01-13 14:22 mazda-auto.hu részére
Inkább csak az zavar, hogy rögtön a cserét javasolták mindeféle vizsgálat nélkül. Köszönöm a gyors válaszukat.
Üdv.:
István
mazda-auto.hu | 2011-01-12 19:05 steveteso részére
Nem szeretek másokat minősíteni. Nem tudom az indokot, de nincs előírva a feltétel nélküli lánccsere. Anyagias szemlélettel közelítve meg a dolgot visszakérdeznék: ha egy munkáért fizetnek, akkor mi jelentősége van a léptéknek? Szerencsére mi nem anyagias szemlélettel közelítjük meg a dolgokat.
steveteso | 2011-01-12 18:35 mazda-auto.hu részére
Elképzelhető, hogy a márkaszervízt végző cégnek mégis megéri indokolatlanul kicserélni a vezérműláncot, pusztán csak a költségek és a munkadíj felsrófolása érdekében? Vagy ez olyan nagymértékű munka, hogy indokolatlanul senki senki sem végezné el?
Köszönöm a gyors választ: István.
mazda-auto.hu | 2011-01-12 08:55 steveteso részére
Csak ha az ellenőrzés problémát állapít meg, akkor kell cserélni, de egyáltalán nem jellemző.
steveteso | 2011-01-11 20:34 mazda-auto.hu részére
Akkor most elég nagy dilemmában vagyok, mivel a pesti márkaszervíz mindenáron vezérműláncot akar cserélni, ami azért nem egy olcsó móka (csak a csere 120e) és válltig állítják, hogy szervízciklus alapján a könyvben is benne van. Van lehetőség valamilyen eszközzel ellenőrizni, hogy tényleg szükséges a csere?
Köszönöm:István