2025. Február 24. Hétfő - Mátyás
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
csöves | 2010-07-22 17:35
Nos nekem az a benyomásom hogy a müködés sajnos nem állt helyre az alkatrészcserével tehát valami más miatt áll fenn a jelenlegi helyzet.Gondoltam ezen felül van valami elképzelés ott vagyunk ahonnan indultunk.
mazda-auto.hu | 2010-07-22 08:07 csöves részére
A termosztát működését a tűzhelyen egy edény víz és egy 100C fokos hőmérő segítségével le lehet ellenőrizni. Folyamatos melegítés közben a nyitási hőmérsékletet kell megfigyelni.
Ezenk kívül a hűtési rendszert, annak elemeit, a termosztát felfekvési felületét stb.. át kell nézni.
csöves | 2010-07-22 06:21
Azt hiszem mindent átbeszéltünk ezzel kapcsolatban,azt ird ide légyszives hogy akkor rossz a termosztát megint vagy mi a csuda van.Azért volna fontos mert télen a hideg motor többet fogyaszt.Most mit csináljak adj légyszives tanácsot.Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-07-21 09:04 csöves részére
Így van. A termosztát felelős a nagy hűtőkör nyitásáért-zárásáért.
csöves | 2010-07-20 18:32
Ezt a funkciot a termosztát vezérli igaz?Márpedig most lett cserélve eredeti mazda termosztátra zsir uj.Nem értm miért nem javult a régi uj állapotára.
mazda-auto.hu | 2010-07-20 11:01 Flendi részére
Nem jellemző. Kevés a hűtővíz, szivárgás, rossz hűtősapka, rossz vízpumpa, rossz tertmosztát stb...
mazda-auto.hu | 2010-07-20 10:51 csöves részére
Az üzemi hőfok lassabb elérése elsősorban keringési probléma lehet, valószínűleg túl korán nyílik a nagy hűtőkör.
Flendi | 2010-07-19 16:56
HI!
Kérdés! Mit tudtok arról, h nagy melegben kis sebességnél, araszoláskor az 1,4 motor túlmelegszik? Mitöl lehet?
csöves | 2010-07-19 11:14
Ilyenkor nincs is semmi probléma mint irtam 0 fok környékén jelentkezik.Lehet hogy a gyári uj termosztát ilyen hamar megadná magát? Az eredetit megkaptam és azon egyirányu kifényesedést láttam a száron.Talán szorult egy kicsit.Lehetséges hogy nem jol tették be az ujat és ez is kezd berágodni?Megmagyarázná hogy miért nem olyan gyors és egyenletes az üzemi höfok elérése.Uj korában rendkivül hamar elérte a megfelelö maximális höfokot az eddigi autoimhoz képest.Állitolag az alu hengertömb miatt is.
mazda-auto.hu | 2010-07-19 09:16 csöves részére
Egyébként hol van ilyenkor 0 Celsius fok?
Túlhűlni akkor tud egy motor, ha a termosztát feleslegesen megnyitja a nagy hűtőkört, miközben a kis kör még nem közelítette meg az üzemi hőfokot.