2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MAZDA MPV 2008.
Mazda logó történelem.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Új Mazda RX-7 Az esély növekszik.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-07-22 08:07 csöves részére
A termosztát működését a tűzhelyen egy edény víz és egy 100C fokos hőmérő segítségével le lehet ellenőrizni. Folyamatos melegítés közben a nyitási hőmérsékletet kell megfigyelni.
Ezenk kívül a hűtési rendszert, annak elemeit, a termosztát felfekvési felületét stb.. át kell nézni.
csöves | 2010-07-22 06:21
Azt hiszem mindent átbeszéltünk ezzel kapcsolatban,azt ird ide légyszives hogy akkor rossz a termosztát megint vagy mi a csuda van.Azért volna fontos mert télen a hideg motor többet fogyaszt.Most mit csináljak adj légyszives tanácsot.Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-07-21 09:04 csöves részére
Így van. A termosztát felelős a nagy hűtőkör nyitásáért-zárásáért.
csöves | 2010-07-20 18:32
Ezt a funkciot a termosztát vezérli igaz?Márpedig most lett cserélve eredeti mazda termosztátra zsir uj.Nem értm miért nem javult a régi uj állapotára.
mazda-auto.hu | 2010-07-20 11:01 Flendi részére
Nem jellemző. Kevés a hűtővíz, szivárgás, rossz hűtősapka, rossz vízpumpa, rossz tertmosztát stb...
mazda-auto.hu | 2010-07-20 10:51 csöves részére
Az üzemi hőfok lassabb elérése elsősorban keringési probléma lehet, valószínűleg túl korán nyílik a nagy hűtőkör.
Flendi | 2010-07-19 16:56
HI!
Kérdés! Mit tudtok arról, h nagy melegben kis sebességnél, araszoláskor az 1,4 motor túlmelegszik? Mitöl lehet?
csöves | 2010-07-19 11:14
Ilyenkor nincs is semmi probléma mint irtam 0 fok környékén jelentkezik.Lehet hogy a gyári uj termosztát ilyen hamar megadná magát? Az eredetit megkaptam és azon egyirányu kifényesedést láttam a száron.Talán szorult egy kicsit.Lehetséges hogy nem jol tették be az ujat és ez is kezd berágodni?Megmagyarázná hogy miért nem olyan gyors és egyenletes az üzemi höfok elérése.Uj korában rendkivül hamar elérte a megfelelö maximális höfokot az eddigi autoimhoz képest.Állitolag az alu hengertömb miatt is.
mazda-auto.hu | 2010-07-19 09:16 csöves részére
Egyébként hol van ilyenkor 0 Celsius fok?
Túlhűlni akkor tud egy motor, ha a termosztát feleslegesen megnyitja a nagy hűtőkört, miközben a kis kör még nem közelítette meg az üzemi hőfokot.
csöves | 2010-07-16 15:16
A karosszéria eredeti állapotú.A feltöltéssel kapcsolatban amikor elöször észleltem a problémát gyári állapotu volt minden.A termosztát csere az én tippem volt és a márkazsrvizben nem ellenezték ugyhogy azt hittem minden oké lessz.Sokat spekuláltam a dolgon de nem egy bonyolult szerkezet semmi kunszt nincs benne.PL elektromos vizpumpa fütött termosztát stb.Befolyásolhatja valami vezérlés electronoka stb a hütési körfolyamatot?