2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-06-02 09:40 ssymon részére
Menet közben "mérni kellene az autót". Tehát a Mazda szervizes laptoppal menet közben figyelni az adatokat, így elsősorban a megtorpanások idején kell lennie valami, számunkra beszédes értékváltozásnak.
ssymon | 2011-06-01 21:52
152.000, az említett alkatrészek előtt is volt ez a "gond". Igaz is, így nagyon nehéz a probléma orvoslása. Azért köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-05-30 09:57 ssymon részére
Erre nem valószínű, hogy kézzelfogható választ tudunk adni a távolból. Mennyi kilométert futott az autó. Az említett alkatrész cserék előtt jó volt az autó? A csere után mennyi idővel jelentkezett a dadogás?
ssymon | 2011-05-28 16:27
Üdvözlet!
Lenne egy ici-pici hiba jelenségem. Mostanában lett kicserélve az egr szelep és a légtömegmérő, és a beömlő gumi tömlő. Az autó (1,6 dízel) megy nagyon szépen, húz, semmi gond. Viszont van egy pont ahol dadog az autó. Kb. 1900-1950-es fordulatszámnál 4.-ben és 5.-ben is. De csak ott. Nem is folyamatosan, hanem kb. km-ként, 2 km-ként, és egy pillanat az egész. A gázolaj szűrőben 12.000 km van és már régóta csak evo dízelt tankolok. Érdekes számomra a dolog, mert csak azon a fordulatszámon jelentkezik. Érdemes megvizsgáltatni a porlasztókat? Tudom, újonnan 4 db esetén már fél milliós összegekről kell beszélgetni.
shep | 2011-05-05 21:10
Kedves Mazdafan!
Olvastam, de ott azt írja az illető, hogy hátulról jön a hang. Nekem pedig a "B" oszlop műanyag borításai mögül. Már le is szedtem 1-szer,de semmi gyanús dolgot nem láttam. A hátulról jövő hang az nem olyan idegesítő, mint ez, mert ez egyből a fülem mellett van.
mazdafan | 2011-05-03 15:31
Kedves Shep! Nálunk is ugyanez a probléma jelentkezett de ha pár sorral lejjebb mész látod a javítási költséget! Lassan nekünk is esedékes lesz elvinni mert elég idegesítő! :D De nekünk ezen kívül remek a gép :D
mazda-auto.hu | 2011-04-26 11:03 shep részére
A Mazda3 esetében vannak javítási megoldások az egyes karosszéria nyekergésekre. Nem egyedi a probléma.
shep | 2011-04-22 20:59
Hát ezt nem hiszem el, kezd kiidegelni a szekér! :(
Ja először is köszi a választ az előző kérdésemre!:)
Szóval most meg elkezdett egy iszonyatosan idegesítő hang jönni a jobb és bal oldali B oszlopból, ahová az öv becsúszik, valamint egy másik hang a hátsó csomagtartó részről. A B-oszlopos téma egy ilyen műanyagos kopogós,recsegős- nyegkergős hang, a hátulról jövő pedig olyasmi, mint egy rugós ágy nyikorgása.
Tapasztalt már ilyet valaki, csak mert én rosszul vagyok az ilyenektől? :)
mazda-auto.hu | 2011-04-21 09:16 shep részére
Egyszer már javítottunk ilyen hibával egy szabályzó egységet, egyébként csak kompletten van. A javítás is viszonylag időigényes, kb.: 15000,-Ft.
shep | 2011-04-20 23:21
Üdv Mindenki!
Segítséget szeretnék kérni! A ventillátor tekerője nem reagál semmire. Soha nem volt nyúzva, ráadásul egyik pillantról a másikra.
Ezt lehet házilag orvosolni, vagy cserések szoktak lenni?
És milyen összeget jelent, ha szervízbe kell vinni ezért?