2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-06-02 09:40 ssymon részére

Menet közben "mérni kellene az autót". Tehát a Mazda szervizes laptoppal menet közben figyelni az adatokat, így elsősorban a megtorpanások idején kell lennie valami, számunkra beszédes értékváltozásnak.

ssymon | 2011-06-01 21:52

152.000, az említett alkatrészek előtt is volt ez a "gond". Igaz is, így nagyon nehéz a probléma orvoslása. Azért köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-05-30 09:57 ssymon részére

Erre nem valószínű, hogy kézzelfogható választ tudunk adni a távolból. Mennyi kilométert futott az autó. Az említett alkatrész cserék előtt jó volt az autó? A csere után mennyi idővel jelentkezett a dadogás?

ssymon | 2011-05-28 16:27

Üdvözlet!

Lenne egy ici-pici hiba jelenségem. Mostanában lett kicserélve az egr szelep és a légtömegmérő, és a beömlő gumi tömlő. Az autó (1,6 dízel) megy nagyon szépen, húz, semmi gond. Viszont van egy pont ahol dadog az autó. Kb. 1900-1950-es fordulatszámnál 4.-ben és 5.-ben is. De csak ott. Nem is folyamatosan, hanem kb. km-ként, 2 km-ként, és egy pillanat az egész. A gázolaj szűrőben 12.000 km van és már régóta csak evo dízelt tankolok. Érdekes számomra a dolog, mert csak azon a fordulatszámon jelentkezik. Érdemes megvizsgáltatni a porlasztókat? Tudom, újonnan 4 db esetén már fél milliós összegekről kell beszélgetni.

shep | 2011-05-05 21:10

Kedves Mazdafan!

Olvastam, de ott azt írja az illető, hogy hátulról jön a hang. Nekem pedig a "B" oszlop műanyag borításai mögül. Már le is szedtem 1-szer,de semmi gyanús dolgot nem láttam. A hátulról jövő hang az nem olyan idegesítő, mint ez, mert ez egyből a fülem mellett van.

mazdafan | 2011-05-03 15:31

Kedves Shep! Nálunk is ugyanez a probléma jelentkezett de ha pár sorral lejjebb mész látod a javítási költséget! Lassan nekünk is esedékes lesz elvinni mert elég idegesítő! :D De nekünk ezen kívül remek a gép :D

mazda-auto.hu | 2011-04-26 11:03 shep részére

A Mazda3 esetében vannak javítási megoldások az egyes karosszéria nyekergésekre. Nem egyedi a probléma.

shep | 2011-04-22 20:59

Hát ezt nem hiszem el, kezd kiidegelni a szekér! :(
Ja először is köszi a választ az előző kérdésemre!:)
Szóval most meg elkezdett egy iszonyatosan idegesítő hang jönni a jobb és bal oldali B oszlopból, ahová az öv becsúszik, valamint egy másik hang a hátsó csomagtartó részről. A B-oszlopos téma egy ilyen műanyagos kopogós,recsegős- nyegkergős hang, a hátulról jövő pedig olyasmi, mint egy rugós ágy nyikorgása.
Tapasztalt már ilyet valaki, csak mert én rosszul vagyok az ilyenektől? :)

mazda-auto.hu | 2011-04-21 09:16 shep részére

Egyszer már javítottunk ilyen hibával egy szabályzó egységet, egyébként csak kompletten van. A javítás is viszonylag időigényes, kb.: 15000,-Ft.

shep | 2011-04-20 23:21

Üdv Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni! A ventillátor tekerője nem reagál semmire. Soha nem volt nyúzva, ráadásul egyik pillantról a másikra.
Ezt lehet házilag orvosolni, vagy cserések szoktak lenni?
És milyen összeget jelent, ha szervízbe kell vinni ezért?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó