2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-06-02 09:40 ssymon részére

Menet közben "mérni kellene az autót". Tehát a Mazda szervizes laptoppal menet közben figyelni az adatokat, így elsősorban a megtorpanások idején kell lennie valami, számunkra beszédes értékváltozásnak.

ssymon | 2011-06-01 21:52

152.000, az említett alkatrészek előtt is volt ez a "gond". Igaz is, így nagyon nehéz a probléma orvoslása. Azért köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-05-30 09:57 ssymon részére

Erre nem valószínű, hogy kézzelfogható választ tudunk adni a távolból. Mennyi kilométert futott az autó. Az említett alkatrész cserék előtt jó volt az autó? A csere után mennyi idővel jelentkezett a dadogás?

ssymon | 2011-05-28 16:27

Üdvözlet!

Lenne egy ici-pici hiba jelenségem. Mostanában lett kicserélve az egr szelep és a légtömegmérő, és a beömlő gumi tömlő. Az autó (1,6 dízel) megy nagyon szépen, húz, semmi gond. Viszont van egy pont ahol dadog az autó. Kb. 1900-1950-es fordulatszámnál 4.-ben és 5.-ben is. De csak ott. Nem is folyamatosan, hanem kb. km-ként, 2 km-ként, és egy pillanat az egész. A gázolaj szűrőben 12.000 km van és már régóta csak evo dízelt tankolok. Érdekes számomra a dolog, mert csak azon a fordulatszámon jelentkezik. Érdemes megvizsgáltatni a porlasztókat? Tudom, újonnan 4 db esetén már fél milliós összegekről kell beszélgetni.

shep | 2011-05-05 21:10

Kedves Mazdafan!

Olvastam, de ott azt írja az illető, hogy hátulról jön a hang. Nekem pedig a "B" oszlop műanyag borításai mögül. Már le is szedtem 1-szer,de semmi gyanús dolgot nem láttam. A hátulról jövő hang az nem olyan idegesítő, mint ez, mert ez egyből a fülem mellett van.

mazdafan | 2011-05-03 15:31

Kedves Shep! Nálunk is ugyanez a probléma jelentkezett de ha pár sorral lejjebb mész látod a javítási költséget! Lassan nekünk is esedékes lesz elvinni mert elég idegesítő! :D De nekünk ezen kívül remek a gép :D

mazda-auto.hu | 2011-04-26 11:03 shep részére

A Mazda3 esetében vannak javítási megoldások az egyes karosszéria nyekergésekre. Nem egyedi a probléma.

shep | 2011-04-22 20:59

Hát ezt nem hiszem el, kezd kiidegelni a szekér! :(
Ja először is köszi a választ az előző kérdésemre!:)
Szóval most meg elkezdett egy iszonyatosan idegesítő hang jönni a jobb és bal oldali B oszlopból, ahová az öv becsúszik, valamint egy másik hang a hátsó csomagtartó részről. A B-oszlopos téma egy ilyen műanyagos kopogós,recsegős- nyegkergős hang, a hátulról jövő pedig olyasmi, mint egy rugós ágy nyikorgása.
Tapasztalt már ilyet valaki, csak mert én rosszul vagyok az ilyenektől? :)

mazda-auto.hu | 2011-04-21 09:16 shep részére

Egyszer már javítottunk ilyen hibával egy szabályzó egységet, egyébként csak kompletten van. A javítás is viszonylag időigényes, kb.: 15000,-Ft.

shep | 2011-04-20 23:21

Üdv Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni! A ventillátor tekerője nem reagál semmire. Soha nem volt nyúzva, ráadásul egyik pillantról a másikra.
Ezt lehet házilag orvosolni, vagy cserések szoktak lenni?
És milyen összeget jelent, ha szervízbe kell vinni ezért?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó