2025. Március 31. Hétfő - Zalán

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-09-11 12:32 hzolierika részére

Át kellene nézni, hogy nincs-e valami kontakthiba?

hzolierika | 2017-09-08 13:04

Hali mindenki. Mazda 323f bj 1.5 benzin 99évj Tipp ötlet. Hidegen vagy màr üzemi höfokon hosszan kell inditozni. Àram van , vizhögomba , gyertya ,termosztàt cserélve. Benzin pumpa benzin szivattyu cserelve Hütö ventilator indokolatlanul bekapcsol mint amikor araszolsz a dugoba 2esbe Kompresszio 14 Vagy egyebb tipp? Köszi elore is

Márk | 2017-08-23 14:48

Sziasztok!

Most regisztráltam az oldalra, néhány információt szeretnék kérni tőletek, tapasztaltabb tulajdonosoktól. Nemrégen került tulajdonomba egy 1998as 323F 1.5 benzines klímás hatchback. Második tulajdonos vagyok 1-2 dolgot viszont meg kell csinálni rajta, karosszéria munkák is lesznek, de az látható hiba, hátsó ívek stb, ajándékba kaptam az autót. 

Amivel probléma van az most a feszültség szabályozó. Alapjáraton 14.9V, fordulaton 15.9V, az akkumulátor boltos azt mondta ez cserés. Teljesen alászedett kormánnyal induláskor csörgés ropogás hallatszik, szerintem a féltengely csapágyak felől. Valószínűleg ez is cserés. Féktárcsák ráznak, igaz nagyon sokat állt a kocsi, kb 1 évet. Olajcsere szűrő csere folyamatban van. Szíjakra ránéztem, épnek tűnnek, mégis 202e km-en áll az óra, le szeretnék cserélni rajta mindent ami kellhet. Mik a periódusai amúgy?

Alapjárat szerintem alacsony körül-belül 700-750 rpm, eléggé vibrál is a motor, pici gázt adva érezni hogy könnyebben jár vibráció mentes. A motorja egyébként csodálatosan jár, szépen veszi a gázt, erősnek érződik, első 300km-t országúti átlaga klímával 7.5liter/100km. 

Milyen árakkal érdemes számolni csak hogy ne verjen át a szerelő, stb… 

Köszönöm szépen!

üdv, Márk

mandarin79 | 2017-08-02 14:38 mazda-auto.hu2 részére

Azt elfelejtettm írni, hogy vezérlés csere nemrég volt, azóta 8000km futott és Gates szett került bele. Egy másik Japán márka szervizében cserélték őket.  

mazda-auto.hu2 | 2017-08-02 14:01 mandarin79 részére

Méretet nem tudunk, mert a program csak cikkszámot ad ki.

Okozhatják azok is, de akár egy feszítő is. Mindenképpen szakembernek kellene megnézni, mielőtt még bármit cserélne. A vízpumpa nem, de a generátor javítható, nem szoktuk cserélni.

mandarin79 | 2017-08-02 08:09

Tisztelt mazda-auto!

1993-as 1.3-as B3/16V motorral szerelt mazda generátor csapágy méreteiben/típusában tudnak segíteni?

Az autóban 300ezer felett van kicsivel.Vízpumpa még gyári és a generátor sem volt megbontva, viszont erről a részről 1500-as fordulatszámnál rezonáló fémes hang hallatszik, alatta és felette eltompul a hang. 

Esélyes, hogy a generátor vagy vízpumpa adja ezt a hangot, vagy más is előfordulhat? Olajfogyasztása minimális a motornak 5W40-el használom már több mint 200ezer km óta.

Köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-08-01 14:11 galcsek részére

Erre nem tudunk válaszolni, nem csináltunk még ilyet, de nincs kizárva, hogy berakható.

mazda-auto.hu2 | 2017-08-01 14:09 TamaJani részére

Nagyon sokminden okozhatja a túlszegény üzemanyagkeveréket, végig kell nézni mindent.

Az első, hogy ne szívjon fals levegőt, de okozhatja az injektor, lambdaszonda, kipufogó rendszer tőmitettlensége, légmennyiségmérő, thermosztát stb.

TamaJani | 2017-07-28 11:42

Sziasztok, érdeklődni szeretnék hogy akadt-e már valakinek hasonló gondja esteleg tud-e megoldással szolgálni a problémámra. 2002-es Mazda 323F BJ 1.4 benzines autóm van ami nagyobb terhelésnél nagyobb tempónál lefulladásnál kidobálja a P0171es hibát és a P1170-est is megvillantotta. Az autó megy talán kicsit gyenge(amúgy se egy erőgép ) és az alapjárat mintha kicsit alacsonyabb lenne mint kéne mert kicsit berázza az autó. Remélem tudtok segíteni, a válaszokat előre is köszönöm.

galcsek | 2017-07-15 18:05

Tisztelt Mazdások!

Érdeklődnék mi a véleményük: egy 1995-ös Mazda 323 F 1800 ccm motorhibás kocsiba egy 1995-ös Mazda 323 1500 ccm -es motorcsere.

Lehetséges?

komplikált?

Érdemes?

Kössz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó