2025. Február 26. Szerda - Edina

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cephei | 2011-11-26 13:02 mandarin79 részére

Vegyél inkább egy kék filctollat.

mandarin79 | 2011-11-25 15:49 mazda-auto.hu részére

Egy ásik témában is feltennék egy kérdést: Van egy bontott szervós komplett kormányművem-kormányoszloppal és minden tartozékával, ami egy 1993-as BG 323-f 1.6 SOHC motorosból való kb 140.000km volt az autóban. Ezt a kormányművet szeretném berakni egy 323-as 93-as évjáratú 1.4-es szintén BG-s sedan autóba, mennyire kompatibilis a dolog, illetve mennyire jellemző erre a típusra a szervós kormánymű bármilyen meghibásodása, azt hozzáteszem, hogy semmilyen olajfolyás nem található rajta és ránézésre nagyon jó állapotban van. Illetve, ha beépíthető, vizsgán okoz-e gondot

mazda-auto.hu | 2011-11-25 11:20 Norbicsek részére

Mindkettő okozhatja a kopogást. Nekünk sajnos nincs gépháztetőnk.

Norbicsek | 2011-11-24 17:18

Tiszteletem mindenkinek! Mazda 323 BJ-m van. Torpanás nálam is előfordul,illetve jobb hátúl nekem is kopog ,de nagyon.Megemelve is rángattam,de akkor az istenért nem kopogott.Lengőkar szilent okozhatja vagy pedig stabilizátor szilent? Illetve keresek gépháztetőt a drágámra,tudtok elfogadható árban valahol? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-11-24 09:17 mandarin79 részére

Tegnap óta ismerem a vezérképviselet lehetőségeit, és elutasító válaszát ebben a témában. Sajnos ez megint egy olyan dolog, mely ép ésszel felfoghatatlan. Felmerül bennem a kérdés, ha valóban a károsanyag kibocsájtás a fontos, miért nem a mért eredmny számít? Vagy ha nem a mért eredmény számít, miért kap ugyanaz az autó az egyik helyen zöld, a másik helyen kék matricát? A két kérdésben benne van az óriási ellentmondás.

mandarin79 | 2011-11-23 14:39 mazda-auto.hu részére

Sajnos elutasító választ kaptam a képviselettől, nem áll módukban műbizonylatot kiállítani,azt mondják, hogy az NKH feladata egy adott autót bevizsgálni és kategorizálni, és ezt valószínüleg meg is történt valamikor.Csak azt nem értem, ha egyértelműen tudná a jobb kategória károsanyag értékeit, akkor miért nem lehet egy mérést elvégezni,aztán dönteni róla? sakk-matt gyanús a dolog

mazda-auto.hu | 2011-11-22 16:18 mandarin79 részére

Akkor ez megint olyan, hogy van rá lehetőség, de mégsem. Egyszerűen nem értem, miért kell a gyártó 15-20 évvel ezelőtti igazolása, ha az autó jelenleg is teljesíti a füstölési határértékeket. A lényeg, sajnos csak BA-soktól van műbizonylatunk. A Mazda vezérképviseletnél talán tudnak segíteni az archivumból: 464-5000

mazda-auto.hu | 2011-11-22 16:15 Thilla részére

Valóban ajánlható 0w-30-as motorolaj, ha esetleg a kilométerek száma miatt már jobban fogyasztaná ezt az olajat, akkor elsősorban egy 0w-40, másodsorban 5w-40-es olajra érdemes visszatérni, de műszaki szempontból kissé előnyösebb egy 0w-30-as.

kisbako | 2011-11-22 12:24

Sziasztok! Mazda 323f BJ (facelift előtti) 5 ajtós, 1,5-ös benzines autómhoz keresek valamilyen leírást az elektronikájáról (hol mennek a kábelek, hol futnak össze, stb.). Ha ilyet esetleg nem tudtok adni, akkor elég lenne annyi infó, hogy hol futnak össze az ajtónyitást érzékelő szenzorok kábelei. Köszi!

mandarin79 | 2011-11-22 12:11 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Ma elkezdtem személyesen is utánajárni a kék matricának, első körben azt a választ kaptam, mivel 97 előtti az autó, felejtsem el a jobb katagóriába sorolást, majd azt, hogy szeptember 1 óta csak az Nemzeti Közlekedési Hatóság végezheti el az átsorolást. Felhívtam őket..vigyem az autót és elvégzik a szükséges dolgokat.Vittem is,de mivel 97 előtti, addig nem tudnak vele foglalkozni, míg nem hozok egy hivatalos igazolást a gyártótól, vagy importőrtől, aki akkori (93-as)gyári mérések alapján igazolja, hogy ez a motor megfelel ennek az előírásnak. Most az lenne a kérdésem, hogy hol lehetne ilyen igazolást beszerezni? Illetve még mielőtt beszerezném az igazolást, motor kód és alvázszám alapján eldönthető-e, hogy kaphatok-e kék matricát, vagy sem? köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó