2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Den | 2010-06-11 12:48

Sziasztok!Szakértők válaszát várnám arra a kérdésre, hogy hány munkaóra egy 1.8-as mazda 6-on szelepszár szimeringet (16 db)cserélni, úgy hogy a hengerfejet nem veszi le az ember.Persze úgy értem, hogy normális tempóban, nem lomolva, meg uzsonnázva közben.

Den | 2010-06-11 12:48

Sziasztok!Szakértők válaszát várnám arra a kérdésre, hogy hány munkaóra egy 1.8-as mazda 6-on szelepszár szimeringet (16 db)cserélni, úgy hogy a hengerfejet nem veszi le az ember.Persze úgy értem, hogy normális tempóban, nem lomolva, meg uzsonnázva közben.

mazda-auto.hu | 2010-06-11 11:39 instal részére

Mivel több száz ugyanilyen autó normálisan működik országunkban, így elsősorban egyedileg kell az esetet, így az autót és az üzemeltetési körülményeket vizsgálni. Ez pedig elsődlegesen az autót fizikailag javító szerviz feladata.

instal | 2010-06-11 10:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a precíz tájékoztatást a motor működését illetően, csak az a baj, hogy mi itt élünk, itt tudunk üzemanyagot venni, s abba az autóba töltjük azt, amit itt vettünk, s várhatóan itt is szeretnénk használni. Ha a Mazda nem képes olyan autót importálni amely Magyarországon is biztonsággal használható, akkor le kellene mondani azon típusokról. Ami az előéletet illeti, DFP lámpa villogással a garanciális időben is vagy 6-szor jártam az ország különböző szervizeiben...... Az autóban most 110 ezer kilóméter van, s most is egy szervízben ülök (egy hete hagytam itt 250 ezret) mert most ciripel a motor amikor hideg. Ez a probléma is már másodszor-harmadszor fordul elő. De gondolom a megoldást mindenre, vegyünk autót millióért, de csak Ausztriában tankoljunk....... bár van másik megoldás is, s gondolom tőlünk nyugatra a szavatossági problémák elbírálása is jobban működik, mint a benzinjük/gázolajjuk.

Nagyi86 | 2010-06-11 09:09 mazda-auto.hu részére



Oké nagyon szépen köszönöm!

Üdv:Nagyi

mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:35 várati részére

Igen, aki bevállalja, az X szint esetleges hamarabbi elérése miatti koraibb olajcsere lehetőségét, annak mindenképpen ezt javaslom. Nyilván az üzemeltetési körülményektől is függ ennek esélye, illetve az olajcserék intervallumától.

Egyelőre nem tudok különbséget tenni az "alacsony hamus" DPF motorolajok között, de később is nehéz lesz, hiszen itt nagyon különbözőek a minták a gázolajtartalom változása miatt. Nálunk egyébként 2000+Áfa literje.

hobo123 | 2010-06-11 08:30

Kedves Mazda-Autó !

Van egy 2004-es diesel Mazda 6-osom és szeretném kitisztitani az EGR szelepet mert néha már bejelez és fura hangokat is ad. Tegnap már próbáltam leszedni de a nagy vastag csőtöl ami a EGR hütőböl jön nem lehet leszedni. Kérem hogy segitsen hogy mégis hogyan tovább.

Köszönöm előre is.

mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:25 benko13 részére

Amit én ismerek legnagyobb fényáteresztő képességő hővédő fóliát, az is "csak" 69%-át engedi át a fénynek és 89%-osan blokkolja a meleget, 99%-ban az UV sugárzást.

A gyári szélvédővel kapcsolatban ilyen adattal még nem találkoztam.

mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:15 nyasi2 részére

Valószínűleg a kiemelő hidraulika rendszer valamelyik eleme nincs rendben, ebből is a váltó vagy a pedál felőli munkahenger. Persze akár a szerkezet elemeiben is lehet a hiba.

mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:08 Nagyi86 részére

Amennyiben kiszereléskor nem volt gyújtás a rendszeren, akkor elvileg nem lesz hibakód. Persze visszaszerelés után a csendesebb működéshez kellene a Mazda diagnosztikás "tanítás", de tény, hogy enélkül is működik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó