2025. Február 23. - Alfréd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Nagyi86 | 2010-06-11 09:09 mazda-auto.hu részére



Oké nagyon szépen köszönöm!

Üdv:Nagyi

mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:35 várati részére

Igen, aki bevállalja, az X szint esetleges hamarabbi elérése miatti koraibb olajcsere lehetőségét, annak mindenképpen ezt javaslom. Nyilván az üzemeltetési körülményektől is függ ennek esélye, illetve az olajcserék intervallumától.

Egyelőre nem tudok különbséget tenni az "alacsony hamus" DPF motorolajok között, de később is nehéz lesz, hiszen itt nagyon különbözőek a minták a gázolajtartalom változása miatt. Nálunk egyébként 2000+Áfa literje.

hobo123 | 2010-06-11 08:30

Kedves Mazda-Autó !

Van egy 2004-es diesel Mazda 6-osom és szeretném kitisztitani az EGR szelepet mert néha már bejelez és fura hangokat is ad. Tegnap már próbáltam leszedni de a nagy vastag csőtöl ami a EGR hütőböl jön nem lehet leszedni. Kérem hogy segitsen hogy mégis hogyan tovább.

Köszönöm előre is.

mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:25 benko13 részére

Amit én ismerek legnagyobb fényáteresztő képességő hővédő fóliát, az is "csak" 69%-át engedi át a fénynek és 89%-osan blokkolja a meleget, 99%-ban az UV sugárzást.

A gyári szélvédővel kapcsolatban ilyen adattal még nem találkoztam.

mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:15 nyasi2 részére

Valószínűleg a kiemelő hidraulika rendszer valamelyik eleme nincs rendben, ebből is a váltó vagy a pedál felőli munkahenger. Persze akár a szerkezet elemeiben is lehet a hiba.

mazda-auto.hu | 2010-06-11 08:08 Nagyi86 részére

Amennyiben kiszereléskor nem volt gyújtás a rendszeren, akkor elvileg nem lesz hibakód. Persze visszaszerelés után a csendesebb működéshez kellene a Mazda diagnosztikás "tanítás", de tény, hogy enélkül is működik.

várati | 2010-06-10 18:31 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a korrekt és részletes tájékoztatást,szerintem ez a téma többünket is érdekelt.
Tehát ha jót akar az autójának az ember azt javaslod töltse föl legalább nívóközépig,esetleg valamivel a max.jelölés alá és időnként ne legyen rest ellenőrizni a szintet?
Én 10-12e km-nél úgy is lecserélem az olajat.
Ezek szerint a többi DPF olaj is ásványi eredetű,ergo nem feltétlen jobb mint a Dexelia,vagy tapasztalat alapján tudsz ajánlani mást?
Köszönettel Attila

benko13 | 2010-06-10 18:11

Mazda 6 első szélvédőre létezik hővédő folia, amivel a 75 %-os áteresztő képesség még teljesíthető? A gyári szélvédő fényáteresztő képessége milyen értékű?

Köszönöm

nyasi2 | 2010-06-10 17:32

sziasztok mazda 6 2003 év 2000 diesel olyan hibajelenségem volt hogy menet közben mentem autópályán nem vészes kb 120 km/h kb 5 percig utána pályárol lejőve beesett a kuplungom teljesen és semilyen sebességet nem vett megálltam az ut szélén leállitottam a kocsit és kézzel vizzahutam a kuplungot és az visszaugrott a helyére beinditás után ujra müködött minden és a kocsi is megy ugy mint elötte bár néha a hiba óta megint furcsának érzem a kuplungot de még nem jött elő ujjra a jelenség tuti hogy szervizes lessz abban kéne a segitségetek hogy mi okozta ezt a jelenséget vagy mi lehet a gond hogy a szerviznél az anyagiakra ugy készüljek elöre is köszi mindenkinek

Nagyi86 | 2010-06-10 17:12

Kérdésem lenne hozzátok!

Ha kiveszem a porlasztókat(Mazda 6 "2003"-as 2000diesel )elviszem megnézetni és utána visszateszem őket akkor be fogja dobni hibaként és el kell vigyem egy számítógépes frissítésre vagy sem?

Vagy ha nem teszem rá a gyújtást akkor nem csinál semmit csak majd légtelenítenem kell?

Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!

Köszönettel:Nagyi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó