2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Nagyi86 | 2010-06-15 12:42
Jah és az EGR szelepen nincs semmi elektronika csak egy vákumcső!
Nagyi86 | 2010-06-15 12:40
Sziasztok!
Az a kérdésem ha levakítom az EGR szelepnél a vákum csövet akkor az autónak lesz valami baja?(mazda 6 2003-as 2000d,120le)
Esetlegen valami fogyasztásnövekedés vagy erővesztés?
Mert eddig akiket kérdeztem mindenki azt mondta,hogy nyugodtan vakítsam le!
Vagy ti mint mondtok?
Ricsi | 2010-06-14 19:59
Szia mazda-auto!
m6 2.0 CD, tegnap egyszerre villant fel a TCS/DSC és a motorhibajelző lámpám. Azóta is így maradt.
A 2 lámpának lehet köze egymáshoz? Arra gondolok, hogy "csak" vmelyik ABS jeladó elkoszolódott és a hibakód miatt gyulladt fel a motorhiba jelző lámpa. Vagy ekkor az ABS lámpának kell csak kigyulladnia?
Kódolvasó pontos infót adhat mi a gond?
Köszi,
Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-06-14 08:27 EnergieLaczy részére
Motorhibát nem okoz, hiszen az elégetett gázok egy részének visszavezetése az égési hőmérséklet csökkentését szolgálja, hogy a kipufogógázban csökkenjen a magas hőmérsékleten képződő nagyon káros nitrogén-oxidok mennyisége. A kipufogógáz visszavezetés egyébként erősebb gyorsításnál nem működik (EGR zárva), hiszen ilyenkor nem lassíthatja az égést a rendszer.
mazda-auto.hu | 2010-06-14 08:22 Den részére
Biztosan több (akár jóval több), mint fél nap (4 óra), hiszen láncos a motor.
EnergieLaczy | 2010-06-11 20:18
Hát úgy néz ki engem is utolért az EGR szelep csörgése. ):
kb.1500-1900-as fordulat között csörög valami. Visszábbolvastam és ezek szerint sanszos hogy az EGR szelep. Azt is olvastam hogy komolyabb motorhibát nem okoz ha így használom még egy darabig. Gondolom az új ára elég horribilis. Az is érdekes hogy csak finom gyorsításnál tapasztalható, ha már kicsit jobban nyomva gyorsítok, akkor nem hallható. Most 114500 km van a járgányba, nagyszervízig valószínű így marad. Már csak az a kérdés, hogy újat, vagy használtat szerezzek be.
Üdv ÉNRG
Den | 2010-06-11 12:48
Sziasztok!Szakértők válaszát várnám arra a kérdésre, hogy hány munkaóra egy 1.8-as mazda 6-on szelepszár szimeringet (16 db)cserélni, úgy hogy a hengerfejet nem veszi le az ember.Persze úgy értem, hogy normális tempóban, nem lomolva, meg uzsonnázva közben.
Den | 2010-06-11 12:48
Sziasztok!Szakértők válaszát várnám arra a kérdésre, hogy hány munkaóra egy 1.8-as mazda 6-on szelepszár szimeringet (16 db)cserélni, úgy hogy a hengerfejet nem veszi le az ember.Persze úgy értem, hogy normális tempóban, nem lomolva, meg uzsonnázva közben.
mazda-auto.hu | 2010-06-11 11:39 instal részére
Mivel több száz ugyanilyen autó normálisan működik országunkban, így elsősorban egyedileg kell az esetet, így az autót és az üzemeltetési körülményeket vizsgálni. Ez pedig elsődlegesen az autót fizikailag javító szerviz feladata.
instal | 2010-06-11 10:14 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a precíz tájékoztatást a motor működését illetően, csak az a baj, hogy mi itt élünk, itt tudunk üzemanyagot venni, s abba az autóba töltjük azt, amit itt vettünk, s várhatóan itt is szeretnénk használni. Ha a Mazda nem képes olyan autót importálni amely Magyarországon is biztonsággal használható, akkor le kellene mondani azon típusokról. Ami az előéletet illeti, DFP lámpa villogással a garanciális időben is vagy 6-szor jártam az ország különböző szervizeiben...... Az autóban most 110 ezer kilóméter van, s most is egy szervízben ülök (egy hete hagytam itt 250 ezret) mert most ciripel a motor amikor hideg. Ez a probléma is már másodszor-harmadszor fordul elő. De gondolom a megoldást mindenre, vegyünk autót millióért, de csak Ausztriában tankoljunk....... bár van másik megoldás is, s gondolom tőlünk nyugatra a szavatossági problémák elbírálása is jobban működik, mint a benzinjük/gázolajjuk.