2025. Február 23. - Alfréd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-06-10 08:20 lippel részére

Az valóban sajnálatos és érthetetlen, ha válaszra sem méltattak, viszont benzinkútakat-hálózatot nem minősíthet a Mazda.

dobaki2 | 2010-06-10 05:48

Akkor most nem értem a problémát!

Ha 3 illetve 5 év (kiterjesztett gari) alatt meghibásodik az üzemanyagellátó rendszer akkor azt nem lehet "ingyen" javítatni?

Tényleg felmerül a kérdés, hogy akkor hol tankoljak? Hol van felsorolva, hogy hol lehet, és hol nem lehet tankolni? Ez egyébként törvényellenes, mert a szabványnak megfelelő üzemanyag felhasználása miatt romlik el a befecskendező akkor az garanciális probléma! Az más kérdés, hogy az MMH jogosan mondhatja 3 év után, hogy "sorrrrry" de lejárt a garancia, FIZESS!

Persze ez nem jó reklám, mert más márkánál a gyártó még így is át szokta vállalni a javítási költség jelentős százalékát!

várati | 2010-06-09 18:54

Kedves mazda-auto!
A 2D 2006 motorolaj feltöltési mennyiségével kapcsolatban lennék kíváncsi a véleményedre,mivel időnként ellentmondásos információkat lehet hallani.
A gépkönyve 5l olajat ír,a szerviz pedig 4l-rel tölti fel,ami a nívópálca alsó szintje és hivatkozik a gyár utasítására,mely szerint a DPF miatt ennyire módosították a feltöltési mennyiséget.
Nem okozhat elégtelen kenést ez a mennyiség?
A Dexelia megfelelően jó minőségű kenőanyag?
Köszönettel Attila

lippel | 2010-06-09 17:55

Ja. Tényleg annyira korrektül állnak a dolgokhoz, hogy két megkeresésemre sem mozdította füle botját se a Mazda Motor Hungary.
Elhiszem, hogy te véded a mundér becsületét, de tényleg úgy állnak a dolgokhoz, hogy más is hozzáférjen.
Egyébként én nem olvastam sem a könyvben sem a szervízfüzetben olyan kitételt, hogy mely országok mely kútjainál lehet tankolni bele.
Vagy van valahol ilyen leírva?

mazda-auto.hu | 2010-06-09 17:04 instal részére

A mai nagynyomású dízelek esetében nem szabad elfelejteni, hogy gyakorlatilag mikroszkópikus méretű tűrésekkel rendelkező alkatrészeknek kell többszázezer kilométeren át egyáltalán nem laboratóriumi tisztaságú körülmények között üzemelnie. A rendszer ebből kifolyólag a változó üzemanyag minőségnek veszélyeinek is ki van téve. A Mazda is részben máshoz állt korábban a dízel üzemanyag ellátó rendszer meghibásodásaihoz, míg valakinek fel nem tűnt a gyárban, hogy tőlünk nyugatabbra gyakorlatilag egyáltalán nincsenek ehhez az elemekhez tartozó garanciális cserék. Nem, nem kell eladni 100000 km felett a dízel Mazdákat, de minden újkori dízel tulajdonosnak tisztában kell lennie az előbbi tényekkel. Egyébként a Mazdákra még így sem általánosítható a probléma, és a gyár hozzáállása továbbra is a legjobbak között említhető ebből a szempontból is, mégha neked ez most sovány vigasz is. Sajnálom. Előzményeket, illetve kilométer óra állást nem írtál.

instal | 2010-06-09 15:39

Nincsen négy éves az autóm, s nem hagy nyugodni, hogy a Mazda magyarországi képviselete természetesnek tekinti, hogy az autón egy 250 ezres szervítre volt szükség (porlasztó csúcs csere DE CSAK EGY!) s lerázzák magukról a szavatossági igényt. Ti mindannyian 4 évre vettétek a Mazdátokat? Vagy a 100 ezer kilóméter felett már el kell adni a diesel Mazdákat? Mi van, ha holnap egy másik, majd egy hónap múlva egy harmadik porlasztó is köszöni szépen elromlik...... NEM ILYEN HOZZÁLLÁST VÁRNÉK!!!

Zotyo74 | 2010-06-08 19:00

Sziasztok!
nemrégiben az autómban - 2003 évi m6 136le dízel - kuplung felső munkahengert cseréltek, mivel hip-hopp beragadt a kuplungpedál.A szaki, aki cserélte - elmondása szerint- először magát a kuplung szerkezetet nézte meg, hogy ott lehet-e a hiba, de mint kiderült nem.
A javítást követően a olyan "problémát" észleltem, hogy kb. 1500-as fordulat feletti váltásnál surlódás szerű hang hallatszik, illetve a a javítást után egy-két alkalommal beragadt a pedál, de vissza ugrott beavatkozással. Azóta a beragadás nem jelentkezett.
Lehet-e olyan probléma, hogy valamilyen szigetelést nem tett vissza a szaki
és ez a zaj jön be az utastérbe?aki találkozott már hasonló problémával kérem jelezze, nagy segítség lenne.
Üdv M.Z

mazda-auto.hu | 2010-06-08 10:38 ardillabrava részére

Egy szakember nézze meg, hogy hova megy a cső. Pillanatnyilag nincs olyan benzines Mazda6, melyen meg tudnám nézni.

mazda-auto.hu | 2010-06-08 08:46 Élõati részére

A helyzet a következő: A Magyarország térkép frissítés ingyenes, ezt az autosnavigacio.hu oldalról tudod letölteni, ha viszont az új 3D-s Európa szoftvert szeretnéd használni, akkor az 22900,-Ft, illetve postaköltség. Ebben az esetben a limousine@duett.hu címen kell egy levélben megigényelned. Nem kell hozzá verziószám, mindössze annyi, hogy nav'n'go limousine-hoz megrendeled az új 3D Európa szoftvert tartalmazó SD kártyát. Mi is tudunk segíteni, csak az további két postaköltséget jelent.

Oszi | 2010-06-07 22:14 Élõati részére

a NavNgo az igo 8-at hasunaloknak is bepoty az arcaba :) akkor miert ne tenne ezt a limusin-osokkal???

csak tulok juthatsz frissiteshez ,mivel mazda-autok csak megvettek neked,hogy be tudjak szerelni az autodba es nem ok a fejlesztok :))

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó