2025. Február 23. - Alfréd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Házunk tája: Pioneer-Mazda6.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Mazda logó történelem.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Haji | 2010-06-04 22:58 Oszi részére
Decemberben, 6000km-rel ezelőtt.
Annak hogyan lehet hozzá köze?
Oszi | 2010-06-04 22:11 Haji részére
Pollenszuro mikor volt utoljara cserelve ???
Oszi | 2010-06-04 22:10 Élõati részére
A naviextras.com -on keresgelj frissites ugyben es te magad is elvegezheted mivel hivatalos verziod van.
Élõati | 2010-06-04 14:20
Mazda-autó !
Érdeklödnék hogy rendelkeztek-e a "limusin navi Go -hoz frissítéssel és meg tudnátok -e csinálni ha elküldöm a memoriakártyát.
Üdvözlettel . Attila
Haji | 2010-06-04 11:09 mazda-auto.hu részére
Erre én is gondoltam, de sajnos a múlt héten a melegben sem volt a helyzet magaslatán. :-(
És mint írtam, a párátlanítás sem az erőssége, amíg el nem kezdi fújni a hűvösebbet. De hétvégén/jövő héten kiderül.
Még annyi, hogy általában akkor kezdi el okádni a hideget, amikor valamit kapcsolok/váltok a funkciók között.
bandita | 2010-06-04 11:08 mazda-auto.hu részére
Amit az elobb elfelejtettem: A klima mindig (telen is) eco allasban van (tehat jo volt a tipp), de gondolom amig huvosebb volt addig ritkabban kapcsolt be. Mostanaban idonkent mar melegebb idok voltak, igy a beallitott 21 fokhoz neha tenylegesen mukodnie/hutenie kellett.
mazda-auto.hu | 2010-06-04 11:05 bandita részére
Valószínűleg igen, csak kérdés, hogy eddig nem ment a klíma, vagy csak nem figyeltél a jelenségre így az autó mellett.
Egyébként természetese, hogy keményebben jár a motor, ha alig valamivel az alapjárati fordulatszám felett további 15-18 lóerőnyi terhelést kap.
bandita | 2010-06-04 10:59 mazda-auto.hu részére
Koszonom a gyors valaszt. Tehat ne aggodjak miatta, ez igy teljesen rendben van? Nem karos ez igy a motor/klima/ventillator szamara?
mazda-auto.hu | 2010-06-04 10:58 Haji részére
Mivel kint is elég hideg van, ezért állástól függően "lanyhul" a klíma teljesítménye. Persze lehet, hogy gond van, ezt lehet tesztelni "élőben".
mazda-auto.hu | 2010-06-04 10:55 bandita részére
Valószínűleg Eco (takarékos) állásban van a klíma (így helyes), és ki-be kapcsol a kompresszor, mely bekapcsoláskor igen komoly terhelést ad a motornak, melyhez még a ventillátor áramfelvétele is hozzájárul a generátoron keresztül. Ilyenkro durvábban jár a motor.