2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Haji | 2010-06-04 22:58 Oszi részére

Decemberben, 6000km-rel ezelőtt.
Annak hogyan lehet hozzá köze?

Oszi | 2010-06-04 22:11 Haji részére

Pollenszuro mikor volt utoljara cserelve ???

Oszi | 2010-06-04 22:10 Élõati részére

A naviextras.com -on keresgelj frissites ugyben es te magad is elvegezheted mivel hivatalos verziod van.

Élõati | 2010-06-04 14:20

Mazda-autó !
Érdeklödnék hogy rendelkeztek-e a "limusin navi Go -hoz frissítéssel és meg tudnátok -e csinálni ha elküldöm a memoriakártyát.
Üdvözlettel . Attila

Haji | 2010-06-04 11:09 mazda-auto.hu részére

Erre én is gondoltam, de sajnos a múlt héten a melegben sem volt a helyzet magaslatán. :-(
És mint írtam, a párátlanítás sem az erőssége, amíg el nem kezdi fújni a hűvösebbet. De hétvégén/jövő héten kiderül.
Még annyi, hogy általában akkor kezdi el okádni a hideget, amikor valamit kapcsolok/váltok a funkciók között.

bandita | 2010-06-04 11:08 mazda-auto.hu részére

Amit az elobb elfelejtettem: A klima mindig (telen is) eco allasban van (tehat jo volt a tipp), de gondolom amig huvosebb volt addig ritkabban kapcsolt be. Mostanaban idonkent mar melegebb idok voltak, igy a beallitott 21 fokhoz neha tenylegesen mukodnie/hutenie kellett.

mazda-auto.hu | 2010-06-04 11:05 bandita részére

Valószínűleg igen, csak kérdés, hogy eddig nem ment a klíma, vagy csak nem figyeltél a jelenségre így az autó mellett.
Egyébként természetese, hogy keményebben jár a motor, ha alig valamivel az alapjárati fordulatszám felett további 15-18 lóerőnyi terhelést kap.

bandita | 2010-06-04 10:59 mazda-auto.hu részére

Koszonom a gyors valaszt. Tehat ne aggodjak miatta, ez igy teljesen rendben van? Nem karos ez igy a motor/klima/ventillator szamara?

mazda-auto.hu | 2010-06-04 10:58 Haji részére

Mivel kint is elég hideg van, ezért állástól függően "lanyhul" a klíma teljesítménye. Persze lehet, hogy gond van, ezt lehet tesztelni "élőben".

mazda-auto.hu | 2010-06-04 10:55 bandita részére

Valószínűleg Eco (takarékos) állásban van a klíma (így helyes), és ki-be kapcsol a kompresszor, mely bekapcsoláskor igen komoly terhelést ad a motornak, melyhez még a ventillátor áramfelvétele is hozzájárul a generátoron keresztül. Ilyenkro durvábban jár a motor.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó