2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-06-01 21:54 bandita799 részére

azert van benne sulyerzekelo,hogy automatikusan kikapcsoljon amikor bekotod az ovet es keves a suly.elvileg ilyenkor a visszajelzo a kozepkonzol aljan vilagit.

Ricsi | 2010-06-01 21:45 Oszi részére

az biztos, hogy a gyári zsír tuti jó, de lehet akár ugyanolyan jó egy másik zsír is...a specifikációjuk nem ismert, a praktikeres zsír is lehet legalább olyan jó, mint a mazda. Kiderül majd, meddig tart. :-)

bandita799 | 2010-06-01 18:52 mazda-auto.hu részére

Szia! Az a helyzet,hogy nem merem a gyerekülést előre rakni amíg nincs kikapcsolva a légzsák erre kellene valami megoldás!Ehez kellene a segítség,hogy lehetne orvosolni a problémát!
Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-06-01 13:37 bandita799 részére

Csak valamilyen manuális áramkör szakítót (kapcsolót) akarsz beszerelni? Elvileg gyárilag van súlyérzékelő a jobb első ülésben. Szervizben egyébként ilyen munkát biztosan nem mer senki elvállalni a későbbi esetleges felelősségi kérdés miatt.

Oszi | 2010-05-31 20:42 Ricsi részére

ha kicsereltek volna sem valtozik semmi :)

mas zsir is jo ,de legjobb az amit a mazda-ban tesznek ra :)

bandita799 | 2010-05-31 20:38

Sziasztok!
Volna egy kérdésem mazda 6 2.0 TE sport 2003 évjáratú autóba szeretnék beépítetni utas oldali légzsák kikapcsolót. Megvalósítható-e és ha igen miket kellene beszereznem hozzá? És mennyibe kerülne ez a mutatvány?
Előre is köszönöm a segítséget! Üdv.:Bandita

Ricsi | 2010-05-31 19:31 Den részére

a kormányoszlop kotyogást 5 perc alatt megcsináltam kb.1 hónapja (már nem tudom ki írta itt hogyan kell, de köszi!). Vettem 1200 ft-ért a praktikerben injekciós zsírt (fehér), és alul széthúztam a kormányoszlopot, de nem teljesen, hogy ne csússzon szét. Jól megtöltöttem zsírral, vissza a két csavar, azóta tökéletes.
Nevetséges, hogy az egri Mazdában (m.f) gőzük sem volt erről a dologról...nem is akartak cserélni kormányoszlopot sem mondjuk, hanem azt javasolták, szokjam meg. Ezt a kopogást nem lehet megszokni...

gulyas_peter | 2010-05-31 13:22

Sziasztok! Új vagyok a fórumon, és a segítségeteket szeretném kérni!
3 napja vettem egy mazda 6 ot, ez az első mazdám.Hogyan lehet bal első parklámpa izzót cserélni 2004es 5 ajtós mazda6-nál?
A jobb oldalit sikerült, de a baloldaliná ott van a levegőszűrő, és nem mertem hozzányúlni.
a kövegtkező kérdés:
valamiért akadozik a kilométeróra mutatója, kicsit szagatva megy fel és le is. valakinek vmi ötlete?

mazda-auto.hu | 2010-05-31 08:28 Den részére

Nem lehet ilyet mondani, hogy nem igényli ezt, vagy azt az olajat egy motor. Minden motornak a legjobb olaj a legjobb. Az 5w-40 is belefér a gyári előírásba, a teljesen szintetikus mivolta, pedig külön előny. Ettől függetlenül elsősorban a 30-es melegoldali jelzésű olajok az ajánlottak, így a 0w-30, 5w-30, esetleg 10-30. A szelepszár szimering hibát töltési veszteség méréssel nem lehet kiszűrni,ez a szelepekkel összefüggve csak azok rossz zárását mutathatja. Nem tudom mennyit futott a motor? Elképzelhető, hogy korábbi "olajos gondok" miatt az olajlehúzó és olajáteresztő gyűrűknél túlzott kokszosodás van, illetve fel vannak keményedve a szelepszár szimeringek. A hengerek kopása nem jellemző. A szimering hiba hosszú motorfék, majd gázadás után van-e füst próbával tippelhető.

mazda-auto.hu | 2010-05-31 08:15 Hanzlik részére

A sípolás valószínűleg a turbótól jön (nem feltétlenül probléma), a zizegést pedig a kipufogógáz visszavezető szelep is adhatja.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó