2025. Február 23. - Alfréd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Házunk tája: Pioneer-Mazda6.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
Oszi | 2010-06-03 07:02 Ricsi részére
ez termeszetes,de akar a kipufogo felol is meglehet kozeliteni a dolgot :))))viccet felre teve ahogy te csinalod meg a csavart sem kellene kivenni hanem fecskendovel belehet nyomni oda a zsirt :)csak az a zsir ami fecskendovel nyomhato nem sokaig marad meg ott
Ricsi | 2010-06-03 00:11 Oszi részére
nem beszélek félre...van több módszer is hidd el, és egyszerübb is a te általad írtnál.Neked is lehet még újat mondani...
Den | 2010-06-02 20:43
Köszi, Oszi! Multkor csak a problémát fedtem fel, mármint a helyét. Foglalkozni nem sok időm volt vele.Toyota celicát, nissan 300 zx -et szereltünk, nem hiszem, hogy eltolnám. A mazda szervízben 3000-ért legutóbb kis híján beletörték a kompressziómérőt, és a végén nem tudták megmérni, így ezt passzolnám. Köszi, a segítséget!
bandita799 | 2010-06-02 18:43 Oszi részére
Szia Oszi!
Köszönöm ismét tanultam valamit!
Oszi | 2010-06-02 18:31
ja egy muanyga burkolat van rajta igy rogton nem latod azt a csavart amit kikel venni ,hanem 2db muanyag anya fogja a burkolatot :)
De ha mar ez is gondot okoz akkor tenyleg jobb lenne szervizbe vinni :)
Oszi | 2010-06-02 18:30 Den részére
felre beszel :)) egy darab csavar van amit kikel venni es az egesz lent van a pedaloknal a tuzfalnal :) 1db atmeno csavar a kormany oszlop aljan :) ha azt kivetted akkor lekel huzni a kormanymurol (csak elotte jelold ossze,mert kulonben osszevissza fog alni a kormany) utanna ugyesen kilehet forgatni ,hogy kitud huzni a kormnanyoszlop felso reszebol,de ott is jelold ossze es megtisztitas utan celszerul bezsirozni azt is illetve a ahonnan kihuztad oda is raknek bele zsirt majd johet az osszeszereles.a masodik resz ki is lehet hagyni ha betudsz jutatni zsirt oda mashogy is :) en meg mindig szakemberre biznam a helyedben ( en megcsinaltam,de az is igaz,hogy autoszerelokent vegeztem valamikor) :)
Den | 2010-06-02 17:41
->Ricsi!Az lenne a kérdésem, hogy melyik az a két csavar, amit le kell szedni, mert én nem tudtam rájönni. Amire én gondoltam az teljesen fent van a kormány alatt két oldalt, ahol csuklik az állíthatósága miatt.Ha úgy könnyebb le is fényképezhetem.Nem lehet megszokni azt a kattogást!
mkris | 2010-06-02 09:11
Sziasztok.
Szeretnék érdeklödni hogy körülbelül mennyibe kerülne egy Mazda6 ,2000 diesel motor felújítás,ha valaki tudna mondani egy megközelítő árat ,legalább tudjam mire számíthatok mire a szervízből kapok ajánlatot.
Köszi
Ricsi | 2010-06-01 22:08 Oszi részére
de akkor ez már nem zsír...:-))
Oszi | 2010-06-01 21:55 Ricsi részére
az alaga teljesen mas,a mazdasat eselyed sincs benyomni oda :) olyan mint a ragaszto szinte a kezedrol sem tudod letorolni :)