2025. Április 28. Hétfő - Valéria

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


SunSilver | 2009-04-01 11:13

Hello Mazda-auto!

Adott egy 2004 Mazda 6 2.0cd te tipusu auto.3 hete vettük, és közel 3000 km-t bele hajtottunk.Kérdésem, hogy ha beinditást követöen, kb 15- 20 sec melegités után elindulunk, akkor egy darabig "kereplö hangot hallok!Mi lehet a jelenség oka? Vagy tipusra jellemző?
Másik kérdésem! 180000 km-es szerviz mennyibe kerül? Meg lehet várni a szervizelést a helyszinen?

Előre is köszönöm a választ!

Fecó | 2009-04-01 11:09 mazda-auto.hu részére

Köszi a választ Mazda-autó.

nzss | 2009-04-01 10:42

Köszönöm a tippeket üléshuzat ügyben is. Nem akarok filléreskedni de drágállom amit eddig találtam (az alja 30 ezer ft) nem nagyon akarok egy ülőgarnitúra árát üléshuzatra költeni.

mazda-auto.hu | 2009-04-01 09:08 Fecó részére

Nem valószínű, hogy gondot okoz. A távolból ennyit tudunk hozzá fűzni.

Fecó | 2009-03-31 22:16

Még annyit.Ez a diesel Mazda6,DPF 143 is részt vett ezen az új softver cserén/fehér füst miatti vissza hívásosdin a múltkor(bár gond előtte sem volt).Észrevételem alapján,rosszabúl műkődött utánna.De most egész jól műkődik,a fogyi is igen jó,és jól is megy ezzel a Kuberl V-cr dobozzal(kop-kop).

Fecó | 2009-03-31 21:36

Üdv Mazda-autó,kérdezném a távolból a következőt.2006-os Mazda6-ról van szó,még gyári,(27840-km-nél).Észre vetették ma velem,és innentől aggasztová vált részemre,hogy gyári féktárcsa felűletén kör-körös csíkot húz/nyomot hagy a betét,a betét ferodol vastagsága kb 5-6mm,amennyire látható,a tárcsának válla szinte még nincs(eddig nem túlajdonitottam nagy jelentőséget ennek,bár észrevettem rég).Ezt normálisnak tekinthetem,igy kell lennie,vagy más gyári M6-nál is ez van?Vagy gáz van?Köszönettel Hóra Ferenc.

Oszi | 2009-03-31 19:50 skandar részére

szerintem inkabb a gyarit eroltesd ugyanis az utangyartott jo minoseg ugyan annyi mint a gyari vagy meg dragabb.A Mann konkretan dragabb es nem jobb mint a gyari)es ha hosszu tavon gondolkozol akkor ezekbol csak gyarit javasolnek.

mazda-auto.hu | 2009-03-31 08:30 skandar részére

Kérdés, hogy a levegőszűrő mikor volt utoljára cserélve. A gázolajszűrőt viszont cserélni kell, az ára 10413,-Ft. A szíjat ellenőrizni kell, és csak szükség esetén kell cserélni.

Már többször leírtam, hogy a Mazda digitális szervizkönyv rendszerének egyik nagy előnye, hogy kiszámíthatóvá teszi egy adott autó műszaki állapotát. Ez az előny elvész az utángyártott alkatrészek alkalmazásával. Ráadásul ilyen jellegű alkatrészeknél mindenképpen kerülendőnek tartjuk utángyártott darabok alkalmazását.

skandar | 2009-03-30 21:45 mazda-auto.hu részére

Meg egy-ket kerdes a 120-as szervizrol.
Az alabbi lista teljes, vagy kell meg massal is szamolnom? Gondolok itt az uzemanyag-, levegoszuro, hoszbordas szij stb.-re.(M6 DTS 121) Es meg se merem kerdezni, de hozott anyaggal dolgoztok-e, vagy minden estben ragaszkodtok a sajathoz? Koszonettel Ferenc

mazda-auto.hu | 2009-03-30 10:11 Fecó részére

Nálunk minta alapján ki lehet választani a leendő üléshuzat anyagot, amit két héten belül elkészítenek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó