2025. Március 3. Hétfő - Kornélia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tömörgumistalicska | 2008-08-19 15:09

Sziasztok!

Abban kérem a segítségeteket, hogy hogyan lehet megállapítani egy kiszerelt fényszóróról (nem xenonos), hogy működik-e rajta a fényszóró magasság állítás.

Köszi szépen a választ!
Jó autózást Nektek!

dana | 2008-08-19 10:07

Hello! Már egyszer írtam a problémám ügyében. Nekem egy 2004-es Diesel 136LE 6-osom van. Kb. egy éve vettem. Az elején bnem volt vele semmi gond, majd rá kb. fél évre 5. fokozatba olyan 120-135km/h között ha egyenletes tempóval haladok akkor elkezd rángatni az autó. Ha ugyan ekkora fordulaton 4. fokozatban vagyok, akkor nem rángat. Azt vettem észre hogy ha jobb minőségű gázolajat tankolok (Shell V-Power, stb.), vagy öntök a gázolajhoz valamilyen cetánszám növelő adalékot, akkor nem rángat. Mi lehet az oka? Második kérdésem hogy a motortérből mikor már meleg a motor egy kis ciripelő hang hallatszik. Ha bekapcsolom a klímát akkor elhallgat. Ha kikapcsolom azonnal visszajön. Ez mi lehet? Köszi!

tömörgumistalicska | 2008-08-18 18:14

Kedves Mazda-auto!

Örülök, hogy múlt héten meglátogattam a szervízt, viszont nagyon sajnálom, hogy nem tudtátok megoldani a jobbrahúzási gondot.

Valahol olvastam, hogy esetleg toronycsapágy csere javítana a helyzeten. Nektek mi a véleményetek ezzel kapcsolatban?

Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2008-08-18 12:12 bal700 részére

Meg kell kérdezni az ottani Mazda szervízben, mivel nem a Mazda forgalmazza az adalékot.

kaboca | 2008-08-17 11:32 bal700 részére

Szerintem ki kell szerelni és úgy kell kitisztítani. Mindenképpen jobban jársz mert akkor biztos lehetsz benne, hogy tiszta. Persze nem merem azt mondani, hogy az adalék nem jó. :)

bal700 | 2008-08-16 12:12 mazda-auto.hu részére

Fejér megyében lakom, titok az az egr szelep tisztító adalék???? máshol is meg tudom venni???? Ha nem akkor megyek hozzátok érte lassan úgy is olaj csere lesz a gépnél! És köszi az infót!!! Üdv

kaboca | 2008-08-15 10:01 bal700 részére

Az enyém nem kerreg, nem kattog, és nem ráz, ráadásul mivel DPF-es nem is füstöl. A benzines lehet, hogy élvezetesebb, de ahhoz azért már egy 2,5 liter feletti motor kell. Úgyhogy nehogy 1.8-ast vegyél mert vissza fogod sírni a dieselt. :)

mazda-auto.hu | 2008-08-14 14:08 Oszi részére

Az átlagfogyasztás mérőt érdemes viszonylag sűrűn, mondjuk tankolásonként lenullázni. Ellenkező esetben sokszor helytelen adatot mutat. A BC egyébként a PCM-től kapja az adatokat, amely valószínűleg a sebesség, az idő, az utolsó nullázás óta megtett távolság és az átfolyásmérő adatai alapján számol.

mazda-auto.hu | 2008-08-14 14:04 bal700 részére

Új dolog, hogy van egy speciális üzemanyag adalékunk, amely a kipufogógázokon keresztül képes megtísztítani az EGR szelepet, amei ezáltal el is csendesedik. Esetleg érdemes kipróbálni.

bal700 | 2008-08-14 11:33 almapaprika részére

To Almapaprika!

Nekem ugyanez a bajom és EGR szelep, működik csak csörög:) 1500-2000 között. 70 ezer egy egr szelep röhejes.( bontóban már van 40 ér is ) Amúgy a szervízbe nálam sem tudtak mit szólni hozzá, mondtam hogy nézzük meg az egr szelepet és utána derült ki hogy az. Ha menet közben félig lehúzták akkor megcsörrent, a computer nem jelzett hibát tehát működik csak néha csörög. Előbb utóbb lehet hogy tönkremegy a sok koromtól. Amúgy magánvéleményem: most dizelem van eddig 2.0 benzinesem volt 13 évig de megbántam a cserét. Itt Eu-ban behülyítik az embereket a dizellel! A gyártók ebbe fektettek sok pénzt ezért, aki nem megy sokat jobb egy benzines élvezetesebb nincs benne korom turbó intercooler sok ketyere ami elromlik, nem füstöl és nem romlik el 10 évig nem kell hozzányúlni csak olajat cserélni benne. A dizel amennyivel kevesebbet eszik 2x annyit költesz rá 10 év alatt:) A következő mazdim nem dizel lesz az tuti én nem tudom megszokni a kerregést kattogást rázást füstölést + vezetni sem élvezet 2000-3500 ig autó az alatt meg nem részletezem:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó