2025. Március 3. Hétfő - Kornélia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


knorbert | 2008-08-22 14:17

Sziasztok!

Egy hét alatt kétszer is előfordult (Mazda 6 2.0D 136LE, 2004), hogy alapjáraton járó motornál egyszer csak felugrott a fordulatszám kb. 1300 1/min -re, majd kb. 10mp után visszaállt alapjáratra. Normális ez ? Mitől lehet? összefügghet a korábban leírt füstölési problémámmal?

mazda-auto.hu | 2008-08-22 08:01 dana részére

Azt írtad, hogy a drágább gázolajokkal nem rángat. Ebből következtetünk nyomásproblémára. Át kellene nézni az autót, illetve egy műszeres tesztet végezni, anélkül kár találgatásokba belemennünk.

mazda-auto.hu | 2008-08-22 07:56 dana részére

Kérjük ne tedd fel többször a hirdetéses hozzászólásodat. A fórumot alapvetően nem azért hoztuk létre, hogy helyt adjon apróhirdetéseknek, és ezt az álláspontunkat továbbiakban is szeretnénk fenntartani.

dana | 2008-08-21 15:19

Mazda 6-hoz / Mazda 3-hoz króm tükör borítás (9000Ft), -kilincsborítás (9E), belső ajtónyitó-keret borítás (7500). Mazda 6 króm küszöb (14E).

Alumínium toronymerevítő (20E)

Szinte az összes Mazda típushoz CD-tár csatlakozójára AUX/külső hangbemeneti modul (RCA/3.5mm Jack) (18E)

MP3/WMA lejátszó a gyári CD-tár csatlakozóra, (kiírja a számcímeket az autó kijelzőjén és a gyári kezelőgombokkal tudunk a számok között keresni, léptetni, stb.) USB/SD kártyafoglalat, 3.5mm vonalbemenet is van rajta (23E).

Mazda 6 136LE M-Power digitális Tuningbox 43E, (155LE, 360Nm, 10% fogyasztáscsökkenés, bolti ára 50E)

Ha valaki érdeklődik: dana@josa.hu

dana | 2008-08-21 15:02

Azt elfelejtettem írni, hogy ha tartom a tempót 130-al (mindegy hogy tempomat, vagy gázpedál), akkor elkezd rángatni, de ha gázt adok hogy gyorsítsak (akármilyen kis mértékűt is) akkor megszűnik a rángatás és gyorsul az autó. Ha a nyomással lenne gond akkor ekkor is rángatnia kellene, nem?

dana | 2008-08-21 14:55 mazda-auto.hu részére

Tehát az üzemanyagrendszer nyomásproblémái lehet a gond? Ez akkor lehet a nagynyomású szivattyú, vagy a szűrők, vagy valahol dugulás, folytás a rendszerben? Lehet a porlasztócsúcs dugulása is? A motortérben cseréltünk már szűrőt, továbbra is rángat. Most volt olajcsere, levegőszűrő csere. Az üzemanyagtartálynál is van szűrő úgy tudom, talán 2 is? Egy durva és egy finom? Ezeket lehet cserélni? Milyen áron lehet beszerezni? A nagynyomású szivattyút lehet tesztelni, mérni?

mazda-auto.hu | 2008-08-21 10:56 tömörgumistalicska részére

A Mazda6 első futóműve dupla keresztlengőkaros kialakítású. A lengőkarok a toronycsapágytól függetlenül vannak rögzítve. Ez azt jelenti, hogy a toronycsapágyaknak nincs befolyása a futómű geometriai adataira, így az utánfutásra sem.

tömörgumistalicska | 2008-08-21 09:56 mazda-auto.hu részére

Nincs kizárva hogy segít, elméletileg ha jól gondolom a két új toronycsapágy az utánfutást módosítja. És mennyibe kerül egy ilyen toronycsapágy csere móka Nálatok?

mazda-auto.hu | 2008-08-21 09:15 tömörgumistalicska részére

1. Lehetőségként mindenképpen érdemes lenne toronycsapágyat cserélni, de elvileg ez nem vezet a megoldáshoz. Hátha szerencsénk lesz. 2. Áramot kell adni a magasságállító motornak.

mazda-auto.hu | 2008-08-21 08:01 dana részére

1.Elképzelhető, hogy nyomásproblémák vannak az üzemanyag ellátó rendszerben és a jobb gázolajjal a kisebb nyomással is jól működik. 2. Valószínűleg a klímakompresszor kuplungjának csapágya kopott.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó