2025. Március 3. Hétfő - Kornélia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-07-28 22:03 Andron részére

a kettos tomegu lendkerek lenyege,hogy nem a kuplung tarcsaban van a csillapitas,hanem a lendkerekben,hogy a nem kivant vibraciot elnyelje.viszont ha a csillapitasert felelos rugok mar nem jok es ugye itt a kuplung tarcsaban sincs csillapitas ezert,a rossz rugok nem tudjak ellatni a feladatukat es csillapitas nelkul tul nagy a terheles es lefulad az auto vagy tul nagy gazzal kell indulni ilyenkor viszont a nincs elofeszitve a kuplung es visszarughat.rugok hianyaban (nem megfelelo rugo ero eseten csak "lotyog" a lendkerek.kicsit olyan ez mint a lengescsilapito mikor mr rossz.lefele a rugo tolja viszont a csillaptasert a lengescsillapito a felelos,ha nem jo a lengescsillapito akkor elkezd pattgnio a kerek csillapitatlanul.

masik veszely ha rugok annyira szarok,hogy kiesnek a helyukrol vagyis szetveri a lendkerek es kihullanak es persze ilyenkor bedaralja a forgo kplung es megnagyobb kart okoznak esetleg a kuplung hazat kiutik,stb.

kicit keszekusza lett es valoszinuleg nem is pontos,de nagyabol ez van.
nem a csuszas itt a gond.

Andron | 2008-07-28 17:06

Köszönöm a gyors választ! Valóban nem tudtam levinni Csabára most a kocsit, mert már annyira kipörgött a motor, hogy ilyen hosszú útnak nem mertem nekivágni. De egyébként Harasztiban vettem az alkatrészeket, és ott valóban 170e a bontott lendkerék. Újonnan 330e a gyári (Bárdi autó) Sajnos most 170e pluszom sincs,, így is 120e lesz a kuplungcsere munkadíjjal. A lendkerék egyébként valóban lötyög kicsit, én is láttam, éremélem azért még kibírja a cserét. Tényleg nem tud elindulni a kocsi bizonyos szintű kopás után? Tudom, hogy látni kellene , hogy biztosabb diagnózist lehessen felállítani, de remélem nem lesz gond.... Várom azért a mazda-auto véleményét is! Köszi mégegyszer!!!

Oszi | 2008-07-26 02:50 Oszi részére

Mielott a bontot hivod ,kerdezd meg mazda-autoketol.hogy nekik nincs-e egy jo allapotu bontot vagy az ujat menyiert adjak mert szerintem nincs 300000Ft.

Oszi | 2008-07-26 02:47 p5226 részére

amikor villog akkor tudatja veled,hogy mi a baj,am ehhez kellene ismerned a kodokat.

ha jol megfigyeled akkor az elso villogasok az elso szamjegyet es masodik villogasok ,ami egy rovid szunet utan kovetkezik, a masodik szamjegyet utanna egy hosszabb szunet es kedi elorol 3x aztan folyamatosra valt.

ha sikrul kiolvasnod a villogasokbol a kodot akkor elvileg ha felhivsz egy markaszervizt akkor megtudjak mondani a pontos hibat.

tobbnyire az anyosules erzekloje szokta bemondani az unalmast illetve lehet meg kontakthiba es meg sok mas.

Oszi | 2008-07-26 02:41 Andron részére

Sajnos rosszhirem van szamodra.
Ha a 2-ostomegu lendkereket nem csereled ki akkor az furcsa dolgokat tud produkalni.konnyen elofordulhat,hogy nem tudsz majd elindulni az autoval mert "visszarug" indulasnal es ezzel a motort is megterheled ami ilyenkor lefulad eleg surun (errol majd mazda-auto ir pontosan)
Valoszinuleg nem markaszervizben javitattod az autot,mert ha ott javitanak akkor pontosan megtudnak allapitani,hogy mennyire van ki az lkatresz illetve,hogy kibirna-e meg 1 kuplug cseret.

melyik bontoban erdeklodtel???0670-310-1510 szamon erdeklodj (dunaharaszti elott vannak)korrekt arakkal dolgoznak es meg cseregaranciat is meglehet veluk beszelni.(marmint ha beszerelesnel derl ki,hogy em jo az alkatresz)

kaboca | 2008-07-26 01:33 Andron részére

A kopogó hang, különösen ha a leállításkor hallatszott utalhat a kettős tömegű lendkerék hibájára is.
Off elég egy helyre beírnod On

p5226 | 2008-07-25 20:09

Sziasztok.Mi az ,amikor elkezdett villogni a légzsákvisszajelző, aztán egy idő után égve maradt....?

Andron | 2008-07-25 15:35

Sziasztok! Hála Istennek régen nem volt baj az autóval, ezért egy időre nem is írtam ide.... Ámde új problémáim akadtak..... Elsősorban Oszihoz, és a mazda-auto teamnek szól a kérdés. Szóval elfáradt a kuplungom és szétszedtük. Szokásos tünetek... gázadásra felpörög a motor, stb. Viszont, azt nem tudtam, hogy ilyenkor a lendkerék is tönkremegy és , amikor meg akartam rendelni a Bárdinál a cuccokat, kiderült , hogy a lendkerék ára 300e Ft..... Bontva már 170e Ft-ért is hozzájuthatunk "mindössze". Kérdésem az lenne, hogy mennyire veszélyes visszatenni a régi lendkereket(eléggé billeg), ha az új kuplungszerkezetet, a tárcsát, és a kinyomócsapágyet beletesszük. Nincs most plusz 200e Ft-om kicserélni, de az autó már darabokban van és össze kellene rakni. Milyen tüneteket okozhat a nem megfelelő lendkerék? Mert amikor már rossz volt a kuplung, jött alulról egy kotyogó hang bizonyos fordulatszámnál.... Lehet ez a lendkerék? Előre is köszi a választ srácok!

Oszi | 2008-07-24 12:39 zoli 691 részére

1,8-as benzines NEM SZIJAS hanem lancos es ha jol tudom a hivatalos csere intevallum 5ev vagy 240000km.

zoli 691 | 2008-07-23 20:37

Helló,van egy 2002 es évjáratú 1.8 as benzines mazda6 om és nem tudom hány km után kell vezérműszíjat cserélni és mennyiből jön ki?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó