2025. Március 3. Hétfő - Kornélia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Még több Skyactiv váltó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
Oszi | 2008-07-28 22:03 Andron részére
a kettos tomegu lendkerek lenyege,hogy nem a kuplung tarcsaban van a csillapitas,hanem a lendkerekben,hogy a nem kivant vibraciot elnyelje.viszont ha a csillapitasert felelos rugok mar nem jok es ugye itt a kuplung tarcsaban sincs csillapitas ezert,a rossz rugok nem tudjak ellatni a feladatukat es csillapitas nelkul tul nagy a terheles es lefulad az auto vagy tul nagy gazzal kell indulni ilyenkor viszont a nincs elofeszitve a kuplung es visszarughat.rugok hianyaban (nem megfelelo rugo ero eseten csak "lotyog" a lendkerek.kicsit olyan ez mint a lengescsilapito mikor mr rossz.lefele a rugo tolja viszont a csillaptasert a lengescsillapito a felelos,ha nem jo a lengescsillapito akkor elkezd pattgnio a kerek csillapitatlanul.
masik veszely ha rugok annyira szarok,hogy kiesnek a helyukrol vagyis szetveri a lendkerek es kihullanak es persze ilyenkor bedaralja a forgo kplung es megnagyobb kart okoznak esetleg a kuplung hazat kiutik,stb.
kicit keszekusza lett es valoszinuleg nem is pontos,de nagyabol ez van.
nem a csuszas itt a gond.
Andron | 2008-07-28 17:06
Köszönöm a gyors választ! Valóban nem tudtam levinni Csabára most a kocsit, mert már annyira kipörgött a motor, hogy ilyen hosszú útnak nem mertem nekivágni. De egyébként Harasztiban vettem az alkatrészeket, és ott valóban 170e a bontott lendkerék. Újonnan 330e a gyári (Bárdi autó) Sajnos most 170e pluszom sincs,, így is 120e lesz a kuplungcsere munkadíjjal. A lendkerék egyébként valóban lötyög kicsit, én is láttam, éremélem azért még kibírja a cserét. Tényleg nem tud elindulni a kocsi bizonyos szintű kopás után? Tudom, hogy látni kellene , hogy biztosabb diagnózist lehessen felállítani, de remélem nem lesz gond.... Várom azért a mazda-auto véleményét is! Köszi mégegyszer!!!
Oszi | 2008-07-26 02:50 Oszi részére
Mielott a bontot hivod ,kerdezd meg mazda-autoketol.hogy nekik nincs-e egy jo allapotu bontot vagy az ujat menyiert adjak mert szerintem nincs 300000Ft.
Oszi | 2008-07-26 02:47 p5226 részére
amikor villog akkor tudatja veled,hogy mi a baj,am ehhez kellene ismerned a kodokat.
ha jol megfigyeled akkor az elso villogasok az elso szamjegyet es masodik villogasok ,ami egy rovid szunet utan kovetkezik, a masodik szamjegyet utanna egy hosszabb szunet es kedi elorol 3x aztan folyamatosra valt.
ha sikrul kiolvasnod a villogasokbol a kodot akkor elvileg ha felhivsz egy markaszervizt akkor megtudjak mondani a pontos hibat.
tobbnyire az anyosules erzekloje szokta bemondani az unalmast illetve lehet meg kontakthiba es meg sok mas.
Oszi | 2008-07-26 02:41 Andron részére
Sajnos rosszhirem van szamodra.
Ha a 2-ostomegu lendkereket nem csereled ki akkor az furcsa dolgokat tud produkalni.konnyen elofordulhat,hogy nem tudsz majd elindulni az autoval mert "visszarug" indulasnal es ezzel a motort is megterheled ami ilyenkor lefulad eleg surun (errol majd mazda-auto ir pontosan)
Valoszinuleg nem markaszervizben javitattod az autot,mert ha ott javitanak akkor pontosan megtudnak allapitani,hogy mennyire van ki az lkatresz illetve,hogy kibirna-e meg 1 kuplug cseret.
melyik bontoban erdeklodtel???0670-310-1510 szamon erdeklodj (dunaharaszti elott vannak)korrekt arakkal dolgoznak es meg cseregaranciat is meglehet veluk beszelni.(marmint ha beszerelesnel derl ki,hogy em jo az alkatresz)
kaboca | 2008-07-26 01:33 Andron részére
A kopogó hang, különösen ha a leállításkor hallatszott utalhat a kettős tömegű lendkerék hibájára is.
Off elég egy helyre beírnod On
p5226 | 2008-07-25 20:09
Sziasztok.Mi az ,amikor elkezdett villogni a légzsákvisszajelző, aztán egy idő után égve maradt....?
Andron | 2008-07-25 15:35
Sziasztok! Hála Istennek régen nem volt baj az autóval, ezért egy időre nem is írtam ide.... Ámde új problémáim akadtak..... Elsősorban Oszihoz, és a mazda-auto teamnek szól a kérdés. Szóval elfáradt a kuplungom és szétszedtük. Szokásos tünetek... gázadásra felpörög a motor, stb. Viszont, azt nem tudtam, hogy ilyenkor a lendkerék is tönkremegy és , amikor meg akartam rendelni a Bárdinál a cuccokat, kiderült , hogy a lendkerék ára 300e Ft..... Bontva már 170e Ft-ért is hozzájuthatunk "mindössze". Kérdésem az lenne, hogy mennyire veszélyes visszatenni a régi lendkereket(eléggé billeg), ha az új kuplungszerkezetet, a tárcsát, és a kinyomócsapágyet beletesszük. Nincs most plusz 200e Ft-om kicserélni, de az autó már darabokban van és össze kellene rakni. Milyen tüneteket okozhat a nem megfelelő lendkerék? Mert amikor már rossz volt a kuplung, jött alulról egy kotyogó hang bizonyos fordulatszámnál.... Lehet ez a lendkerék? Előre is köszi a választ srácok!
Oszi | 2008-07-24 12:39 zoli 691 részére
1,8-as benzines NEM SZIJAS hanem lancos es ha jol tudom a hivatalos csere intevallum 5ev vagy 240000km.
zoli 691 | 2008-07-23 20:37
Helló,van egy 2002 es évjáratú 1.8 as benzines mazda6 om és nem tudom hány km után kell vezérműszíjat cserélni és mennyiből jön ki?