2025. Március 3. Hétfő - Kornélia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Még több Skyactiv váltó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-08-05 08:23 almapaprika részére
Elképzelhető, hogy az EGR szelep hangosabb a kelleténél. Nehéz így látatlanban konkrétumot írni.
Oszi | 2008-08-04 21:05
Mazda-auto:
MPS-unknel a csattogasra visszaterve a pontos magyarazat igy utolag a szervizfonoktol aki vizsgaztatta a szereloit :
a stabilizator miatt volt a hang mert akkora forduklatszam diferencia volt az elso es hatso tengely kozot amit ugy erzekelt,hogy bekell avatkozni viszon t nem tudot es ezert csattant es rugot az auto illetve olyanra is velt emlekezni,hogy a hasznalati utasitasban benne van ,hogy 8-10eKM kent az elso es hatso tengelyen levo kerekekket megkell cserelni a kopas miatt.
Te tudsz valami ilyesmirol?
almapaprika | 2008-08-04 18:05
Tisztelt Mazda-Autó és Fórumtársak!
Jópár hozzászólást elolvastam, de bevallom, nem mindet, így lehet, hogy kérdésem nem lesz új. Mégis kérlek benneteket segítsetek, mert lassan megőrít a dolog. Arról van szó, hogy van egy gyönyörű 2003-as évjáratú 2000-es diesel 6-osom. (a 121 lovas) Imádnám az autót, ha nem lenne egy engem rendkívül idegesítő hibája. Nevezetesen 1500-as és 2000-es fordulat között bármely sebesség fokozatban kerregő hang jön a motortérből. Nem durva, mert a légkondit meg a rádiót ki kell kapcsolnom, hogy más is hallja, de zavaró. Na most. Már harmadszor viszem ezzel a hibával szervizbe, mindig nagyon kedvesek velem, de a hibát nem sikerül megszüntetniük. Elsőre nem is hallották, másodszorra a vezérlésen állítottak. Most megy harmadszorra. Olvastam itt, hogy EGR szelep, meg nagynyomású tudomisén micsoda igensok pénzért, de esküszöm már ez is jobban tetszene, mint az, hogy ők nem, én viszont egyfolytában hallom.Mi a véleményük, véleményetek?
almapaprika | 2008-08-04 18:00
Tisztelt Mazda-Autó és Fórumtársak!
Jópár hozzászólást elolvastam, de bevallom, nem mindet, így lehet, hogy kérdésem nem lesz új. Mégis kérlek benneteket segítsetek, mert lassan megőrít a dolog. Arról van szó, hogy van egy gyönyörű 2003-as évjáratú 2000-es diesel 6-osom. (a 121 lovas) Imádnám az autót, ha nem lenne egy engem rendkívül idegesítő hibája. Nevezetesen 1500-as és 2000-es fordulat között bármely sebesség fokozatban kerregő hang jön a motortérből. Nem durva, mert a légkondit meg a rádiót ki kell kapcsolnom, hogy más is hallja, de zavaró. Na most. Már harmadszor viszem ezzel a hibával szervizbe, mindig nagyon kedvesek velem, de a hibát nem sikerül megszüntetniük. Elsőre nem is hallották, másodszorra a vezérlésen állítottak. Most megy harmadszorra. Olvastam itt, hogy EGR szelep, meg nagynyomású tudomisén micsoda igensok pénzért, de esküszöm már ez is jobban tetszene, mint az, hogy ők nem, én viszont egyfolytában hallom.Mi a véleményük, véleményetek?
AndreW77 | 2008-08-04 10:54 Fecó részére
Köszi, Fecó, megkaptam a képeket. Nekem is kapásból a kocsimosásos probléma jutott eszembe...
Kár, hogy nem nagyon lehet mérni, hogy hatásos-e, gondolom, viszonylag kevesen készítettek közvélemény-kutatást az autó elöl épp elugró szarvasok körében, hogy mi miatt ugrottak el :)...
Fecó | 2008-08-01 18:49
Szia AndreW77,Fecó v.Olvastam a problémád.Létezik vad riasztó,k-b500ft,autos boltban beszerezhető.Megnyúgtató hogy van rajta,bár tavaly igy is el gombáztam 1 nyulat,összetört rajta kissé1-2 müanyag(még jó hogy csak nyúl).Én a tükör alá ragasztottam(öntapados),és a szélét szintelen szilóplasztal ne essen le,maradandó sérülést nem okoz ha véletlenül le esik,és cserélni kell,pl:kocsimosásnál véletlenül le töröm,(jártam igy).Ha veszel,érdemes venni1 plussz garnitúrát(2db)Ha meg találom a tel számod,küldök képeket.Üdv
AndreW77 | 2008-08-01 09:34
Sziasztok!
Lehet, hogy kicsit off, de azért ideírom.
Mostanában megszaporodtak a környezetemben az olyan balesetek, hogy éjjel kiugrott a kocsi elé valamilyen vad, aztán jó nagy kárt tett (többnyire magában is, de a kocsiban is). Kérdés: 3-500Ft-ért lehet kapni vadriasztót. Hatásos ez? Kicsit szkeptikus vagyok, de hátha valaki megcáfol. Következő kérdés pedig, hogy ha esetleg hatásos, hova lehet úgy felbiggyeszteni, hogy működjön is, de ne látszódjon (merthogy nem egy kimondottan esztétikus darab, pláne nem egy fehér autón)? Előre is köszi a válaszokat!
tömörgumistalicska | 2008-07-29 21:09 Oszi részére
Kedves Oszi! Köszönöm szépen a reménykeltő válaszodat! Nagy kő esett le a szívemről. Hibamentes kilométereket kívánok!
A
Oszi | 2008-07-29 15:08 tömörgumistalicska részére
Nem, a benzinesnel nincsenek olyan jellegu vibraciok amik miatt indokolt lett volna a kettostomegu lendkerek alkalmazasa.benzinesben "sima hagyomanyos" lendkerek van es a kuplungtarcsaban van a csillapitas.
tömörgumistalicska | 2008-07-29 11:16 Oszi részére
Szia Oszi és Mazda autó! Elég borzongva olvasom ezeket a 300 ezer forintos kuplungjavítási sorokat. A benzinesekben is ilyen aranyárban mért kettős tömegű lendkerék van?
Köszi a választ!
A