2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-06-19 16:43 AndreW77 részére

Mielőbb ki kellene vizsgálni a dolgot, nehogy nagyobb kárt okozzon.

AndreW77 | 2008-06-19 14:16 Szepi részére

Többünknél volt már ilyen hiba (nekem 120le-s dízelem van, tavaly nov.-i). Ráadásul közel azonos időben (kb.1hónapja) jelentkezett ugyanannál a társaságnál (kagylós) történt tankolás után. Lehet, hogy csak véletlen, én egyelőre nem csináltam semmit, nem is nagyon terveztem, csak majd a 20e-es szervíznél. Addig még remélem elvisz egy hosszú hétvégére Horváto.-ba, meg egy nagyobb európai körútra is...
Mazda-autó! Lehet, hogy a nagyobb út előtt ki kell vizsgáltatni ezt a problémát? Bemelegedés után nincs tünet...
Köszi!

mazda-auto.hu | 2008-06-19 13:55 Szepi részére

Lehet gázolajszűrő is, de akár erőátviteli probléma (lendkerék)is lehet a dolog. Egy műszeres teszt része a 20000km-es szervíznek, ami kiindulási alap lehet. Ettől függetlenül egy próbaút is elárulhatja a szerelőnek a hiba okát.

Szepi | 2008-06-19 12:56

Tisztelt Mazdaautó!

Fél éves 143CDH hatosomban újabban indítás után az alapjárat ingadozik, bemelegedés után 2000 alatt picit érezhetően rángat. Nagyobb gázt adva az autó megindul majd egy másodperc múlva megtorpan, majd újra nekilendül. Gázolajszűrő ill. szoftverfrissítés segíthet-e rajta, ill. 20.000 km-es szervíznél van-e frissítés? Választ előre is köszi.

mazda-auto.hu | 2008-06-19 08:21 prwnd részére

Elsősorban valamilyen 0w-30-as indexű motorolajat javaslunk. Mi Mobil-1 0w-30 Super Syn motorolajat használunk. A jelenleg kapható motorolajok közül a 0w-xx-ek állnak legközelebb hideg állapotban, a bemelegedés után megkívánt viszkozitáshoz. Persze még ezek is távol vannak tőle. A rövid utak miatt egyébként akár 0w-20 is javasolható lenne, hiszen az olajnak nincs ideje bemelegednie, de az esetlegesen már sokat futott motor miatt maradjunk a 30-asnál.

prwnd | 2008-06-18 19:28

Kedves Mazda-Auto!

Olajcseréhez közeledik a 2.0 turbodiesel 4 éves M6-om. A kérdésem az, hogy milyen motorolajat rakassak bele, ugyanis megváltoztak az autózási szokásaim. Többször megyek 5-10 km távolságokat. Olyan olajat szeretnék belerakatni, ami télen is megállja a helyét ilyen körülmények között.
Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-06-18 16:40 NomakRaven részére

Körülbelül 68-70e Ft. Az intercooler problémája garanciális.

NomakRaven | 2008-06-18 15:29

hali mondja meg nekem valaki hogy átlagossan mennyibe kerül a 200000 es serviz mert nekem itt ausztriába 412 eurot mondtak + még valamennyi ha a coolerel van valami

tömörgumistalicska | 2008-06-16 17:12

Kedves 6-os tulajok, mazda-auto! Nemsokára szeretném megejteni a váltóolaj cserét a 2.0 benzinesen. Van valami trükkje neki, mire kell odafigyelnem? Köszi a választ!

tömörgumistalicska | 2008-06-16 16:56 Oszi részére

Köszi a magyarázatot, én is valami hasonlót gyanítottam. :-) Innen is látszik, hogy az autónak is van lelke. :-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó