2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-07-15 12:43

dizel 6-osban mennyire jellemzo a vakum szivattyu meghibasodas?mukodni mukodik csak valami furcsa zorgo hang jon 2500fordulat kornyeken onnan ahol a szivattyu van.vettem 1 bontotatt es furcsa hogy ugyan az a hang maradt.a szerelok nem tudjak 100%-ra allitani ,hogy az a rossz vagyis allitjak 2-en is de nekem nem egyertelmu.
most viszek meg 1 bontotatt es ha nem a hang marad akkor vagyok bajban.ennyire szerencsetlen lennek?vagy lehet ott mas is ami adhatja a hangot???

vagy rendeljek bele ujat 150+afa-ert es ha marad a hang akkor ne fizessem ki? :) 3hetig alt ott az auto es nem tudtak megallapitani,hogy pontosan minek van hangja? :)

dana | 2008-07-15 12:23

Üdvözlöm!

A kérdésem az lenne hogy Mazda6 Diesel (136LE) 2004 évjárathoz milyen motorolajat írnak? Mennyiért tudom ezt beszerezni. Fontos-e hogy mennyi km van az autóban? Ha igen akkor érdekelne 80.000km és 160.000km-es autóhoz is. Az olaj pontos paraméterei és érdekelne. ACEA? API? SC,SF stb.?

dana | 2008-07-15 12:20

Az olaj pontos paraméterei és érdekelne. ACEA? API? SC,SF stb.?

dana | 2008-07-15 12:17

Üdvözlöm!

A kérdésem az lenne hogy Mazda6 Diesel (136LE) 2004 évjárathoz milyen motorolajat írnak? Mennyiért tudom ezt beszerezni. Fontos-e hogy mennyi km van az autóban? Ha igen akkor érdekelne 80.000km és 160.000km-es autóhoz is.

tranyos | 2008-07-14 20:04

Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy 13.000km van a DPF-es dízel M6-omban és nem egyértelmű, de mintha az olajszintem az x jelzés felett van vagy egy cm-el. Létezik? Sokat használom városban, városon kívül 150-160-as tempóval. A DPF lámpa még sosem világított. Készülünk Olaszba, lecseréljem elötte az olajat?

mazda-auto.hu | 2008-07-14 09:50 koklar1 részére

Valószínűleg mindenképpen le kell venni a belső ajtóburkolatot.

koklar1 | 2008-07-12 15:51

Sziasztok.A segítségeteket kérném.
Van egy Mazda6 kombim 2004-es.A vezető oldali ajtó bezáródott és a közponizár nyit rajta, de sem belülről, és sem kívűről nem lehet kinyítni, olyan mintha mégis zárva lenne.(olyan a külső, és belső kilincs is húzásra mintha csukva lenne.)
Hogyan tudnám kinyitni az ajtót?
Köszi Mindenkinek előre is.

Oszi | 2008-06-30 21:46

A gyar allaspontja szerint a keruletben 3mm elterest bir elviselni a hajtas lanc az elso es hatso tengely kozt es mivel nekunk szerintuk tobb lehet(amit nem is nagyon vitatok,mert szemre is mas) ez okozhatja a furcsa jelenseget.Probabol veszunk vagy 4 egyformat vagy 2 olyat mint elol van.De ha ez sem oldja meg akkor johet az osztomu csere aztan majd megvizsgalja a gyar :)De bizom a mernokokben es remelem,hogy ez a hiba.

EGR szelpnek mekorat kell mozdulnia? 2003-as es meg nincs a tettejen vezetek illetve csatlakozo.nekem mozog mikor gazt adunk,de a szerelo szerint keveset 3-5mm-et.

mazda-auto.hu | 2008-06-30 16:28 Oszi részére

Köszönjük a jelentést! Azonos méretjelzés esetén is vannak különbségek a különböző mintájú és márkájú gumiabroncsok között, és így előáll a tengelyek között egy fordulatszámkülönbség. Kíváncsian várjuk a fejleményeket.

Oszi | 2008-06-30 15:51

IC-m cserelve :) vakumszivatyum is csere szorul,bar a 156000Ft+afa szerintem sok es inkabb megveszem a bontobol 35*ert (akar 4x cserelhetem a gyari uj araert).korrozio vedel ,doblemez cserevel keszuloben van :)gyors helyzet jelentes.

MPS-nel kicsereltek az osztomunel levo bakokat,de a hiba nem mult el,viszont kozben a mernokok azt mondjak,hogy mivel elol es hatul mas gyartmanyu es allapotu gumik vannak ,ezert az is okozhatja a csattanas es rugast.most veszunk hatra is olyan gumit mint elol van es majd kiderul az igazsag :) ami ugye odat van :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó