2025. Március 3. Hétfő - Kornélia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gume | 2008-07-21 14:13

Hali! Bocsi, ez nem spam akart lenni, de megnyomtam és vártam perceket, aztán mégegyszer.. Erre most fél 20 perc után látom, hogy többször is megjelent. (Azért itt látok némi programozói hiábt is...) Bocsi!

Gume | 2008-07-21 13:50

Hello!

Már a másik topikban is kérdeztem, de az úgy tűnik, hogy halott. Szóval van az akksi problémám és kérdezném még a vele esetleg összefüggő dolgokat.

Aksi probléma: Régi aksi úgy tűnik, hogy meghalt, legalábis üresen is dobja a feszültséget. Az új aksinál rámértek az indításra és meglepődve láttak 400 ampereket, sőt 600 is volt. Szerintük rossz az indító. Kérdésem, hogy ez az érték valóban mutatja-e, hogy hiba van, illetve ha tényleg hiba akkor mennyi a javítás?

Aksi halála váratlanul ért, így nem is indult el az autó. Mivel bika kábel nem volt (És utólag kiderült, hogy mindegy is, mert egy normál autós aksi nem indítja) és nem volt idő segítséget hivni (MES sem vette fel) ezért maradt, hogy betolom. Betoltuk, de ettől egy ideig nagyon nagyon büdös lett, pedig szinte azonnal indult.. Kérdésem, hogy mi lehetett a bűz oka? Okoz a betolás valami problémát?

Aztán még egy uccsó: Az aksit csak úgy tudtam cserélni, hogy kiszedtük a régit és 3 napig állt a kocsi akksi nélkül. Gondolom mindent elfelejtett, amit lehetett. Most viszont úgy érzem, mintha hangosabb lenne az autó, főleg 2000 felett hallok olyan hangot, amit úgy emléksem azelőtt nem hallottam. Amikor visszajön a fordulatszám, akkor kicsit mintha öblösebb lenne a torka.. Lehet ilyen? És mintha a fogyasztás is picit ugrott volna felfelé.. Okozhatja ezt az, hogy nem volt benne aksi. (A riasztó vezérelt abalakim azóta nem csukódnak automatán, de gondolom ezt majd beállítom és jó lesz)

Köszi minden segítséget előre is!

Gume | 2008-07-21 13:46

Hello!

Már a másik topikban is kérdeztem, de az úgy tűnik, hogy halott. Szóval van az akksi problémám és kérdezném még a vele esetleg összefüggő dolgokat.

Aksi probléma: Régi aksi úgy tűnik, hogy meghalt, legalábis üresen is dobja a feszültséget. Az új aksinál rámértek az indításra és meglepődve láttak 400 ampereket, sőt 600 is volt. Szerintük rossz az indító. Kérdésem, hogy ez az érték valóban mutatja-e, hogy hiba van, illetve ha tényleg hiba akkor mennyi a javítás?

Aksi halála váratlanul ért, így nem is indult el az autó. Mivel bika kábel nem volt (És utólag kiderült, hogy mindegy is, mert egy normál autós aksi nem indítja) és nem volt idő segítséget hivni (MES sem vette fel) ezért maradt, hogy betolom. Betoltuk, de ettől egy ideig nagyon nagyon büdös lett, pedig szinte azonnal indult.. Kérdésem, hogy mi lehetett a bűz oka? Okoz a betolás valami problémát?

Aztán még egy uccsó: Az aksit csak úgy tudtam cserélni, hogy kiszedtük a régit és 3 napig állt a kocsi akksi nélkül. Gondolom mindent elfelejtett, amit lehetett. Most viszont úgy érzem, mintha hangosabb lenne az autó, főleg 2000 felett hallok olyan hangot, amit úgy emléksem azelőtt nem hallottam. Amikor visszajön a fordulatszám, akkor kicsit mintha öblösebb lenne a torka.. Lehet ilyen? És mintha a fogyasztás is picit ugrott volna felfelé.. Okozhatja ezt az, hogy nem volt benne aksi. (A riasztó vezérelt abalakim azóta nem csukódnak automatán, de gondolom ezt majd beállítom és jó lesz)

Köszi minden segítséget előre is!

Gume | 2008-07-21 13:44

Hello!

Már a másik topikban is kérdeztem, de az úgy tűnik, hogy halott. Szóval van az akksi problémám és kérdezném még a vele esetleg összefüggő dolgokat.

Aksi probléma: Régi aksi úgy tűnik, hogy meghalt, legalábis üresen is dobja a feszültséget. Az új aksinál rámértek az indításra és meglepődve láttak 400 ampereket, sőt 600 is volt. Szerintük rossz az indító. Kérdésem, hogy ez az érték valóban mutatja-e, hogy hiba van, illetve ha tényleg hiba akkor mennyi a javítás?

Aksi halála váratlanul ért, így nem is indult el az autó. Mivel bika kábel nem volt (És utólag kiderült, hogy mindegy is, mert egy normál autós aksi nem indítja) és nem volt idő segítséget hivni (MES sem vette fel) ezért maradt, hogy betolom. Betoltuk, de ettől egy ideig nagyon nagyon büdös lett, pedig szinte azonnal indult.. Kérdésem, hogy mi lehetett a bűz oka? Okoz a betolás valami problémát?

Aztán még egy uccsó: Az aksit csak úgy tudtam cserélni, hogy kiszedtük a régit és 3 napig állt a kocsi akksi nélkül. Gondolom mindent elfelejtett, amit lehetett. Most viszont úgy érzem, mintha hangosabb lenne az autó, főleg 2000 felett hallok olyan hangot, amit úgy emléksem azelőtt nem hallottam. Amikor visszajön a fordulatszám, akkor kicsit mintha öblösebb lenne a torka.. Lehet ilyen? És mintha a fogyasztás is picit ugrott volna felfelé.. Okozhatja ezt az, hogy nem volt benne aksi. (A riasztó vezérelt abalakim azóta nem csukódnak automatán, de gondolom ezt majd beállítom és jó lesz)

Köszi minden segítséget előre is!

Gume | 2008-07-21 13:41

Hello!

Már a másik topikban is kérdeztem, de az úgy tűnik, hogy halott. Szóval van az akksi problémám és kérdezném még a vele esetleg összefüggő dolgokat.

Aksi probléma: Régi aksi úgy tűnik, hogy meghalt, legalábis üresen is dobja a feszültséget. Az új aksinál rámértek az indításra és meglepődve láttak 400 ampereket, sőt 600 is volt. Szerintük rossz az indító. Kérdésem, hogy ez az érték valóban mutatja-e, hogy hiba van, illetve ha tényleg hiba akkor mennyi a javítás?

Aksi halála váratlanul ért, így nem is indult el az autó. Mivel bika kábel nem volt (És utólag kiderült, hogy mindegy is, mert egy normál autós aksi nem indítja) és nem volt idő segítséget hivni (MES sem vette fel) ezért maradt, hogy betolom. Betoltuk, de ettől egy ideig nagyon nagyon büdös lett, pedig szinte azonnal indult.. Kérdésem, hogy mi lehetett a bűz oka? Okoz a betolás valami problémát?

Aztán még egy uccsó: Az aksit csak úgy tudtam cserélni, hogy kiszedtük a régit és 3 napig állt a kocsi akksi nélkül. Gondolom mindent elfelejtett, amit lehetett. Most viszont úgy érzem, mintha hangosabb lenne az autó, főleg 2000 felett hallok olyan hangot, amit úgy emléksem azelőtt nem hallottam. Amikor visszajön a fordulatszám, akkor kicsit mintha öblösebb lenne a torka.. Lehet ilyen? És mintha a fogyasztás is picit ugrott volna felfelé.. Okozhatja ezt az, hogy nem volt benne aksi. (A riasztó vezérelt abalakim azóta nem csukódnak automatán, de gondolom ezt majd beállítom és jó lesz)

Köszi minden segítséget előre is!

Oszi | 2008-07-21 13:27

Na,ma szetszedtuk az eredeti vakumszivattyumat es nagyon meglepodtunk 2 dolog miatt is.

1.: Miert nem lehet rendelni lapatott hozza???

2.:a 4db lapatbol 2db darabokba tort.

http://kepfeltoltes.hu/view/080721/200807211312_009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/080721/200807211313_010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

valoszinuleg ez volt a hang forrasa.
a kovetkezo bontott darabot szetszedtuk es abban egyben vannak a lapatok,holnap majd kiderul,hogy ezen kivul mas is lehet e meg a hang forrasa.

dx4413 | 2008-07-21 12:48

Üdvözlök mindenkit!

Segitséget kérnék, egy 2007.10. havi 5 ajtós 2.0l-es dizel autóhoz szeretnék magyarnyelvü kezelési leírást akár pdf formátumban is jó lenne.

dx4413 | 2008-07-21 12:47

Üdvözlök mindenkit!

Segitséget kérnék, egy 2007.10. havi 5 ajtós 2.0l-es dizel autóhoz szeretnék magyarnyelvü kezelési leírást akár pdf formátumban is jó lenne.

Oszi | 2008-07-18 16:42 p5226 részére

akkor mindenkep javasolnek egy fertotlenitest ami kb 6000ft+ koltseget jelent viszont utana orom lesz bekapcsolni a klimat mert kellemes illatott fog arasztani. :) es azt hizsem az elso kezeles utan 2-3 honappal kell egy ismetles is a tokeletes fertotlenites erdekeben.utanna eleg az evenkenti 1x-es kezeles vagy igeny eseeten 2x.

p5226 | 2008-07-18 09:08

Köszönöm Oszi!Kicsit büdöset fúj be...Akkor viszem...Üdv!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó