2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


foz | 2008-03-26 12:00

Sziazstok!

Nemrég szereltek be új hangfalakat az első ajtókba (2006 M6) és azóta a vezető oldali ablak mozgató mintha elfelejtette volna a teljesen felemelést ill. leengedést. Az első utasoldali ablakot pedig egyáltalán nem lehet mozgatni innen. Aki szerelte azt mondta, hogy csak 1 csatlakozó van az ajtóban, és azt vissza dugta. Meg tudnátok mondani, mitől lehet ez?
A másik kérdésem nekem is hideg motorral kapcsolatos : amíg be nem melegszik a motor (diezel 143Le, elindulás után kb. 10 percig), elég hangos "csörgő" hangot ad 1500-s fordulattól kezdve. Bemelegedés után elhalkul. Szerintetek ez normális jelenség?

Köszi

mazda-auto.hu | 2008-03-26 10:08 volvofl részére

Állítható a szelephézag, a nagynyomású rendszer inkább csak kalibrálni lehet. Elképzelhető, hogy kokszosodás, porlasztó fellazulás, tömítetlenség stb.. miatt van a hang. Szervízszemle szükséges.

kopter | 2008-03-26 09:42 pierke részére

Szia. Egy elérhetőséget tudnál nekem prezentálni!?Egy barátomat megmozgatta a dolog.

pierke | 2008-03-25 23:46

gyári 16-os alufelni és nyári gumi szettben továbbra is keresi gazdáját 45e/db áron. m3, m5, m6 is jó

http://href.hu/x/54jy

Oszi | 2008-03-25 22:22

a szelephang alapjaraton is meglenne illetve magasabb fordulaton is.
Lehet,hogy a befecskendezok koszolodtak illetve a motorkopas is kozre jatszhat,de pontos infot mazda-autotol kaphatsz.

Szelephezag amugy nohet es nem elalitodas miatt hanem inkabb kopas miatt,de nem jellemzo.20000km-nel majd 120000km-nel kell ellenorizni a szelephezagot es igeny szerint hezagolni.

volvofl | 2008-03-25 20:45

Helló.Van egy 2003-as Mazda6-om.Az utobbi időben elkezdett hidegen kopogosan járni.olyan 2000fordulat alatt.Olyan hang mint ha a szelepek zörögnének vagy a elötöltés lenne nagy.Az lenne a kérdésem hogy el állitothat -e a szelephézag vagy az elötöltés?Köszönettel

cichlid | 2008-03-25 16:59

Tizso: egész nap kint leszek a Fehován (Hungexpo), csak azt nem tudom hogy a kocsi nálam lesz e, mert ugye én egész nap ott leszek, elvileg nem kell. Tehát lehet hogy hoznak visznek. Este szerintem 9 körül leszek talán otthon (XVIII: kerület)
többit mailben: palfaig@gmail.com

üdv
cichlid

mazda-auto.hu | 2008-03-25 11:05 ggoeroegi részére

A gyári alapméret 86,000-86,022 mm között van. +0,25mm-enként van a túlméretes dugattyú és gyűrű szett. Valami nem oké, a 87,5 rengeteg.

Ricsi | 2008-03-25 10:55 mazda-auto.hu részére

Sajna nem, ugyanúgy viselkedett, mint nálatok.Nálatok elfelejtettük kipróbálni, hogy az új nyomásszabályzóval amit feltettetek kipróbálásra, sikerülne e a tanítás. Miskolcon azt mondták, szivattyú-csere lesz majd valamikor...persze remélem csak a nyomásszabályzó.Ha valami nagyobb hiba előjönne, jelentkezem!

ggoeroegi | 2008-03-25 10:46

Szia Mindenki!

2002. szeptemberi 136 lovas Mazda6-omat sajna meg kellett fúrni. A gépmühely annyit közölt, hogy 87,5-ös furat készült, viszont sem Magyarországon, sem Ausztriában nem tudják nekem megmondani, hogy ez a méret a 0,25, vagy a 0,5-ös túlméretnek felel meg. Azaz, a standard méretre lenne szükségem ahhoz, hogy meg tudjam tendelni a dugót-gyürüt.
Motorkód: RF5C

Köszi a segítséget
ggoeroegi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó