2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
foz | 2008-03-26 12:00
Sziazstok!
Nemrég szereltek be új hangfalakat az első ajtókba (2006 M6) és azóta a vezető oldali ablak mozgató mintha elfelejtette volna a teljesen felemelést ill. leengedést. Az első utasoldali ablakot pedig egyáltalán nem lehet mozgatni innen. Aki szerelte azt mondta, hogy csak 1 csatlakozó van az ajtóban, és azt vissza dugta. Meg tudnátok mondani, mitől lehet ez?
A másik kérdésem nekem is hideg motorral kapcsolatos : amíg be nem melegszik a motor (diezel 143Le, elindulás után kb. 10 percig), elég hangos "csörgő" hangot ad 1500-s fordulattól kezdve. Bemelegedés után elhalkul. Szerintetek ez normális jelenség?
Köszi
mazda-auto.hu | 2008-03-26 10:08 volvofl részére
Állítható a szelephézag, a nagynyomású rendszer inkább csak kalibrálni lehet. Elképzelhető, hogy kokszosodás, porlasztó fellazulás, tömítetlenség stb.. miatt van a hang. Szervízszemle szükséges.
kopter | 2008-03-26 09:42 pierke részére
Szia. Egy elérhetőséget tudnál nekem prezentálni!?Egy barátomat megmozgatta a dolog.
pierke | 2008-03-25 23:46
gyári 16-os alufelni és nyári gumi szettben továbbra is keresi gazdáját 45e/db áron. m3, m5, m6 is jó
http://href.hu/x/54jy
Oszi | 2008-03-25 22:22
a szelephang alapjaraton is meglenne illetve magasabb fordulaton is.
Lehet,hogy a befecskendezok koszolodtak illetve a motorkopas is kozre jatszhat,de pontos infot mazda-autotol kaphatsz.
Szelephezag amugy nohet es nem elalitodas miatt hanem inkabb kopas miatt,de nem jellemzo.20000km-nel majd 120000km-nel kell ellenorizni a szelephezagot es igeny szerint hezagolni.
volvofl | 2008-03-25 20:45
Helló.Van egy 2003-as Mazda6-om.Az utobbi időben elkezdett hidegen kopogosan járni.olyan 2000fordulat alatt.Olyan hang mint ha a szelepek zörögnének vagy a elötöltés lenne nagy.Az lenne a kérdésem hogy el állitothat -e a szelephézag vagy az elötöltés?Köszönettel
cichlid | 2008-03-25 16:59
Tizso: egész nap kint leszek a Fehován (Hungexpo), csak azt nem tudom hogy a kocsi nálam lesz e, mert ugye én egész nap ott leszek, elvileg nem kell. Tehát lehet hogy hoznak visznek. Este szerintem 9 körül leszek talán otthon (XVIII: kerület)
többit mailben: palfaig@gmail.com
üdv
cichlid
mazda-auto.hu | 2008-03-25 11:05 ggoeroegi részére
A gyári alapméret 86,000-86,022 mm között van. +0,25mm-enként van a túlméretes dugattyú és gyűrű szett. Valami nem oké, a 87,5 rengeteg.
Ricsi | 2008-03-25 10:55 mazda-auto.hu részére
Sajna nem, ugyanúgy viselkedett, mint nálatok.Nálatok elfelejtettük kipróbálni, hogy az új nyomásszabályzóval amit feltettetek kipróbálásra, sikerülne e a tanítás. Miskolcon azt mondták, szivattyú-csere lesz majd valamikor...persze remélem csak a nyomásszabályzó.Ha valami nagyobb hiba előjönne, jelentkezem!
ggoeroegi | 2008-03-25 10:46
Szia Mindenki!
2002. szeptemberi 136 lovas Mazda6-omat sajna meg kellett fúrni. A gépmühely annyit közölt, hogy 87,5-ös furat készült, viszont sem Magyarországon, sem Ausztriában nem tudják nekem megmondani, hogy ez a méret a 0,25, vagy a 0,5-ös túlméretnek felel meg. Azaz, a standard méretre lenne szükségem ahhoz, hogy meg tudjam tendelni a dugót-gyürüt.
Motorkód: RF5C
Köszi a segítséget
ggoeroegi