2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2008-03-21 15:06 mazda-auto.hu részére

hmm, köszi. ez az xcarlink sorozat lenne? vagy vmi más történet?

waltnera | 2008-03-21 14:50 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!
És egy komplett kuplung csere 3-400 e?

Quni | 2008-03-21 14:29

Köszönöm Fecó!
mivel még Nekem is bírja darabig még így várok másik lehetőségre ahol csak gumit tudok vásárolni.

Üdv: norbert

Quni | 2008-03-21 14:29

Köszönöm Fecó!
mivel még Nekem is bírja darabig még így várok másik lehetőségre ahol csak gumit tudok vásárolni.

Üdv: norbert

p5226 | 2008-03-21 14:11

Igen,szinte cetírhiba jelenség,de kivan nullázva és a futómű belett állítva, a gumik nyárira való átgumizáskor átlettek vizsgálva, minden kiváló, és ezért is nem értem a jelenséget.Viszont fékezésnél kis szaggatottságot érzek , ezért gondoltam a tárcsa deformálódásra ami talán okozhatja a rázást.Köszi a tippeket fiúk!

Tizso | 2008-03-21 13:51

Meg tudja mondani valaki, hogy az üzemanyagtartály rezerv kapacitása meddig elegendő? Mennyit tudok még elmenni ha elkezd világítani? Egyébként miért van az, hogy már világít, a computer szerint 0 km a megtehető és még mindig megy? Illetve ha porzik a tank, akkor sem tudok 63 liternél többet tankolni (egyesek szerint 60, miíg mások szerint 65 literes a tank) Köszi

Tizso | 2008-03-21 13:44 cichlid részére

cichlid! Mikor és hol lehet megskubizni?

mazda-auto.hu | 2008-03-21 11:35 waltnera részére

A kinyomócsapágy ára :11650,-Ft, de ha már ennyire szét van szedve az autó, akkor érdemes komplett kuplungot cserélni.

mazda-auto.hu | 2008-03-21 10:09 pierke részére

Mondjuk az általunk forgalmazott hangbemeneti kártyával (25000,-Ft). Erre bármilyen külső hangforrás ráköthető.

mazda-auto.hu | 2008-03-21 10:07 p5226 részére

Esetleg nincs-e valamilyen a többi csavarnál nehezebb kerékőr csavar az autón. Akár a gumi is lehet belső szálszakadásos, mely miatt nagyobb forgási sebességnél részben nem alaktartó a gumiabroncs.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó