2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-03-25 10:24 Ricsi részére
Tehát meleg üzemanyaggal sem lehetett "tanítani"? Akkor mélyebben bele kell "nézni".
Ricsi | 2008-03-25 10:19
Szia Dárius!
Nekem 136-os van, ugyanezzel a problémával.Alapjárat, csörgő hang.Próbáltad már a befecskendezőt "betaníttatni"?Mazda-auto:nekem Miskolcon sem sikerült a betanítás, ugyanúgy megszakadt a program, mint nálatok.Egyelőre "várom", hogy valami történjen, de stabilan ugyanolyan, 10e km-t mentem azóta.
Én is gondoltam a chiptuningra amúgy :-) Hátha segítene rajta, de akkor elvetem ezt az ötletet.
mazda-auto.hu | 2008-03-25 10:00 Darius részére
Az alapjárati problémát semmiképpen nem a tuninggal kellene megoldani, tehát atuning előtt meg kell oldani. Szervízünkben tudnánk segíteni, így látatlanban nem.
mazda-auto.hu | 2008-03-25 09:57 hor@monornet részére
Feco - A 'Mazda optikai tuning' fórumunkban éppen erről volt szó utoljára. Ott részletesen leírtuk mi kell az átalakításhoz. Feltétlen nézd meg!
Tizso | 2008-03-24 22:31
cichlid! pénteken megyek Pestre. Tudunk valahol tlálkozni? Tényleg kíváncsi vagyok. Hogyan érlek el?
Köszi:tizso
Oszi | 2008-03-24 09:27 macuda626 részére
En a TRW-re szavznek,bar az a legdragabb viszont jo minosegu dolgokat csinalnak.Viszont ha nem szaguldozol akkor az olcsobb is jo lehet."Na most nesze semmi fogd meg jol" :)
Ezt a kerdest ugy is a penztarcad fogja eldonteni szerintem.
hor@monornet | 2008-03-23 22:09
Köszi Oszi infot,Fecó v!Biztam hogy jó,pedig szemre ugy tünik stimmel,nekem sajna ez jönbe,ahogy te írod ma már semmi sem megoldhatatlan!Biztos addig nem nyugszom mig meg nem oldom!Ismerem magam tuti valamit ki találok,szeretem ily lehetetlen dolgokat,na most agyalhatok!Minden jót,üdv Fecó!
Oszi | 2008-03-23 21:18 hor@monornet részére
a valsza egyertelmuen NEM! az mps 4ajtos igy a hatso semmikep sem jo a kombira :)))Az elso az azt hiszem jo bar a sarvedo es a lokharito talalkozasanal mintha mas lenne az a felfele hajlo el.A kipufogo rendszer sem hiszem ,higy csereszavatos lenne.Bar ma mar semmi sem megoldhatatlan a hatso lokharito kivetelevel.
macuda626 | 2008-03-23 18:58
Helló mazdások!
Tudom hogy ez itt a mazda 6 forum de segítségeteket kérném abban hogy egy 92-es 626-os ge mazdához első féktárcsát vennék de nem tudom eldönteni melyik gyártót válasszam, TRW, 17e -50%, jakoparts 5700ft-45%, bosch 13e -45% vagy delphi 8900ft -45%
Darius | 2008-03-23 18:32
Sziasztok! A kérdésem a következő. Faceliftes, 143 lovas dizel 6osnál az alapjárat ingadozik (függetlenül a motorhőmérséklettől) sokszor elég keményen jár a mutató, és érzékeny a kuplung benyomására is(üresben). Ezenkivűl teljesen rendszertelenül durva csörgő hang jön a motorbol abszolut normális gázadásra, általában alacsony fordulatnál de volt h 2000 felett is (szoval ne ugy képzeljétek el hogy a hideg motort 1100nál padlozva..). Többször volt szervizben de nem sok eredménnyel. Van esetleg valami ötlet hogy mitől lehetnek ezek a bajok?
Egy másik téma hogy ugyanehhez a motorhoz megéri szerintetek a chiptuning? Tudtommal 170lo és 400NM körül lenne, és lehet elmulna az alapjárat baja...
Válaszaitok előre is köszönöm, remélem nem bonyolitottam túl:)