2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Darius | 2008-03-23 18:31
Sziasztok! A kérdésem a következő. Faceliftes, 143 lovas dizel 6osnál az alapjárat ingadozik (függetlenül a motorhőmérséklettől) sokszor elég keményen jár a mutató, és érzékeny a kuplung benyomására is(üresben). Ezenkivűl teljesen rendszertelenül durva csörgő hang jön a motorbol abszolut normális gázadásra, általában alacsony fordulatnál de volt h 2000 felett is (szoval ne ugy képzeljétek el hogy a hideg motort 1100nál padlozva..). Többször volt szervizben de nem sok eredménnyel. Van esetleg valami ötlet hogy mitől lehetnek ezek a bajok?
Egy másik téma hogy ugyanehhez a motorhoz megéri szerintetek a chiptuning? Tudtommal 170lo és 400NM körül lenne, és lehet elmulna az alapjárat baja...
Válaszaitok előre is köszönöm, remélem nem bonyolitottam túl:)
Darius | 2008-03-23 18:30
Sziasztok! A kérdésem a következő. Faceliftes, 143 lovas dizel 6osnál az alapjárat ingadozik (függetlenül a motorhőmérséklettől) sokszor elég keményen jár a mutató, és érzékeny a kuplung benyomására is(üresben). Ezenkivűl teljesen rendszertelenül durva csörgő hang jön a motorbol abszolut normális gázadásra, általában alacsony fordulatnál de volt h 2000 felett is (szoval ne ugy képzeljétek el hogy a hideg motort 1100nál padlozva..). Többször volt szervizben de nem sok eredménnyel. Van esetleg valami ötlet hogy mitől lehetnek ezek a bajok?
Egy másik téma hogy ugyanehhez a motorhoz megéri szerintetek a chiptuning? Tudtommal 170lo és 400NM körül lenne, és lehet elmulna az alapjárat baja...
Válaszaitok előre is köszönöm, remélem nem bonyolitottam túl:)
pierke | 2008-03-23 02:16 Oszi részére
nah ugye múltkor volt kis autópályázás, akkor 140nél mutatott a fedélzeti computer 9 körüli fogyasztást.
ma nézem a computert, azt mondja 20km még s hátralevő. teletankoltam és kiderült, hogy volt még 10.5 liter a tankban.
szóval ha sokat mész városban és hirtelen autópálya, akkor megzavarodik szegénykém.
egyébként városban 9.8, autópályán 8 lityit eszik (1.8as motor).
hor@monornet | 2008-03-22 19:50
Szevasztok mazdások,Fecó v!szeretném meg tudni valakitől,fogalmam sincs pontosan,Például Oszi,mazda-auto,ők nagyon vágják,senkit nem akarok megsérteni!van 2006-os,faceliktes,143-as,diezel combi hatosom!Kompatibilise,csere szabadose,mps hátsó-első lökháritó,kipúfogó ipszilon,dob,kipufogó ovélis végek,müanyag patentok?Tudom az interculer hütése fontos!Az enyémnek a szine is olyan titanium szürke!Gondoltam legalább a hátsót,és minden tartozékát,ha használtan is de ha stimmel rá beszerzem!Az árát pontosan nem tudom!Segitsen valaki ha teheti!Üdv Fecó!
Oszi | 2008-03-22 10:54
a saccolo nekunk csak akkor mutat kb jot ha tankolas utan mindig 0-uk es utanna autopalyan megyunk egyhuzamban a kovetkezo tankolasig :) bar akkor is szokot tevedni.
waltnera | 2008-03-22 10:10 Tizso részére
Nálam az volt, hogy 120 km volt még hátra a computer szerint, aztán egyszer csak megálltunk.. Nem is tudták beállítani. A legtutibb a sárga lámpa, ha jelez, tankolj.
pierke | 2008-03-22 09:22 Tizso részére
tizso a tank 64 literes, és számításaim szerint még 7 liter van akkor a tankban, amikor kigyullad a lámpa...
mazda-auto.hu | 2008-03-22 09:15 p5226 részére
A fékezéskor remegés teljesen más történet. Azt hittük fékezés nélküli gördülésnél is remeg.
Oszi | 2008-03-22 00:28 waltnera részére
ha jol tudom akkor 150-200eFt ha nem kell cserelni a kettostomegu lendkereket ami meg kb 200eFt.Tehat ha szerencsed van akkor a fele annak amit irtal.
cichlid | 2008-03-21 19:49
Tizso, állat lett a cucc nagyon. Az fm modulátor miatt nem 100% cd minőség, de az on air fm transmitterekhez képest fényévekkel jobb. Meg vagyok vele elégedve, főleg így, hogy kb 20 ezerből fullosan meg lett az egész. ennyit rohadtul megért.
Én a XVIII. kerületben vagyok, hogy mikor az nehezebb az ünnepek miatt, mert folyamatosan mozgásban leszek.
Te merről jössz?